Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ilmoitin eilen miehelle että lopetan e-pillerit

Vierailija
10.06.2015 |

Nyt eka päivä ilman pillereitä. Ihanaa. Toivottavasti alkaa olo tasottumaan.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 00:53"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:00"]

Nyt eka päivä ilman pillereitä. Ihanaa. Toivottavasti alkaa olo tasottumaan.

[/quote]

Joo, kuule ihan varmaan näkyy muutoksia yhden päivän jälkeen, kun niissä pillereissä pidetään säännöllisesti taukoa muutenkin. Että olen kyllästynyt teihin ehkäisyvastaisiin, vainoharhaisiin kansankiihottajiin, jotka jaksatte vouhkata e-pillereistä AV:lla milloin milläkin verukkeella. Olette mitätöntä ja halveksittavaa sakkia.

[/quote]

Et sitten jaksanut lukea kahta lausetta pidemmälle? Lukeehan tuossa, että "toivottavasti ALKAA olo tasoittumaan."

Vierailija
62/76 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:47"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:54"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:18"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:58"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:36"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:21"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:02"]

jos aiotte paneskella ilman ehkäisyä ja tulet raskaaksi, olo ei ole enää niin tasainen

[/quote]

Emme paneskele ilman ehkäisyä, eikä lopu munan saanti. Esim kondomi on keksitty. ap

[/quote]

Huh. Minulle ei kondomin ehkäisyteho riittäisi. Se on tuplaehkäisy tai ei seksiä ollenkaan. Ei kuulosta kovin terveeltä suhteelta tuollainen, jossa tehdään ehkäisyn käytöstä yksipuolisia päätöksiä.

t. mies

[/quote]

Se on kyllä just se nainen, joka päättää mitä hormoneja kehoonsa tunkee.

T. Rändomi

[/quote]

Kyllä tuo meillä hoituisi niin, että naiseni ottaisi puheeksi ehkäisyasiat ja kertoisi hormonien käyttöön liittyvistä huolistaan. Yhdessä sitten mietittäisiin, miten jatkossa toimitaan. Tuollainen "BTW, huomenna en sitten eää syö pillereitä" -tyyppinen kommunikointi ei ole sellaista, jollaista suhteessa haluan.

[/quote]

Oliskohan munkin tarttenut miehen kanssa pitää syvälliset keskustelut, saanko lopettaa pillerit vai en sen jälkeen kun ne aiheuttivat veritulpan?

E-pillerit ovat hitonmoinen terveysriski ja ihmettelen naisia, jotka haluavat syödä niitä.

[/quote]

Eivät tosiaan ole "hitonmoinen terveysriski". Kummallista tämä viime vuosien hormonihysteria, kun sille ei ole mitään tieteellisiä perusteita.

[/quote]

On terveysriski. Yhdistelmäpillerit voivat altistaa vulvodyniall, jonka hoito maksaa todella paljon.

Voivat lisäksi aiheuttaa masennusta, iho-ongelmia, libidon heikkenemistä, veritulppaa..joten ei pitäisi käyttää kuin sairauden hoitoon e-pillereitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:47"]

jos aiotte paneskella ilman ehkäisyä ja tulet raskaaksi, olo ei ole enää niin tasainen

[/quote]

Emme paneskele ilman ehkäisyä, eikä lopu munan saanti. Esim kondomi on keksitty. ap

[/quote]

Huh. Minulle ei kondomin ehkäisyteho riittäisi. Se on tuplaehkäisy tai ei seksiä ollenkaan. Ei kuulosta kovin terveeltä suhteelta tuollainen, jossa tehdään ehkäisyn käytöstä yksipuolisia päätöksiä.

t. mies

[/quote]

T. Rändomi

[/quote]

Kyllä tuo meillä hoituisi niin, että naiseni ottaisi puheeksi ehkäisyasiat ja kertoisi hormonien käyttöön liittyvistä huolistaan. Yhdessä sitten mietittäisiin, miten jatkossa toimitaan. Tuollainen "BTW, huomenna en sitten eää syö pillereitä" -tyyppinen kommunikointi ei ole sellaista, jollaista suhteessa haluan.

[/quote]

Oliskohan munkin tarttenut miehen kanssa pitää syvälliset keskustelut, saanko lopettaa pillerit vai en sen jälkeen kun ne aiheuttivat veritulpan?

E-pillerit ovat hitonmoinen terveysriski ja ihmettelen naisia, jotka haluavat syödä niitä.

[/quote]

Eivät tosiaan ole "hitonmoinen terveysriski". Kummallista tämä viime vuosien hormonihysteria, kun sille ei ole mitään tieteellisiä perusteita.

[/quote]

On terveysriski. Yhdistelmäpillerit voivat altistaa vulvodyniall, jonka hoito maksaa todella paljon.

Voivat lisäksi aiheuttaa masennusta, iho-ongelmia, libidon heikkenemistä, veritulppaa..joten ei pitäisi käyttää kuin sairauden hoitoon e-pillereitä.

Vierailija
64/76 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 16:03"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 15:43"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:21"] [quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:02"] jos aiotte paneskella ilman ehkäisyä ja tulet raskaaksi, olo ei ole enää niin tasainen [/quote]   Emme paneskele ilman ehkäisyä, eikä lopu munan saanti. Esim kondomi on keksitty. ap [/quote] Vai että oikein kondomi... On siinä taas mistään mitään ymmärtämätön ja vain omaa itseään ajatteleva akka! Minä en suostuis vakisuhteessa käyttään kondomia ikinä. Enkä kyllä juuri muutenkaan. Ei tunnu sitten yhtään miltään sen kanssa paneminen, mutta sitähän sinä et tiedä kun olet TYPERÄ ÄMMÄ. [/quote] Haha, itsekäs nainen ei huomioi miehen nautintoa vaan ajattelee vain omaa terveyttään! Kamalaa :D

[/quote]

Se on sitten oman tyhmyytenne tuotosta kun munansaanti loppuu ja mies alkaa käymään vieraissa. Pelkästään itseänne voitte syyttää.

Vierailija
65/76 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin epäselvä, tiesin että johtui renkaasta, mutta koska psyyke ei kestänyt sitä epätietoisuutta odotella niitä luonnollisesti, niin aloitin uudestaan. Oli kamalaa odotella niitä menkkoja kun seksiäkin oli tuolla välillä, kortsua käytettiin mutta koskaan ei voi olla varma. Hypin välillä niin pahasti seinille että miehelläkin meinasi psyyke pettää. Oltiin molemmat niin paljon helpottuneempia kun aloitin uudestaan, stressitaso laski ja nyt hypin kellontarkasti seinille menkkojen aikaan niin mieskin osaa varautua, kun tietää kierron :D Kortsu ihan kiva käyttää välillä, mieskin tykkää. Ne kun on tehty ihan sitä varten että voi harrastaa seksiä, toisin kuin lääkkeet, niin tulee kiva fiilis molempien mielestä ;)

Vierailija
66/76 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 15:43"]

[/quote]

[/quote]

Vai että oikein kondomi... On siinä taas mistään mitään ymmärtämätön ja vain omaa itseään ajatteleva akka! Minä en suostuis vakisuhteessa käyttään kondomia ikinä. Enkä kyllä juuri muutenkaan. Ei tunnu sitten yhtään miltään sen kanssa paneminen, mutta sitähän sinä et tiedä kun olet TYPERÄ ÄMMÄ.

[/quote]

Naurattaisi, jos ei takaraivossa kolkuttaisi epäilys, että tällaisia idiootteja on ihan oikeesti olemassa. Toisaalta, ei kai voi olla... Eihän?

Vierailija
67/76 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:49"]

Pillerit sisältää niin vähän hormoneja, että kaikki 'mieliala' ja 'alapää-ongelmat' johtuvat ihan vaan omasta päästä. Terv. gyne

[/quote]

Vaan ei ole. Ihan on tutkittu yhteys. Ja oma gyneni on eri mieltä kanssasi :)  ap

Vierailija
68/76 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun sun naama alkaa kukkimaan pillerit lopetettuasi, niin se jo yksistään vähentänee miehen panohaluja sen verran, että tuskinpa te hetkeen tarvitsette mitään ehkäisyä. 

[/quote]

Ei ala kukkimaan. :) pillerit on itseasissa vaan huonontanut mun naaman ihoa :) ap

Vierailija
69/76 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:04"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:39"]

[/quote]

[/quote]

t. mies

[/quote]

T. Rändomi

[/quote]

[/quote]

Jos joku lääke aiheuttaa minulle suuria terveyshaittoja, niin todellakin lopetan sen lääkkeen heti. Ei siinä tosiaan ole mitään keskusteltavaa, kun mieliala on heikentynyt ja on kroonista alapäävaivaa. Siinä ei enää siinä vaiheesa keskustella, jatketaanko vai eikö, vaan pillerit lopetaan välittömästi. Sitten yhdessä kekistään muut keinot. Mitä keskusteltavaa tuollaisessa tilaneessa edes on, jossa on vain yksi ratkaisu? ap

[/quote]

^ Nimenomaan! Mulle tuli e-pillereistä mielialojen TODELLA rajuja heittelyitä, mun limakalvot kuivu niin, ettei seksi onnistunut ilman kookosöljyllä läträämistä. Sitten tuli se haluttomuus, ettei halunnut seksiä yhtään. Menkat meni vähän miten meni. Lihoin törkeenä, iho meni huonoon kuntoon. Tuli myös menkkamigreeneitä ja viimenen niitti oli veritulppa jalassa. Mä olin 21-vuotias kun mulle tuli veritulppa, se ei ole normaalia ihan oikeesti. Ja se ei ole siinä vaiheessa mikään keskustelunpaikka, mä en todellakaan kärsiä tuota kaikkea paskaa vaan sen takia, että avomies voisi paneskella paljaalla, koska se tuntuu hänelle mukavammalta. 

Ei tietenkään kaikille tule niin rajuja oireita tai välttämättä minkäänlaisia, mutta mulle toi hormonaalinen ehkäisy nyt vaan ei toiminut. Kortsu nyt vaan on helpoin ja kivuttomin ehkäisykeino.

[/quote]

Varmaan tuo yks mies vaatis ja maanittelis vaimoaan jatkamaan vaikka vaimolle tulis veritulppa. Sitten vois vaihtaa halvaantuneen vaimonsa nuorempaan joka joutuis taas syömään pillereitä. :D Ihme äijä kun ei ymmärrä, että nainen päättää ITSE mitä lääkkeitä käyttää.

Vierailija
70/76 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu. Vai että miehen kanssa pitää järjestää joku pohdintahetki siitä, että voiko nainen lopettaa terveydellistä haittaa vaikuttavat hormonipillerit? 

Voi luoja näitä av-miehiä.

Vierailija
71/76 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

t. mies

[/quote]

T. Rändomi

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vierailija
72/76 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, hyvä. Itse lopetin pillerit ja avot! Halut palasi, mielenterveys palasi ja paino tippui n.7 kg heittämällä 3 kk:ssa. Vatsaturvotus lähti, lannerasva ei enää keräänny. Olo on taas normaali eli terveiset vaan kommentoineelle gynelle. Hormooneita en enää itteeni työnnä.

Vierailija
73/76 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis, miksi mies lisääntymisen pelossa menisi sitten steriloitavaksi? Itsellä jo 2 lasta, enempää ei haluta, miestenkin olisi hyvä havahtua ehkäisemään, jos jälkikasvua ei enää toivota. Yksi vaihtis olis naisen hormoonikierukka mutta siinä on taas se hormooni. No thänx!

Vierailija
74/76 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun sun naama alkaa kukkimaan pillerit lopetettuasi, niin se jo yksistään vähentänee miehen panohaluja sen verran, että tuskinpa te hetkeen tarvitsette mitään ehkäisyä. 

Vierailija
75/76 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

t. mies

[/quote]

T. Rändomi

[/quote]

[/quote]

Vierailija
76/76 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:39"]

[/quote]

[/quote]

t. mies

[/quote]

T. Rändomi

[/quote]

[/quote]

Jos joku lääke aiheuttaa minulle suuria terveyshaittoja, niin todellakin lopetan sen lääkkeen heti. Ei siinä tosiaan ole mitään keskusteltavaa, kun mieliala on heikentynyt ja on kroonista alapäävaivaa. Siinä ei enää siinä vaiheesa keskustella, jatketaanko vai eikö, vaan pillerit lopetaan välittömästi. Sitten yhdessä kekistään muut keinot. Mitä keskusteltavaa tuollaisessa tilaneessa edes on, jossa on vain yksi ratkaisu? ap

[/quote]

^ Nimenomaan! Mulle tuli e-pillereistä mielialojen TODELLA rajuja heittelyitä, mun limakalvot kuivu niin, ettei seksi onnistunut ilman kookosöljyllä läträämistä. Sitten tuli se haluttomuus, ettei halunnut seksiä yhtään. Menkat meni vähän miten meni. Lihoin törkeenä, iho meni huonoon kuntoon. Tuli myös menkkamigreeneitä ja viimenen niitti oli veritulppa jalassa. Mä olin 21-vuotias kun mulle tuli veritulppa, se ei ole normaalia ihan oikeesti. Ja se ei ole siinä vaiheessa mikään keskustelunpaikka, mä en todellakaan kärsiä tuota kaikkea paskaa vaan sen takia, että avomies voisi paneskella paljaalla, koska se tuntuu hänelle mukavammalta. 

Ei tietenkään kaikille tule niin rajuja oireita tai välttämättä minkäänlaisia, mutta mulle toi hormonaalinen ehkäisy nyt vaan ei toiminut. Kortsu nyt vaan on helpoin ja kivuttomin ehkäisykeino.