Kirjoita kommentti syntymävuotesi mukaisesta ketjusta
Keksin tällaisen hauskan jutun. Noudata ohjeita:
1. Mene osoitteeseen http://www.vauva.fi/keskustelu/XXXXYY, jossa XXXX on syntymävuotesi ja YY syntymäkuukautesi.
2. Valitse ketjusta kommentti ja kopioi se tähän ketjuun. Jos se sopii vastaukseksi johonkin edellä kirjoitettuun, vastaa siihen.
3. Älä paljasta ketjua, josta viestin lainasit, mutta pidä silmät auki, jos löytäisit vaikka ikätoverisi!
4. Katsotaan, miten absurdeja keskusteluja saamme aikaiseksi.
Kommentit (96)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:43"]
Itse en pidä Eelis-nimestä...se on jotenkin " pehmeä ja pyöreä" nimi. Vaikka Julius on myös pehmeä, minusta se on komea nimi (itseasiassa komein...antaisin sen omalle pojalleni nimeksi jos olisi sellainen tilanne).
[/quote]
Ei sääliä tipu tältä mammalta!
Nimimerkillä 20kg molemmista kerätty ja ei tod imetyksellä tiputettu.
Saatiin just rippiäiskiitoskortti ja rippiäiset olivat heinäkuussa. Musta aika junttia lähettää vasta puolen vuoden päästä. Milloin teistä on kohteliasta lähettää kiitoskortit?
Ja meillä kuten otsukan emollakin käytössä koko kestojen kirjo.
Tällä hetkellä lemppareita muotoonommellut sisävaipat kun liikkuminen tauotonta. Hahtuvat/villikset jääneet kaappiin kun tuntuu aina päästävän läpi. Ja kuorina Tots wrapit jotka sopii kaiken mallisten sisävaippojen päälle eikä vuoda. Myös taskuvaippoja käytössä jonkin verran, lähinnä Swaddlebees:sin loistavat pienet, kapeat ja näppärät. Öisin ja päikkäreillä Aio-vaipat vieneet voiton (mollavauva, tsi, rumpsters). lisäksi kestoja/imuja on halpa ja helppo ommella itse jos kotoa löytyy saumuri ja ompelukone.
Lisätietoa ja käytettyjä kestoja voit etsiä esim. babyidea.fi ja kestovaippainfo.fi sivuilta (joissa Otsukanemon kanssa lienemme vakikäyttäjiä :D ) Ja omat " hutiostoksetkin" saa kaupattua eteenpäin ed.sivujen kirppareilla. Ainakin mulla meni aikaa ennenkuin omat lempparit löytyi.
T. Sanna ja neidit 6/03 ja 5/05
Kaksi viivaa ilmestyi juuri!!!!
Mitä ihmettä?! Tein apteekin raskaustestin, ja ilmestyi kaksi viivaa!! Ei voi olla totta!! Minä raskaana, oikeasti?!! Onkohan tuo kuinka luotettava!
Nyt ei kyllä oikein tiedä mitä tuntisi!! Vauvaa on haluttu, mutta en uskonut että heti tärppää!! Kauheeta! Mitähän mieskin sanoo kun tulee kotiin..Iik! Nyt alkoi pelottamaan ihan oikeasti!
Sori, on tosi sekavaa, mutta siis tunteet on myöskin tosi sekavat!
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:44"]
Saatiin just rippiäiskiitoskortti ja rippiäiset olivat heinäkuussa. Musta aika junttia lähettää vasta puolen vuoden päästä. Milloin teistä on kohteliasta lähettää kiitoskortit?
[/quote]
tämä yhdistelmä kokonaisuudessaan ei ole minun makuuni.
Itse en pidä Eelis-nimestä...se on jotenkin " pehmeä ja pyöreä" nimi. Vaikka Julius on myös pehmeä, minusta se on komea nimi (itseasiassa komein...antaisin sen omalle pojalleni nimeksi jos olisi sellainen tilanne).
[/quote]
Anna lapsen itse kehittää itselleen identiteetti.
Jos hän kokeilee välillä naapurin lapsen matkimista se luultavasti kuulunee hänen kasvuunsa. Anna siis asian olla.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:45"]
Ja meillä kuten otsukan emollakin käytössä koko kestojen kirjo. Tällä hetkellä lemppareita muotoonommellut sisävaipat kun liikkuminen tauotonta. Hahtuvat/villikset jääneet kaappiin kun tuntuu aina päästävän läpi. Ja kuorina Tots wrapit jotka sopii kaiken mallisten sisävaippojen päälle eikä vuoda. Myös taskuvaippoja käytössä jonkin verran, lähinnä Swaddlebees:sin loistavat pienet, kapeat ja näppärät. Öisin ja päikkäreillä Aio-vaipat vieneet voiton (mollavauva, tsi, rumpsters). lisäksi kestoja/imuja on halpa ja helppo ommella itse jos kotoa löytyy saumuri ja ompelukone. Lisätietoa ja käytettyjä kestoja voit etsiä esim. babyidea.fi ja kestovaippainfo.fi sivuilta (joissa Otsukanemon kanssa lienemme vakikäyttäjiä :D ) Ja omat " hutiostoksetkin" saa kaupattua eteenpäin ed.sivujen kirppareilla. Ainakin mulla meni aikaa ennenkuin omat lempparit löytyi. T. Sanna ja neidit 6/03 ja 5/05
[/quote]
:D :D
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:46"]
Kaksi viivaa ilmestyi juuri!!!! Mitä ihmettä?! Tein apteekin raskaustestin, ja ilmestyi kaksi viivaa!! Ei voi olla totta!! Minä raskaana, oikeasti?!! Onkohan tuo kuinka luotettava! Nyt ei kyllä oikein tiedä mitä tuntisi!! Vauvaa on haluttu, mutta en uskonut että heti tärppää!! Kauheeta! Mitähän mieskin sanoo kun tulee kotiin..Iik! Nyt alkoi pelottamaan ihan oikeasti! Sori, on tosi sekavaa, mutta siis tunteet on myöskin tosi sekavat!
[/quote]
Voimia koko perheelle.
uskoisin että toimii pulkkaankin.
ainakin lumilaudan pohjassa on hyvä :)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:46"]Kaksi viivaa ilmestyi juuri!!!!
Mitä ihmettä?! Tein apteekin raskaustestin, ja ilmestyi kaksi viivaa!! Ei voi olla totta!! Minä raskaana, oikeasti?!! Onkohan tuo kuinka luotettava!
Nyt ei kyllä oikein tiedä mitä tuntisi!! Vauvaa on haluttu, mutta en uskonut että heti tärppää!! Kauheeta! Mitähän mieskin sanoo kun tulee kotiin..Iik! Nyt alkoi pelottamaan ihan oikeasti!
[/quote]
Ei ole vaaraa sikiölle tai sinulle, ole ihan rauhassa vaan! T. Lääkäri
[/quote]
[/quote]
minkä pituisia noi misukat on? en löydä mistään tietoa..
Jaa, nyt joku kerää sitten tietoa syntymäkuukaudesta ja -vuodesta? Enpäs kerro.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:51"]teillä mammoilla ihme tapoja
[/quote]
Inhoan siivoamista yli kaiken
Hyvä pointti
Lisää kaivataan eri mielipiteitä ja tottumuksia....
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:49"]
[/quote]
[/quote]
minkä pituisia noi misukat on? en löydä mistään tietoa..
[/quote]
Meille ei tule Hesaria
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:46"]Kaksi viivaa ilmestyi juuri!!!!
[/quote]
Plussaonnea kaikille täällä roikkuville ja toivottavasti päästään siirtymään tuonne toiselle puolelle.