Tinder-mies valehteli ikänsä reilusti, haluaisin perua treffit mutta en kehtaa...
Eli matchasin 25-vuotiaan miehen kanssa, haen miehiä ikäväliltä 22-30. Oltiin juteltu jo pari viikkoa ja mies vaikutti todella mukavalta viestien perusteella, sovittiin ylihuomiseksi treffit erääseen kahvilaan. Kuvissaan hän näytti hieman ikäistään vanhemmalta, mutta ajattelin että hänet on tehty vain "vanhoista nahoista".
No kävin sitten etsimässä hänen Facebook- profiilinsa ja hänen iäkseen paljastui 38 vuotta... myös hänen uusimmissa kuvissaan näyttää todella paljon vanhemmalta. Miten minun kannattaisi perua treffit?😶
N24
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Minulle kävi toisinpäin. Mies väitti olevansa 55v mutta treffeille tuli max 35v mies nuorekkaassa farmariasussa. Olen kiinnostunut varttuneemmista miehistä.
N23
XDDD
Sanot, että koska valehtelit ikäsi, perun treffit. Miksi totuuden sanominen on joillekin niin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei kelpaa tuon ikänen mies?
Eiköhän tässä suurin ongelma ole epärehellisyys. Kuka nyt valehtelijan huolisi?
Ja onhan 38 ihan keski-ikäinen setä nuoreen naiseen verrattuna.
Kaikki ihmiset valehtevat. Ei siitä kannata tehdä suurta numeroa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kävi toisinpäin. Mies väitti olevansa 55v mutta treffeille tuli max 35v mies nuorekkaassa farmariasussa. Olen kiinnostunut varttuneemmista miehistä.
N23
Me kaikki tiedetään et oot oikeesti Seppo 56v
"Kävin kurkkaamassa sun faceprofiilin ja sen mukaan taidatkin olla jo 38-vuotias. Sori mutta ei anna susta kovin luotettavaa kuvaa, joten parempi kun perutaan treffit eikä olla enää tekemisissä. Hyvää jatkoa kuitenkin!"
Aina yhtä huvittavaa, että porukka kusettaa itsensä päälle kymmenen vuotta nuoremmaksi deittisovelluksissa ja olettaa sitten, ettei treffikumppani huomaa mitään.
Jos on noin tyhmä valehtelija niin sietää tulla unohdetuksi. Tee oharit.
Vierailija kirjoitti:
Laitat sille viestin, että haluat olla rehellinen ja olet oikeasti mies.
Muista kertoa että jos peruu treffit tämän vuoksi niin on transfobinen. Muista mainita myös että olet preop, muna täysin toimiva.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei kelpaa tuon ikänen mies?
Ei ole häävit hoksottimet mieslapsella taas.
"En aio tavata, koska valehtelit ikäsi." Ei ole vaikeaa.
Te miehet, jotka ihmettelette, miksei vanhempi kelpaa, niin kelpaisko itsellenne 14 vuotta vanhempi nainen, kuten ap:n tapauksessa? Itse olette 25 v. ja luulette tapaavanne oman ikäisenne mutta paikalle taapertaakin n. 40 v. keski-iän kynnyksellä oleva mammukka? Nii-in.
Jos olisin ap, sanoisin vaan ihan suoraan, että sori, et ole etsimässäni ikähaarukassa. Ei tarvi selittää yhtään enempää. Jos alkaa inttää tai jankuttaa, niin esto päälle.
Tämä on naisten suurin ongelma: kun ei kehtaa sanoa. Mies saa tehdä vaikka mitä, puolisokin.
'En millään kehtaa sanoa mitään kun jos sille tulee vaikka paha mieli,' ajattelee petetty pahoinpidelty, loukattu, kotityöt yksin tekevä jne jne nainen.
Vierailija kirjoitti:
Lähetä mutsisi treffeille.
Mummo vielä parempi. Äiti voi olla liian nuori.
Ei sun tarvitse edes perustella. Valehtelu on alhaista. Joko lopetat viestittelyn tai jos haluat olla oikein hyvä ihminen, niin laitat viestin, että et ole enää kiinnostunut tapaamaan. Ja sen jälkeen ei mitään viestittelyä, vaikka sieltä mitä tulisi.
Jos valehtelee iästään,niin valehtelee muustakin. En lähtisi ja ghostasin, koska taatusti tulisi ongelmia, alkaisi vttuilemaan, stalkkaamaan tai uhkailemaan. Kokemusta on Tinderistä vastaavista.
Mä menisin paikalle, mutta läskipukuun pukeutuneena. Ei varmaan haittaa. Vähän koronakiloja vaan.. Jätkä häviäisi ennenkuin ehtisin kissaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
"Kävin kurkkaamassa sun faceprofiilin ja sen mukaan taidatkin olla jo 38-vuotias. Sori mutta ei anna susta kovin luotettavaa kuvaa, joten parempi kun perutaan treffit eikä olla enää tekemisissä. Hyvää jatkoa kuitenkin!"
Aivan liikaa selittelyä. Ei ap:n tarvotse mitään selitellä.
Ei tommosten per vojen päätä tartte silitellä.
Haluan ennen treffejä kertoa jotain. Olen oikeasti 42-vuotias. Eihän tämä haittaa?
Ja sitten vaan odottelet että hän peruu treffit. Se ei haittaa että sinä valehtelet koska hän teki sen jo.
"Niin, olen juu muutaman vuoden vanhempi kuin sanoin olevani, mutta ei kai se mitään haittaa? Ikähän on vain numeroita! 😊"
Ai saakeli että olisi kiva olla kärpäsenä katossa miehen naaman ilmehdintää katsomassa...😂😂