APUA
Elikkäs... Aloitin uuden työn muutama kk sitten. Jostain syystä olin tosi kiinnostunut eräästä miespuolisesta työkaverista samalla työpaikalla. Mentiin sit eräänä päivänä duuniporukan kanssa viihtelle ja loppuillasta mulla oli ongelmii et miten pääsen kotiin ja se mies sit kysyi et haluunko mennä sen luo. Tietenkään en mennyt koska oon parisuhteessa . Meillä on seurustelua noin vuosi takana. No ton illan jälkee oltii paril samalla vuorolla kunnes se sit lopetti samas työpaikassa. En kerennyt tutustumaan mitenkää henkilökohtaisesti ja ainoo yhteys täl hetkel on se et ollaa fb kavereita eikä mitää muuta. Jostai syystä en saa sitä pois mun mielestä mut en voi sanoo et oon ihastunut häneen koska enhä mä ees voi sanoo tuntevani häntä. Mun ja mun miehen tilanne on se et miehen mielestä kaikki on hyvin mutta mun mielestä ei oo mitenkään eli ei mee hyvin mut ei huonosti. En oo pettänyt mut mieli on jo käyny vieraalla pesällä. En tiiä mitä teen onko neuvoja? En saa vaan pois sitä ex työkaverii mielestä vaikka epäilen et se edes miettis mua ollenkaa.