Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoita kommentti syntymävuotesi mukaisesta ketjusta

Vierailija
09.06.2015 |

Keksin tällaisen hauskan jutun. Noudata ohjeita:

1. Mene osoitteeseen http://www.vauva.fi/keskustelu/XXXXYY, jossa XXXX on syntymävuotesi ja YY syntymäkuukautesi.

2. Valitse ketjusta kommentti ja kopioi se tähän ketjuun. Jos se sopii vastaukseksi johonkin edellä kirjoitettuun, vastaa siihen.

3. Älä paljasta ketjua, josta viestin lainasit, mutta pidä silmät auki, jos löytäisit vaikka ikätoverisi!

4. Katsotaan, miten absurdeja keskusteluja saamme aikaiseksi.

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä Eelis-nimestä...se on jotenkin " pehmeä ja pyöreä" nimi. Vaikka Julius on myös pehmeä, minusta se on komea nimi (itseasiassa komein...antaisin sen omalle pojalleni nimeksi jos olisi sellainen tilanne).

Vierailija
2/96 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:43"]

Itse en pidä Eelis-nimestä...se on jotenkin " pehmeä ja pyöreä" nimi. Vaikka Julius on myös pehmeä, minusta se on komea nimi (itseasiassa komein...antaisin sen omalle pojalleni nimeksi jos olisi sellainen tilanne).

[/quote]

Ei sääliä tipu tältä mammalta!

Nimimerkillä 20kg molemmista kerätty ja ei tod imetyksellä tiputettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin just rippiäiskiitoskortti ja rippiäiset olivat heinäkuussa. Musta aika junttia lähettää vasta puolen vuoden päästä. Milloin teistä on kohteliasta lähettää kiitoskortit?

Vierailija
4/96 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meillä kuten otsukan emollakin käytössä koko kestojen kirjo.

Tällä hetkellä lemppareita muotoonommellut sisävaipat kun liikkuminen tauotonta. Hahtuvat/villikset jääneet kaappiin kun tuntuu aina päästävän läpi. Ja kuorina Tots wrapit jotka sopii kaiken mallisten sisävaippojen päälle eikä vuoda. Myös taskuvaippoja käytössä jonkin verran, lähinnä Swaddlebees:sin loistavat pienet, kapeat ja näppärät. Öisin ja päikkäreillä Aio-vaipat vieneet voiton (mollavauva, tsi, rumpsters). lisäksi kestoja/imuja on halpa ja helppo ommella itse jos kotoa löytyy saumuri ja ompelukone.

Lisätietoa ja käytettyjä kestoja voit etsiä esim. babyidea.fi ja kestovaippainfo.fi sivuilta (joissa Otsukanemon kanssa lienemme vakikäyttäjiä :D ) Ja omat " hutiostoksetkin" saa kaupattua eteenpäin ed.sivujen kirppareilla. Ainakin mulla meni aikaa ennenkuin omat lempparit löytyi.

T. Sanna ja neidit 6/03 ja 5/05

Vierailija
5/96 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viivaa ilmestyi juuri!!!!
Mitä ihmettä?! Tein apteekin raskaustestin, ja ilmestyi kaksi viivaa!! Ei voi olla totta!! Minä raskaana, oikeasti?!! Onkohan tuo kuinka luotettava!

Nyt ei kyllä oikein tiedä mitä tuntisi!! Vauvaa on haluttu, mutta en uskonut että heti tärppää!! Kauheeta! Mitähän mieskin sanoo kun tulee kotiin..Iik! Nyt alkoi pelottamaan ihan oikeasti!

Sori, on tosi sekavaa, mutta siis tunteet on myöskin tosi sekavat!

Vierailija
6/96 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:44"]

Saatiin just rippiäiskiitoskortti ja rippiäiset olivat heinäkuussa. Musta aika junttia lähettää vasta puolen vuoden päästä. Milloin teistä on kohteliasta lähettää kiitoskortit?

[/quote]

tämä yhdistelmä kokonaisuudessaan ei ole minun makuuni.

Vierailija
7/96 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Anna lapsen itse kehittää itselleen identiteetti.

Jos hän kokeilee välillä naapurin lapsen matkimista se luultavasti kuulunee hänen kasvuunsa. Anna siis asian olla.

Vierailija
8/96 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:45"]

Ja meillä kuten otsukan emollakin käytössä koko kestojen kirjo. Tällä hetkellä lemppareita muotoonommellut sisävaipat kun liikkuminen tauotonta. Hahtuvat/villikset jääneet kaappiin kun tuntuu aina päästävän läpi. Ja kuorina Tots wrapit jotka sopii kaiken mallisten sisävaippojen päälle eikä vuoda. Myös taskuvaippoja käytössä jonkin verran, lähinnä Swaddlebees:sin loistavat pienet, kapeat ja näppärät. Öisin ja päikkäreillä Aio-vaipat vieneet voiton (mollavauva, tsi, rumpsters). lisäksi kestoja/imuja on halpa ja helppo ommella itse jos kotoa löytyy saumuri ja ompelukone. Lisätietoa ja käytettyjä kestoja voit etsiä esim. babyidea.fi ja kestovaippainfo.fi sivuilta (joissa Otsukanemon kanssa lienemme vakikäyttäjiä :D ) Ja omat " hutiostoksetkin" saa kaupattua eteenpäin ed.sivujen kirppareilla. Ainakin mulla meni aikaa ennenkuin omat lempparit löytyi. T. Sanna ja neidit 6/03 ja 5/05

[/quote]

:D :D

Vierailija
9/96 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:46"]

Kaksi viivaa ilmestyi juuri!!!! Mitä ihmettä?! Tein apteekin raskaustestin, ja ilmestyi kaksi viivaa!! Ei voi olla totta!! Minä raskaana, oikeasti?!! Onkohan tuo kuinka luotettava! Nyt ei kyllä oikein tiedä mitä tuntisi!! Vauvaa on haluttu, mutta en uskonut että heti tärppää!! Kauheeta! Mitähän mieskin sanoo kun tulee kotiin..Iik! Nyt alkoi pelottamaan ihan oikeasti! Sori, on tosi sekavaa, mutta siis tunteet on myöskin tosi sekavat!

[/quote]

Voimia koko perheelle.

Vierailija
10/96 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskoisin että toimii pulkkaankin.

ainakin lumilaudan pohjassa on hyvä :)

Vierailija
11/96 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:46"]Kaksi viivaa ilmestyi juuri!!!!
Mitä ihmettä?! Tein apteekin raskaustestin, ja ilmestyi kaksi viivaa!! Ei voi olla totta!! Minä raskaana, oikeasti?!! Onkohan tuo kuinka luotettava!

Nyt ei kyllä oikein tiedä mitä tuntisi!! Vauvaa on haluttu, mutta en uskonut että heti tärppää!! Kauheeta! Mitähän mieskin sanoo kun tulee kotiin..Iik! Nyt alkoi pelottamaan ihan oikeasti!

[/quote]

Ei ole vaaraa sikiölle tai sinulle, ole ihan rauhassa vaan! T. Lääkäri

Vierailija
12/96 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

minkä pituisia noi misukat on? en löydä mistään tietoa..

Vierailija
13/96 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, nyt joku kerää sitten tietoa syntymäkuukaudesta ja -vuodesta? Enpäs kerro.

Vierailija
14/96 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka voittaa selviytyjät?

Vierailija
15/96 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä mammoilla ihme tapoja

Vierailija
16/96 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aukeeko muilla Ikean sivut??????

Vierailija
17/96 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:51"]teillä mammoilla ihme tapoja
[/quote]
Inhoan siivoamista yli kaiken

Vierailija
18/96 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pointti

Lisää kaivataan eri mielipiteitä ja tottumuksia....

Vierailija
19/96 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:49"]

[/quote]

[/quote]

minkä pituisia noi misukat on? en löydä mistään tietoa..

[/quote]

Meille ei tule Hesaria

Vierailija
20/96 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:46"]Kaksi viivaa ilmestyi juuri!!!!

[/quote]

Plussaonnea kaikille täällä roikkuville ja toivottavasti päästään siirtymään tuonne toiselle puolelle.