Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuriin tulossa päihdekuntoutujien asuntola

Vierailija
15.09.2025 |

Itse olisin harmissani, koska nämä ihmiset ovat itse valinneet rappiollisen ja rikollisen elämänsä toisin kuin vaikkapa maahanmuuttajat tai mielenterveyskuntoutujat jotka ottaisin ennemmin naapureiksi, jos kerran on pakko harjoittaa tätä ns. sosiaalista sekoittamista.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihdeongelma on myös mt ongelma

Vierailija
2/14 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sairaus. Siihen ei niiden hylkiminen auta. Nekin ovat vain ihmisiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika asuu tuollaisessa, hänellä ei ole ikinä ollut päihdeongelmia, ei juo eikä polta. Hänellä oli pitkään vaikea masennus, sen takia sai yksiön talosta. Se on sellaista tuettua asumista ja rauhallista siellä on. Silloin kun taloa rakennettiin alueella on luonnollisesti hirveä vastustus sitä kohtaan mutta mitään ongelmia ei ole ollut. 

Vierailija
4/14 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän pointin hyvin, vaikka sitä ei kai nykymaailmassa saisi ääneen sanoakaan. 

Vierailija
5/14 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihdeongelma on myös maa han muutt tajaongelma. Sieltä ne huumeet tulevat.

Vierailija
6/14 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihde vai alkoholikuntotujia?

Vierailija
7/14 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa ei saa olla päissään tai aineissa, muuten lentää pihalle. Ihmisetkin nuissa koittaa päästä tolpilleen. Ei se ole mikään ryyppyleiri.

Vierailija
8/14 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tampereella miljoona kartanossa nuoria miehiä majoittuneena. Ja kansa maksaa. Selfietä näytti kuvan perusteella ottavan yksi....puitteet kunnossa 

Vierailija
9/14 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lähistöllä oli tuollainen yksityisen hoitama.  Saatiin viimein pois kun yksi hörhö poltti lähistön talon, asukkaat lomareissulla.  Oli etsinyt lääkkeitä eikä löytänyt mitään.  Jäi heti kiinni 

Vierailija
10/14 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päihde vai alkoholikuntotujia?

Ennemmin alkoholikuntoutujia.

Vierailija
11/14 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noissa ei saa olla päissään tai aineissa, muuten lentää pihalle. Ihmisetkin nuissa koittaa päästä tolpilleen. Ei se ole mikään ryyppyleiri.

Jos on tällainen niin tosiaan rauhallisia naapureita. "Rappioalkkisrivarit" voi olla eri juttu, tosin usein nuokin on harmittomia.

Vierailija
12/14 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelen.

Mutta jos sinä itse ole päiväsaikaan töissä viikolla, niin tuskin jouduit häiriköidyksi.

Mulla ei ole virallista asuntolaa tässä naapuritaloissa, mutta sellaisia yksittäisiä päihdetyyppien vuokra-asuntoja kyllä.

Mun asuman talon naapuritalona kadun toisella puolella kaupungin vuokratalo, jossa paljon näitä syrjäytyneitä... koko sen ajan mitä minä olen tässä asunut, olen saanut nauttia sieltä pihalta kuuluvista huuteluista. Sitten tässä osaketalossa jossa itse asun, on myös ollut vuokralle laitettuna kämppiä, jokunen ilmeisesti kunnan tukiasunto ongelmanuorille (nuorta porukkaa, huumekäyttäjiä myös joukossa, sekä mt-päihdetyypeille jokun kämppä), nämä ovat joiltakin osin häiriökämppiä. Nyt niitä on lopetettu tästä talosta, mutta harmillisesti yksi on jäänyt, koska sille sen suku osti kämpän asuttavaksi. Se tyyppi on tosi sairas! Se tyyppi ei pysty noudattamaan mitään normaalin asumisen sääntöjä. Käyttäytyy väkivaltaisesti, meluaa yöaikaan porraskäytäväss, tekee ihan mitä sitä huvittaa....  Harmillisesti sillä on myös lapsi, joka ilmeisesti perii isänsä tavat! 

Onnittelen!

Vierailija
13/14 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillekin tuli naapuriin. Rauhallista porukkaa, ei mitään ongelmaa.

Vierailija
14/14 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on tällainen niin tosiaan rauhallisia naapureita. "Rappioalkkisrivarit" voi olla eri juttu, tosin usein nuokin on harmittomia.

Riippuu tasosta. Jos asukkaat ovat katkokävelijöitä, niin ei ole haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi