Mistä 35v mies voisi saada lapsettoman naisen, joka haluaa ydinperheen?
Tinderissä tuntuu olevan tarjolla vain yksinhuoltajia.
PKS
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä onkin, että aina kuvitellaan, että se uusi mies joutuisi sinkkuäidin ja hänen lastensa elämän rahoittajaksi (tässäkin ketjussa tietysti löytyy ”ei aisuriksi” -kommentti). Itsellä näin 35+ korkeakoulutettuna sinkkuäitinä on hyvät tulot ja kivasti nettovarallisuutta, mitä kertyy lisää joka kuukausi. Myös lasten isällä hyvät tulot ja hän osallistuu elatukseen. Uudelta mieheltä vaatisin vain sen, että itsensä kykenee elättämään (+ puolet mahd. tulevan yhteisen lapsen elatuksesta). Kaipaan kumppanuutta, seksiä, läheisyyttä, hyvää seuraa, keskusteluja, mukavaa yhteistä tekemistä jne. En aisuria tai lastenhoitajaa.
Mutta ollaan vaan kaikki 35+ sinkut yksinäisiä tahoillamme, kun halutaan täysin perusteettomasti ajatella mahdollisimman negatiivisesti toisen elämäntilanteesta. Minulla sentään on jo lapsia toisin kuin sillä sinkkumiehellä, joka ”ei aisuriksi rupea” :D
Myös minä olin 35-vuotiaana yh. Seurustelin yh-isän kanssa. Meille oli molemmille selvää, että emme muuttaisi yhteen niin pitkään kuin kuviossa on kotona asuvia lapsia. Se suhde päättyi sitten muihin syihin, mutta sen jälkeen kun oma lapseni aikuistui ja muutti pois kotoa (olin 43), minulle oli itsestäänselvää, että en haluaisi parisuhteeseen miehen kanssa, jolla on vasta pienet lapset. Ymmärrän oikein hyvin miehiä, joille ne toisen lapset ovat este, jos he itse eivät halua enää viettää pikkulapsielämää.
Ap:n tilanne on tietysti vähän toisenlainen, koska hän vasta haaveilee siitä pikkulapsielämästä, mutta siitäpä on turha keskustella, kun hän taas poistui takavasemmalle eikä kommentoi mihinkään.
Ap ei halua ydinperhettä. Hän haluaa äidin. Hän on vauva, joka ei koskaan kypsy mieheksi. Ja hän haluaa olla äidin ainokainen.
Sellainen kannattaa huomata, että se yh-äiti on ainakin onnistunut saamaan jo lapsia, eli todennäköisesti ei ole hedelmätön :) Lapsettoman 35-vuotiaan naisen kanssa on aina mahdollisuus, ettei niitä lapsia koskaan tule. Toki saatat miehenä olla hedelmätön itsekin.
Ikinä ei pitäisi parisuhdetta perustaa pelkästään lastenhankinnan varaan.
Jep, ymmärrän hyvin, ettei kaltaisestani pikkulasten äidistä kiinnostu ne, jotka ovat jo omat lapsensa saaneet teineiksi/aikuisiksi. Minulle tulee vastaan juuri näitä, joilla ei ole lapsia, ja varmaan laskevat, että olen ehkä hedelmällinen, kun on pienet lapset, mutta sitten miestä alkaa ahdistaa ajatus lapsiarkeen hyppäämisestä (vaikkei lapsia tietenkään ole vielä edes tavannut). Varmaan ovat juuri niitä miehiä, jotka haluavat biologisen lapsen, jolla leuhkia, mutta eivät aio osallistua arjenpyöritykseen. Exänikin, eli lasten isä, oli vähän tätä kaliiberia, joten väistän toki luodin, kun olemassa olevien lasten kautta voi jo testata, että kestäisikö mies oikeasti lapsiarkea
Jos mies oikeasti soveltuisi lapsiarkeen ja nauttisi siitä, niin eiköhän siinä naisen aiemmatkin lapset mene samalla. Eli on ristiriitaista, että mies muka haluaa lapsiarkea, mutta vain omat lapset kelpaa. Tällainen mies ei oikeasti halua lapsiarkea, ja jos tuollaisen kanssa tekee lapsia, ero tulee, kun lapsiarki kaatuu vain naisen niskaan. Joten lapsettomat naiset, varokaa näitä ap:n kaltaisia miehiä!
Mun mies 39v löysi minut 29v baarista ja nyt ollaan kihloissa ja vauva tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Lisätään tähän, että mulla ei ollut lapsihaavetta vaan olen ollut vela ihan aina. Mutta kun ne palikat olikin yhtäkkiä siinä kohdillaan, niin muutin mieleni.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa on yksinhuoltajissa? Kysy tahtovatko ydinperheen. Muutenhan naisia voi tavata lähes missä vaan. Baarissa on moni suhde saanut alkunsa, tai harrastusten parissa tai vaikka töissä.
No kyllä mä lapsettomana sinkkunaisena ymmärrän hyvin että uusperhekuvio ei kaikkia innosta.
35v mies voi hyvin löytää vielä oman ikäisen jonka kanssa perustaa perheen. Silloin realiteetti on toki se että pitää pistää aika nopeasti pullat uuniin ettei aika lopu kesken.
Eri asia sitten nämä 40+ v herrat jotka ripustautuu pakkomielteeseen 25-vuotiaasta. He jäävät lähes poikkeuksetta ilman kumppania ja perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita vaan ilmotus jonnekin seuranhakupalstalle tms, että etsitään lapsetonta naista, joka haluaa ydinperheen t. lapseton 35v. mies. Yhtä helppoa kuin tänne kirjoittaminen.
Komps. Olen 33v laseton nainen ja haaveilen kanssa ydinperheestä. Aion lähiaikoina jättää deitti-ilmon jollekin palstalle ja pyrin tuomaan selkeästi esille mitä haen ja mikä on oma tilanteeni.
Kun tää on niin no brainer niin miksi ap ei ole tehnyt näin jo 🤔. Vai eikö ole löytynyt kiinnostusta? Liittyykö asiaan myös elämäntapatyöttömyys? Nyt rehellisesti ap. Jos lähdet hakemaan elämäntapatyöttömänä nuorta lapsetonta naista perheen perustamista varten, niin eiköhän tsäänssisi ole pyöreät 0%.
Mikä sitten lasketaan nuoreksi naiseksi?
Tuli tästä aloituksesta mieleen, kun treffipalstalla mies 34v. etsi naista. Ehdokkaita oli mutta eivät kiinnostaneet (kaikilla lapsi tai lapsia). Sitten löytyi lapseton nainen ja rakastui häneen tulisesti. Samaan aikaan tapailemalleen naiselle tokaisi että ei kiinnosta koska sulla on lapsi. Nyt perhe on perustettu tämän lapsettoman naisen kanssa. Miehellä on toki itsellään lapsia jo kahdestakin edellisestä liitosta, mutta vain lapseton kiinnostaa häntä... Eli se lapsettomuus voi ollakin tärkein kriteeri.
Katolilaisista Euroopan maista tai Itä-Euroopasta voi löytyä. Pohjoismaista ei kannata etsiä, koska feminismi on tehnyt tehtävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Katolilaisista Euroopan maista tai Itä-Euroopasta voi löytyä. Pohjoismaista ei kannata etsiä, koska feminismi on tehnyt tehtävänsä.
Leipäjonolainen elättämässä perhettä. Jo on aikoihin eletty..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisätään tähän, että mulla ei ollut lapsihaavetta vaan olen ollut vela ihan aina. Mutta kun ne palikat olikin yhtäkkiä siinä kohdillaan, niin muutin mieleni.
Ehta vela olisi käynyt Turkissa katkaisemassa piuhat. Et ollut vela vaan lapseton.
Miten tämä voi olla miehelle ongelma? Joka paikassa on kolmekymppisiä biologisen kellon kuminan riivaamia naisia, jotka ei löydä lasta haluavaa miestä. Joku kohtaamattomuusongelma?
Vierailija kirjoitti:
Joo! Ei-femistisissä maissa naiset tosiaan on perheen päitä ja elättää mukisematta kotona World of tanksia pelaavan elämäntapatyöttömän miehen ---- eiku....
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä voi olla miehelle ongelma? Joka paikassa on kolmekymppisiä biologisen kellon kuminan riivaamia naisia, jotka ei löydä lasta haluavaa miestä. Joku kohtaamattomuusongelma?
Ap:lla ei riitä tulot niihin perinteisiin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehdot on vähissä. Kun rajaa pois yh:t ja mt-tapaukset (velat), niin jäljelle jää hyvin pieni joukko naisia.
vela=mt-tapaus? 😅
Jep, n 80% veloista on jonkinasteinen mt-ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Yliopistoista.
Noniin, joka tarkottaisi opiskelua.
Mikä siinä onkin, että aina kuvitellaan, että se uusi mies joutuisi sinkkuäidin ja hänen lastensa elämän rahoittajaksi (tässäkin ketjussa tietysti löytyy ”ei aisuriksi” -kommentti). Itsellä näin 35+ korkeakoulutettuna sinkkuäitinä on hyvät tulot ja kivasti nettovarallisuutta, mitä kertyy lisää joka kuukausi. Myös lasten isällä hyvät tulot ja hän osallistuu elatukseen. Uudelta mieheltä vaatisin vain sen, että itsensä kykenee elättämään (+ puolet mahd. tulevan yhteisen lapsen elatuksesta). Kaipaan kumppanuutta, seksiä, läheisyyttä, hyvää seuraa, keskusteluja, mukavaa yhteistä tekemistä jne. En aisuria tai lastenhoitajaa.
Mutta ollaan vaan kaikki 35+ sinkut yksinäisiä tahoillamme, kun halutaan täysin perusteettomasti ajatella mahdollisimman negatiivisesti toisen elämäntilanteesta. Minulla sentään on jo lapsia toisin kuin sillä sinkkumiehellä, joka ”ei aisuriksi rupea” :D