Tinder-mies valehteli ikänsä reilusti, haluaisin perua treffit mutta en kehtaa...
Eli matchasin 25-vuotiaan miehen kanssa, haen miehiä ikäväliltä 22-30. Oltiin juteltu jo pari viikkoa ja mies vaikutti todella mukavalta viestien perusteella, sovittiin ylihuomiseksi treffit erääseen kahvilaan. Kuvissaan hän näytti hieman ikäistään vanhemmalta, mutta ajattelin että hänet on tehty vain "vanhoista nahoista".
No kävin sitten etsimässä hänen Facebook- profiilinsa ja hänen iäkseen paljastui 38 vuotta... myös hänen uusimmissa kuvissaan näyttää todella paljon vanhemmalta. Miten minun kannattaisi perua treffit?😶
N24
Kommentit (104)
Keksit valkoisen valheen, esim. sinulla on flunssa. Tai sanot suoraan. Ei missään nimessä kannata mennä, jos on tuollainen kusettaja vastassa.
Miksi ei kelpaa tuon ikänen mies?
Kerrot ettet halua enää häntä tavata ja poistat mätchin. Jos siis et halua sanoa totuutta eli ettet häntä halua tavata koska hän valehteli.
Sanot vain, että hän on valehdellut sinulle ja perut treffit. Ei muuta. Ei mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan liian vanha
N24
Minulle kävi sama, paitsi että paljastui vasta treffeillä. Mies ei millään käsittänyt miksi hänen valehtelunsa haittaa. Näitä oman elämän sankareita joiden mielestä on ok päättää muiden puolesta minkä ikäisiä ihmisiä he haluavat tapailla. Varmaan raukat luulevat että kun he ovat niin hurmaavia ei ikäero haittaa
Sinäänsä ikävä tilanne. Toisaalta löysit mukavaa seuraa, koska hän valehteli ikänsä. Toisaalta hän valehteli ikänsä ja valehtelu nyt ei koskaan ole hyvä.
Toimit kuten mies eli valehtelet. Itse jatkaisin sillä linjalla että treffit on sovittuna ja sitten en vain menisi paikalle.
Minulle kävi toisinpäin. Mies väitti olevansa 55v mutta treffeille tuli max 35v mies nuorekkaassa farmariasussa. Olen kiinnostunut varttuneemmista miehistä.
N23
Siis oli vanha tai ei niin ainakin petollinen. Takuulla valehtelee siviiöisåädyt lapset ja kaikki, ja vaihtaa naista.
Saattaisin ehkä sanoa miehelle että minusta tuntuu ettei hän ole ollut ihan rehellinen. Ja siksi en enää halua tavata.
Jos haluat auttaa miestä, peru tapaaminen ja kerro syyksi, että mies on valehdellut ikänsä. Älä jatka viestittelyä. Kyseessä voi olla mieleneterveysongelmainen arvaamaton henkilö.
Jos haluat päästä helpolla, katoa.
Ei noista kikkailijoista muuten tule loppua, jollette suoraan sano syytä treffien perumiselle.
Mies neuvoo nyt.
Kukaan mies tai nainen ei ole sinulle mitään muuta velkaa kuin olla aito.
Yleisin syy erota myöhemmässä vaiheessa on se, mikä oli jo alussa riittävä syy erota.
Minulle selvisi vasta tapaamispaikalla eli olin 19, mies ehkä nelikymppinen. Pakenin paikalta tekosyyn varjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan liian vanha
N24
Kyllä mulle kelpaisi tuon ikänen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Minulle selvisi vasta tapaamispaikalla eli olin 19, mies ehkä nelikymppinen. Pakenin paikalta tekosyyn varjolla.
Apua! Minkä ikäinen hän esitti olevansa?
N24
Sait korona.