Äiti kieltää isyyden
Mitä mieltä olette kun äiti on kieltänyt lapsen isyyden? Mun mielestä erittäin itsekästä. Isä on kunnollinen töissä käyvä mies. Mitään pätevää syytä kieltoon ei ole. Ap
Kommentit (53)
No ei kerro, mutta siis on kyllä asiallinen ihminen ja hoitaa asiansa. Ei siis ole mikään huumehörhö tai muutakaan. Hyvä isä olisi jos saisi olla. Äiti kuitenkin miehelle sanoo että on tämän. Mutta kieltää isyyden selvittämisen. Ap
Ja siis mies saa käydä lasta katsomassa. Eihän se ole sama kun saisi joskus edes lapsen omaan kotiinsa, edes päiväksi.
Ja kysymys olikin että mitä mieltä olette siitä että isyys kielletään ilman pätevää syytä.. Ap
Eikös kohta tule se laki, että isäkin voi vaatia isyyden tunnustamista?
Totta kai siellä joku syy taustalla on, jos tilanne on tämä. Sinä et vain tiedä sitä syytä, ap.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 07:18"]
Ja siis mies saa käydä lasta katsomassa. Eihän se ole sama kun saisi joskus edes lapsen omaan kotiinsa, edes päiväksi.
[/quote]
No silloinhan saa olla isä, jos kerran lasta saa tavata. Pientä lasta ei voi noin vaan viedä vieras ihminen kotiinsa vierailemaan.
No mun mielestä isä ei saa olla kunnolla isä jos näkee silloin kun äidille sopii, parin viikon välein tunnin verran ja äiti kyttää koko ajan vieressä. Lapsi ei myöskään koskaan tapaa isän puolen sukulaisia. Ap
Eikä isä nyt ole pientä lasta viemässä mihinkään tietenkään. Luulisi että äitille tekisi hyvää saada lapsi välillä hoitoon isälle. Valittaa usein kuinka raskasta on ja väsynyt, siis tälle isälle. Ap
Katsoo vähän minne vehkeensä työntää. Tässä ei ole järkeä.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 07:26"]
Totta kai siellä joku syy taustalla on, jos tilanne on tämä. Sinä et vain tiedä sitä syytä, ap.
[/quote]
Mutta se syy on vanhempien välinen ja heidän pitää se keskenään selvittää. Se ei saa estää sitä, että isä voisi olla yhteydessä lapseensa. Lapsella on oikeus isään.
Toivottavasti laki pian muuttuu, että naiset eivät voi kostaa biologialla tai muuten vain tuuletella katkeruuttaan lapsen hyvinvoinnin kustannuksella.
Oli vakuuttanut miehelle että rakastaa ja haluaa yhdessä perheen. Heti plussattuaan jätti kuitenkin miehen. Mies oli kysellyt että ihan oikeesti että pärjääkö. Äiti tähän:"on mulla äiti ja iskä" Ap
No jos se ei ole aviolapsi ja isä haluaa tunnustaa siementäneensä sen, niin ei siinä äidin sanalla vitun vertaa väliä.
Höpöhöpö, äiti ei isyyden selvitystä voi kieltää, jos mies tietää olevansa isä ja itse vaatii isyyden vahvistamista. Nyt hopi hopi lastenvalvojaan yhteys.
Kaikilla lapsilla olisi oltava oikeus HYVIIN älyllisesti ja mielenterveydellisesti normaaleihin vanhempiin.
Äiti kuitenkin kiristää miestä ettei sitten enää koskaan näe lasta jos edes yrittää isyyttä tunnustaa. Mies ei ehkä sitten tiedä omia oikeuksiaan. Ap
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 07:54"]
Höpöhöpö, äiti ei isyyden selvitystä voi kieltää, jos mies tietää olevansa isä ja itse vaatii isyyden vahvistamista. Nyt hopi hopi lastenvalvojaan yhteys.
[/quote]
kyllä vielä nykylain mukaan voi kieltää selvityksen. Mutta lakia ollaan muuttamassa.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 07:55"]Kaikilla lapsilla olisi oltava oikeus HYVIIN älyllisesti ja mielenterveydellisesti normaaleihin vanhempiin.
[/quote]
Mies on hyvä ja älyllinen ja mieleltään terve. Ap
No on se kyllä aika vässykkä äijä, jos ei tiedä tuon vertaa oikeuksistaan..."en mä uskalla tunnustaa isyyttä ku äiti vie sen sitte" nyyh.
Kyllä sillä miehelläkin oikeuksia tässä maassa on.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 07:57"]
Äiti kuitenkin kiristää miestä ettei sitten enää koskaan näe lasta jos edes yrittää isyyttä tunnustaa. Mies ei ehkä sitten tiedä omia oikeuksiaan. Ap
[/quote]
Jaa miten ei muka näe, jos ja kun isyys vahvistetaan, vahvistetaan myös tapaamisoikeus. Vai tappaako se nainen sen lapsen meinaa kostoksi? Anteeksi nyt, mutta tuttavamiehesi kuulostaa idiootilta jos tuollaisen pillin mukaan tanssii.
No jos se vaikka sattuu olemaan jonkun toisen lapsi? Pelkkä töissä käyminen ei ihan hirveästi ihmisestä kerro.