Tinder-mies valehteli ikänsä reilusti, haluaisin perua treffit mutta en kehtaa...
Eli matchasin 25-vuotiaan miehen kanssa, haen miehiä ikäväliltä 22-30. Oltiin juteltu jo pari viikkoa ja mies vaikutti todella mukavalta viestien perusteella, sovittiin ylihuomiseksi treffit erääseen kahvilaan. Kuvissaan hän näytti hieman ikäistään vanhemmalta, mutta ajattelin että hänet on tehty vain "vanhoista nahoista".
No kävin sitten etsimässä hänen Facebook- profiilinsa ja hänen iäkseen paljastui 38 vuotta... myös hänen uusimmissa kuvissaan näyttää todella paljon vanhemmalta. Miten minun kannattaisi perua treffit?😶
N24
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Ei sun tarvitse edes perustella. Valehtelu on alhaista. Joko lopetat viestittelyn tai jos haluat olla oikein hyvä ihminen, niin laitat viestin, että et ole enää kiinnostunut tapaamaan. Ja sen jälkeen ei mitään viestittelyä, vaikka sieltä mitä tulisi.
Niinhänsitä luulisi. Parasta vaan.poistaa mätsi. Itselle tapahtui noin,ja kun sitten kohteliaasti peruin tapaamisenja kerroin syyksi tuon vakehtelun, alkoi pommittaminen ja syyttely ja häiriköinti. Poistin mätsin ja mies loi uuden profiilin ja aloitti häiriköinnin uudelleen. Piti lähteä koko Tinderistä. Laitoin viestin että jos vielä lähestyy, niin teen rikosilnoituksen.Vasta sitten jätti rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
"Kävin kurkkaamassa sun faceprofiilin ja sen mukaan taidatkin olla jo 38-vuotias. Sori mutta ei anna susta kovin luotettavaa kuvaa, joten parempi kun perutaan treffit eikä olla enää tekemisissä. Hyvää jatkoa kuitenkin!"
En toivottaisi hyvää jatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kävin kurkkaamassa sun faceprofiilin ja sen mukaan taidatkin olla jo 38-vuotias. Sori mutta ei anna susta kovin luotettavaa kuvaa, joten parempi kun perutaan treffit eikä olla enää tekemisissä. Hyvää jatkoa kuitenkin!"
En toivottaisi hyvää jatkoa.
Joo ei. Se tulkitaan kutsuksi alkaa inttää ja pommittaa aivan taatusti.
Ei sit kukaan täällä ihmettele, että jollain ois muka Facebookissa julkisesti ikä näkyvissä?
Vierailija kirjoitti:
Haluan ennen treffejä kertoa jotain. Olen oikeasti 42-vuotias. Eihän tämä haittaa?
Ja sitten vaan odottelet että hän peruu treffit. Se ei haittaa että sinä valehtelet koska hän teki sen jo.
Itse valehtisin olevani 51-vuotias eli saman verran yli miehen iästä mitä mies valehteli alas päin.
Sitten olisikin hauska katsella miksi hänelle ei sen vertaa itseään vanhempi kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei kelpaa tuon ikänen mies?
Ei ole häävit hoksottimet mieslapsella taas.
Naistrollaaja se oli.
"Joka on vähässä vilpillinen, on vilpillinen myös paljossa."
- Jeesus nasaretilainen
Vierailija kirjoitti:
Ei sit kukaan täällä ihmettele, että jollain ois muka Facebookissa julkisesti ikä näkyvissä?
Äh, ei kiinnitetä pikku asioihin huomiota, kunhan päästään haukkumaan miestä.
Vierailija kirjoitti:
Piti mennä katsomaan niin minulla näkyy. Ei kaikki käytä sitä aktiivisesti ja jaksa välittää mitä siellä lukee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan ennen treffejä kertoa jotain. Olen oikeasti 42-vuotias. Eihän tämä haittaa?
Ja sitten vaan odottelet että hän peruu treffit. Se ei haittaa että sinä valehtelet koska hän teki sen jo.
Itse valehtisin olevani 51-vuotias eli saman verran yli miehen iästä mitä mies valehteli alas päin.
Sitten olisikin hauska katsella miksi hänelle ei sen vertaa itseään vanhempi kelpaa.
Voisko ap tehdä tämän ja tulla kertomaan kootut selitykset.
Vierailija kirjoitti:
Tuo olis kyllä ihan parasta että ap:n äiti menis treffeille ja olis ihan ettei varmaan haittaa 👍.
En ikinä lähettäisi äitiäni jonkun tinderpervon luokse. Ties mitä mies tekee vaikka olisivat julkisella paikalla. Ja tämän takia AP:n ei myöskään pidä mennä sovituille treffeille selittelemään itseään ja suojelemaan huijarin egoa.
Vierailija kirjoitti:
Voi löytyä muutakin tietoa, josta ikä tulee esiin.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kävi toisinpäin. Mies väitti olevansa 55v mutta treffeille tuli max 35v mies nuorekkaassa farmariasussa. Olen kiinnostunut varttuneemmista miehistä.
N23
Vau, olet taatusti planeetan ainoa 23-vuotias, joka käyttää sanaa farmariasu!
Vierailija kirjoitti:
Et mene treffeille. Jotkut nuo 35v miehet metsästää parikymppisiä ja ihan vaan seksimielessä. Mies valehtelee kaikesta muustakin, voit joutua raiskatuksi tms. Estä koko henkilö ja heti.
Juu, ei tuollaiset ainakaan mitään vakavaa ole etsimässä. Se todellinen ikä kuitenkin selviäisi jossain vaiheessa, vaikka aluksi valehtelu menisikin läpi. Tokihan ap:n tindermies varmaan valehtelee olevansa tosissaan liikkeellä eikä etsimässä pelkkää seksiseuraa.
Menin helpoimman kautta ja estin hänet. Ei jäänyt huonoa omatuntoa👍
N24
Vierailija kirjoitti:
Sinäänsä ikävä tilanne. Toisaalta löysit mukavaa seuraa, koska hän valehteli ikänsä. Toisaalta hän valehteli ikänsä ja valehtelu nyt ei koskaan ole hyvä.
Minusta valehtelu on todella väärin. Jouduin lähes vastaavaan tilanteeseen kuin ap: tapasin netissä kivan ihmisen, joka oli ilmoittanut iäkseen 50, itse olen 47. Emme vaihtaneet kuvia ja kun tapasin hänet, ajattelin että on kyllä iho hieman vanhemman oloinen, mutta toisaalta on todellinen ”aurinkoihminen”, niin ajattelin sen johtuvan siitä. Ja oli todella kivan näköinen, niin en jaksanut sitä enempää pohtia. Meillä kolahti lujaa ja aika pian menimme jo sänkyynkin. Silloin taas ajattelin, että on kyllä hieman vanhemman oloinen, mutta toisaalta kroppa oli kyllä mielettömässä kunnossa, kauniin lihaksikas, ja hän oli mielettömän viriili… Rakastuimme päätä pahkaa. Kun melkein kaksi kuukautta oli kulunut hän pudotti pommin: hän olikin oikeasti 58 vuotias! Olin niin vihainen ja pettynyt! Meillä oli kunnon kriisi. Mutta keskustelimme useaan otteeseen ja pahoitteli sydämmensä pohjasta tyhmää tekoaan. Hän ei vain voinut uskoa, että olisi koskaan tullut elämänsä rakkautta vastaan netin syövereissä. Luottamukseni sai kovan kolauksen, mutta lukuisten keskustelujen jälkeen ja ajan myötä, vakuutuin muuten hänen vilpittömyydestään. Hän vielä pitkään tunsi huonoa omaatuntoa, että oli huijannut minut vanhemman miehen kanssa suhteeseen. Mutta koska hän on niin energinen ja vahva ja positiivinen persoona, ei ikäero tunnukaan enää missään. Olen mielettömän onnellinen, että tulimme toisiamme vastaan, vaikkakin sitten tällaisen huijauksen kautta. Nyt olemme tunteneet reilun vuoden ja äsken kävimme ostamassa sormukset. Olemme löytäneet toisissamme loppuelämän partnerin. En olisi koskaan voinut uskoa, että tulisin vielä minulle niin täydellisesti sopivaa ihmistä vastaan. Eli näinkin voi käydä.
Ai että huijarille pitäisi antaa uusi mahdollisuus?!?
Vierailija kirjoitti:
Menin helpoimman kautta ja estin hänet. Ei jäänyt huonoa omatuntoa👍
N24
Hyvä! Onnea! Ei kannata tuhlata aikaa ja energiaa huijareihin. Toivottavasti joku kiva tulee pian vastaan ☺️
N43
Yllättävän moni tindermies valehtelee jotain. Mulla on nyt langoilla sellainen joka valehdellut nimensä, ei ole profiilikuvaa (tai siis koiran) ja valehdellut myös mitä etsii sieltä sekä asuinkuntansa. Jostain kumman syystä me edelleen chattaillaan. Se on siis pikkuhiljaa myöntänyt nämä kaikki, en ole voinut selvittää facesta mitään kun sen oikea etunimi on aika yleinen eikä ole naamakuvaa. Saattaa valehdella iän myös.
Se on sinänsä ihan mielenkiintoista kuulla tarinat tällaisen takana. Ja todeta että juuri kehenkään ei voi luottaa. Mun ihana ihastus oli tinderissä aivan omana itsenään ja facesta löytyi, työpaikka googlaamalla. Mut hän ei oo nyt maisemissa ja varmaan on pilaantumassa tämäkin tahraton sielu.
Tälle chattikaverille piti vain heittää yksi läppä mikä tuli mieleen mutta hän jatkoi keskustelua. Hänellä ei ole myöskään ollu tinderissä mitään näitä yleisi vali-vali ongelmia. Hänelle se toimii ikään kuin haluatko seksiseuraa paina tästä. Hauluatko juttuseuraa paina tästä.
Luultavasti tuo jätkä on valehdellut myös painostaan. Laittanut vanhoja kuvia.