apua tindertötön kans!!!
Ilmeeni kun olen tavannut joku aika sitten tytyn Tinderistä. Muija on todella ihastunut minuun ja ottaa suhteemme vakavasti. Tyty on kaunis ja luonteeltaan 5/5, älykäs ja kaikinpuolin tyty yde materiaalia. Ainut miinus on, että tytyllä on kropassa hieman ylimääräistä. Itse olen salimake joka on ottanut treenauksen tosissaan useiden vuosien ajan, jonka johdosta omistan täydellisen miesvartalon. Haluaisin naiselta myös samaa, joten tuo tytyn ylimääräinen läski on melko iso miinus. Tyty ei siis ole todellakaan mikään läski, mutta sen verran ylimääräistä että minua, joka on tarkka vartaloiden suhteen häiritsee tuo melko paljon. Pitäisikö tytylle sanoa suoraan, että laihduttaa jotta suhteestamme tulisi jotain vai suuttuuko hän tästä kovasti? Voisin jopa opastaa häntä salilla ja ruokavalion suhteen ja olen varma että saisin hänestä todella hyväkroppaisen.
Kommentit (34)
Älä missään nimessä mainitse painosta tytölle. Jos muuten hänessä kaikki okei, ala seurustella ja ruvetkaa yhdessä käymään lenkillä/salilla yms. Otat hänet mukaan elämääsi :)
Mun mielestä ei kannata tapailla ihmistä sellasesta lähtökohdasta, että toisen pitää muuttua.
Tiedätkös, mitä kolmekymmenluvulla tapahtui Saksassa? Ehkä sä olet syntynyt vaan liian myöhään.
Miten muuten kehonrakennus poikkeaa itsetyydytyksestä?
Tyty on tän jutun sankari.
Pyytele sitä sun kanssa salille, sano että olisi mahtavaa jos tyttö jakaisi sun kanssa rakkaan harrastuksen ja voisit vaikka neuvoa salilla.
Tosi hyvä idis. Laitat sen laihikselle! Heti! Ei varmana suutu, on vaan kiitollinen.
Demut ja uliulilautalaiset voi jättää noi kielen raiskaukset omille palstoillensa.
Ei mulla muuta, mutta "tyty" "yde" "salimake" "töttö". *oksennus* Uusi pohja kielenkäytössä on saavutettu. Jos mun poikaystävä ikinä kutsuu mua tötöksi niin mä heitän sen pihalle.
-N20
Mielestäni voit varovasti ohjata häntä haluamaasi suuntaan mutta nimenomaan varovasti, kehumista ja kannustaminen kautta. Voit esimerkiksi pyytää häntä mukaan salille tai lenkille sillä verukkeella, että olisi kiva harrastaa yhdessä, ja laittaa teille terveellistä ruokaa. Älä kuitenkaan missään nimessä sano, että hänen ulkomuotonsa häiritsee tai että motiivina saliseuraksi pyytämiselle on toiveesi hänen laihtumisestaan. Nämä ovat herkkiä asioita, ja vaikka aikuisen pitäisi osata ottaa vastaan kritiikkiä, käytännössä tuollaisesta kommentoinnista tulee riittämättömyyden tunteita. Jokainen toivoo kelpaavansa toiselle omana itsenään.
Silmäni vuotavat verta lukiessani tätä. Jos "tyty" laihduttamisesta pyynnöstä, menisinkö sinä äidinkielenkurssille hänen pyynnöstään? Äidinkielenosaamisesi ympärillä on muutama kilo läskiä liikaa.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 11:15"]Ei mulla muuta, mutta "tyty" "yde" "salimake" "töttö". *oksennus* Uusi pohja kielenkäytössä on saavutettu. Jos mun poikaystävä ikinä kutsuu mua tötöksi niin mä heitän sen pihalle.
-N20
[/quote]
Tötö tarkoittaa mokaa, et "tyty ydee". Mut joo, karmeeta tekstiä
Eiköhän tämä oo joku av-mamma 50+ joka keksii itse ''nuorisoilmauksia''. Kukaan ei käytä tommosia sanoja, ei sitten varmasti!
Huoh. Vastaan sinulle nyt poikkeuksellisesti kuin olisit normaali ihminen; eli juu, toivon mukaan YKSIKÄÄN tyttö, nainen, ei ikinä eikä kos-kaan alennu tekemään muutoksia itsessään saadakseen miehen, tai no, tässä tapauksessa säälittävän tytytötöpyttypötö-pikkupojan. Ei anneta niiden poikien eikä myöskään miesten nostaa itseään jalustalle, koska he eivät sinne jalustalle kuulu. Ja mitäs sitten... niin. Itsehän en edes KEHTAISI tapailla miestä, jossa haluaisin muuttaa jonkun asian, siis ajatuksenakin jotenkin todella nolo? :D No tupakointi on asia, josta en syty, mutta se ei ole ihmisessä samalla tavalla kuin kroppa, vaan ainoastaan huono tapa. Mutta jos nyt lähtisit vittuun täältä mössöttämästä tuota vammaista kieltäsi ja nolaamasta itsesi, ap, jooko? Kiitos.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 11:26"]Eiköhän tämä oo joku av-mamma 50+ joka keksii itse ''nuorisoilmauksia''. Kukaan ei käytä tommosia sanoja, ei sitten varmasti!
[/quote]
Ikävä kyllä näitä löytyy ihan aidosti ja oikeasti. Ylilauta on taikasana...
- 19
Kirjoitat ärsyttävästi ja vaikutat kovin pinnalliselta.
Osta sille vaik salikortti lahjaksi tms