miten menetellä, jos olet tehnyt virheen kolme vuotta sitten
Ja saat kuulla siitä vielä tänä päivänä nykyisessä duunissa?
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 14:18"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 14:14"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 13:36"]Mitä ihmettä? Miksei tapausta käsitelty ja jätetty taakse? Sulla ei taida olla kummoinen esimies?
[/quote] sitä ei sen enempää käsitelty koska shokissa omasta virheestäni irtisanouduin.
[/quote]
no, minkä virheen teit?!
[/quote] haukuin työkavereita. Siis menetin eräänä päivänä malttini ja kovaan ääneen ohikulkevalle työkaverille avauduin ja haukuin tyyppejä. Tietenkin se oli puhunut muille mitä minä sanoin.
Onko sähköpostiviesti sopiva anteeksipyyntö vai pitäisikö asian antaa olla näin kolmen vuoden jälkeen?
Hakuit työkavereita, firma meni konkkaan, osa teki itsarin.
Mahdoit sanoa pahasti..
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 14:02"]Vika oli siinä että et ottanut vastuuta vaan luikit pakoon. Kaikki tekee virheitä joskus, mutta ne pitää korjata eikä jättää sotkua muille.
[/quote] miten tilanteen voisi vielä korjata?
[/quote]
Miten olis anteeksipyyntö???
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 13:43"]No, tuonhan voisi jo luokitella työpaikkakiusaamiseksi. Ota yhteyttä työsuojeluvaltuutettuun.
[/quote]
Vaikka ap itse oli se haukkuja ja osa teki sen takia itsarin
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 14:42"]Hakuit työkavereita, firma meni konkkaan, osa teki itsarin.
Mahdoit sanoa pahasti..
[/quote] no ei se firma mun takia konkkaan mennyt, siellä oli ongelmia jo ennestään.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 14:47"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 13:43"]No, tuonhan voisi jo luokitella työpaikkakiusaamiseksi. Ota yhteyttä työsuojeluvaltuutettuun.
[/quote]
Vaikka ap itse oli se haukkuja ja osa teki sen takia itsarin
[/quote] höpsis. T. Ap
Niin. No täytyy kyllä sanoa mä olin ihan sekaisin. Unettomia öitä stressiä omista murheista. Blaa blaa. Ei olisi koskaan pitänyt edes mennä sinne töihin siihen maailman aikaan.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:03"]Miksi ne teki itsarin?
[/quote] se duuni oli kuulemma niille kaikki kaikessa.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:03"]Miksi ne teki itsarin?
[/quote] se duuni oli kuulemma niille kaikki kaikessa.
[/quote] jotkut ihmiset elää työlleen ja rakastaa sitä.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 13:57"]
Tässä nykyisessä duunissa on niitä edellisen duunin ihmisiä töissä ja se edellinen meni konkkaan tai jotain ja pari tyyppiä teki myös itsarin sen jälkeen. Nyt mulla on sellainen fiilis niinkuin se olisi mun vika, kun mä olen arvostellut rankasti heitä, tosin mä olin ihan loppu ja väsynyt. Se ei ollut ihan tosissaan sanottua vaikka siltä kuulosti ehkä. Ei mulla niitä ihmisiä mitään vastaan ole oikeasti.
[/quote]Eli oikeasti sä oletkin kiusannut ja arvostellut heitä siinä määrin, että jotkut tekivät jopa itsemurhan?
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 13:36"]Mitä ihmettä? Miksei tapausta käsitelty ja jätetty taakse? Sulla ei taida olla kummoinen esimies?
[/quote] joo siellä duunissa asia jäi käsittelemättä. Mua ei otettu puhutteluun tai mitään :/
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 13:57"]
Tässä nykyisessä duunissa on niitä edellisen duunin ihmisiä töissä ja se edellinen meni konkkaan tai jotain ja pari tyyppiä teki myös itsarin sen jälkeen. Nyt mulla on sellainen fiilis niinkuin se olisi mun vika, kun mä olen arvostellut rankasti heitä, tosin mä olin ihan loppu ja väsynyt. Se ei ollut ihan tosissaan sanottua vaikka siltä kuulosti ehkä. Ei mulla niitä ihmisiä mitään vastaan ole oikeasti.
[/quote]Eli oikeasti sä oletkin kiusannut ja arvostellut heitä siinä määrin, että jotkut tekivät jopa itsemurhan?
[/quote] en omasta mielestäni
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 13:57"]
[/quote] en omasta mielestäni
[/quote] ainakaan se ei ollut tarkoitus.
En ollut läheinen työkaveri näille itsarin tehneille. Oikeastaan emme olleet missään tekemisissä.
Mitäpä jos keräisit kaikki koolle ja pyytäisit anteeksi. Selittäisit kaikille, että tiedät tehneesi väärin ja kadut tekojasi syvästi. Kerro enemmän sen aikaisesta tilanteesta, että elämäsi ei ollut aivain raiteillaan, oli unettomuutta yms mitä tuossa selititkin.
Ota myös tapahtuneesta oppia, ja lupaa, ettet enää koskaan tee samalla tavalla. Jotkut asiat pitää vain oppia kantapään kautta. Kaiken voi kuitenkin aina korjata.
Joo siinä kävi niin että mä huutelin kovaan ääneen asioita, mitä ei tarvitsisi ääneen sanoa. Olisi ollut parempi soitella esim kriisi-puhelimeen ja avautua siellä kuin julkisella paikalla.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 13:38"]Kuinka vakava virhe? Saatko kuulla siitä esimieheltä vai työkavereilta?
[/quote] vähän kaikilta...