Kirjoita kommentti syntymävuotesi mukaisesta ketjusta
Keksin tällaisen hauskan jutun. Noudata ohjeita:
1. Mene osoitteeseen http://www.vauva.fi/keskustelu/XXXXYY, jossa XXXX on syntymävuotesi ja YY syntymäkuukautesi.
2. Valitse ketjusta kommentti ja kopioi se tähän ketjuun. Jos se sopii vastaukseksi johonkin edellä kirjoitettuun, vastaa siihen.
3. Älä paljasta ketjua, josta viestin lainasit, mutta pidä silmät auki, jos löytäisit vaikka ikätoverisi!
4. Katsotaan, miten absurdeja keskusteluja saamme aikaiseksi.
Kommentit (96)
Toimitusjohtaja, toimitusjohtaja, toimitusjohtaja...
Kyllä on ilo maksaa taas tv-lupa!
mikä sen ruttopusiton kirkon nimi on?
entäs siitä kaivariin päin siinä suski penttilän liikkeen lähellä sijaitsevan kirkon nimi
Auttakee! Ekassa raskaudessa tuli vain 7 kg, jotka jäivät synnärille, ja 10 kk:n imettämisen jälkeen näytin luurangolta. Nyt toisessa raskaudessa pitäis saada paino nousemaan REILUSTI (lähtötilanne matalampi kuin viimeksi), mutta mitään ei tapahdu. Epäterveellisesti en halua raskausaikana syödä vauvan takia (eli ei hillittömästi suklaata, pitsaa ja hampurilaisia). Mitä kaloripitoista, terveellistä ruokaa on olemassa?? Vai pitääkö alkaa lorottaa joka lautaselle desi rypsiöljyä?! : P
Mun rakas tulee kohta töistä!!!!
Pussaan puhki!
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:56"]
[/quote]
On varmasti kivempaa kuin asuakin vielä huonosti.
Tiesitteko muuten etta Tarot kortit on paljon uudempi asia kuin alkuperaiset pelikortit? Ne kehitettiin renesanssiajan venetsiassa, koska tavalliset kortit oli " tylsia" .
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:51"]
teillä mammoilla ihme tapoja
[/quote]
Sinänsä ei ole mikään yleismaailmallinen tapa, että ammutaan raketteja uutenavuotena.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:46"]Kaksi viivaa ilmestyi juuri!!!!
Mitä ihmettä?! Tein apteekin raskaustestin, ja ilmestyi kaksi viivaa!! Ei voi olla totta!! Minä raskaana, oikeasti?!! Onkohan tuo kuinka luotettava!
Nyt ei kyllä oikein tiedä mitä tuntisi!! Vauvaa on haluttu, mutta en uskonut että heti tärppää!! Kauheeta! Mitähän mieskin sanoo kun tulee kotiin..Iik! Nyt alkoi pelottamaan ihan oikeasti!
Sori, on tosi sekavaa, mutta siis tunteet on myöskin tosi sekavat!
[/quote]
varmaan joku lapsettomuudesta kärsivä voi adoptoida sun lapsen
Gallup 2006
Kuinka moni AV-palstailija on jo pieraissut tämän vuoden puolella?
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:00"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:56"]
[/quote]
On varmasti kivempaa kuin asuakin vielä huonosti.
[/quote]
Ei minkäänlaisia ongelmia.
... ja ikää oli? Kuulostaa aika naivilta, arvaas millanen se sun ihana on vaikka 15v. päästä?
Kiroileva teini joka polttaa Esson takana ketjussa ja kantaa olutpussia perjantai iltaisin.. heh, otakin nyt kaikki irti siitä ihanuudesta!
Tulipahan taas nämäkin jtut mieleen kun luin niistä jostain. Toivottavasti tämä on oikea tai ainakin sopivin palsta.
Itse olen äärimmäisen skeptinen astrologian suhteen. Lähinnä siihen on kaksi syytä, jos joku tietää vastauksen, niin voisiko valaista asiaa.
1. Miksi eläinradasta on jätetty pois yksi kuvio (olikohan Käärmeenkantaja nimeltään)?
2. Miksi tähtimerkkien jaksot ovat yhtä pitkiä, vaikka eivät sitä oikeasti ole (esim. skorpionin kuvion kulku kestää kai vaan jotain runsaan viikon, jotkut taas ovat " ylipitkiä" nykyiseen aikatauluun verrattuna)?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:57"]täst oli jo aloitus
[/quote]
Lataaminen epäonnistui. Virhekoodi 3.
Mun mies laitto mulle uuden vuoden toivotukset tekstarilla töistä, jossa on nyt tosi kiire
klo 00.00.02!
Aika hyvä osuma!
Itse kuivasin kaikki vanhat (ja uudetkin) vauvanvaatteet pesutuvan kuivausrummussa rutisevan kuiviksi ja vielä silitin. Tuloksena todella pehmeää pyykkiä ilman huuhteluainetta. Nyt harkitsen kuivausrummun ostoa uuteen asuntoomme, kun on niin kätevä
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:15"]
Tulipahan taas nämäkin jtut mieleen kun luin niistä jostain. Toivottavasti tämä on oikea tai ainakin sopivin palsta. Itse olen äärimmäisen skeptinen astrologian suhteen. Lähinnä siihen on kaksi syytä, jos joku tietää vastauksen, niin voisiko valaista asiaa. 1. Miksi eläinradasta on jätetty pois yksi kuvio (olikohan Käärmeenkantaja nimeltään)? 2. Miksi tähtimerkkien jaksot ovat yhtä pitkiä, vaikka eivät sitä oikeasti ole (esim. skorpionin kuvion kulku kestää kai vaan jotain runsaan viikon, jotkut taas ovat " ylipitkiä" nykyiseen aikatauluun verrattuna)?
[/quote]
Jos isä ei ole todella kauniin neidin näköinen niin sitten se on minusta aika hassusti kirjoitettu.
Kirjaudu
Valitse alue:Aihe vapaa Vauvakuume Raskaus ja synnytys Vauvat ja taaperot Kysy terveydenhoitajalta Seksi Lapsettomuus ja adoptio Matkailu Äidit ja isät Kysy nettikiusaamisesta Keskustele unesta ja j... Nimet Blogien kommentit Eppusen kaapilla -blog... Taaperotalo -blogin ko... Lasten matkassa -blogi... Joukolatar-blogin komm... Maxin Deli -blogin kom... Plussaajat-blogin komm...
Artikkelit
Blogit
Keskustelut
Aloita uusi keskustelu
mistä johtuu, että 3v. aina nähdessään..Avausviesti
VIERAILIJA 30.12.2005 klo 14:121/0
mistä johtuu, että 3v. aina nähdessään..
jonkun vanhan valokuvan, jossa on itse vauvana tai puhuttaessa kun hän on oli äidin masussa vauvana, niinkuin pikkuvelikin..jne.alkaa poika itkemään, tai kyyneleet tulee silmiin ja valuu poskia pitkin??
poika on herkässä iässä, ja on hirveän kiinnostunut vauva-ajastaan.viimeksi kysyi itku kurkussa kuka hoiti hänhä kun äiti ja isi oli vauvoja.ei ymmärrä sitä ettei ollut olemassa silloin.
onko muilla ollut tällästä???
VIERAILIJA 30.12.2005 klo 18:15 1/9
tietääkö joku OIKEESTI mitä thai hieronta on
villejä huhujahan on ja paljon ja kai sillä nimikkeelläkin on monenmoista palvelua..
mut siis ihan aito thai hieronta.. onhan näitä shiatsu sun muitakin
et onko oikeesti ihan hierontaa vai mitä...
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:49"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:46"]Kaksi viivaa ilmestyi juuri!!!! Mitä ihmettä?! Tein apteekin raskaustestin, ja ilmestyi kaksi viivaa!! Ei voi olla totta!! Minä raskaana, oikeasti?!! Onkohan tuo kuinka luotettava! Nyt ei kyllä oikein tiedä mitä tuntisi!! Vauvaa on haluttu, mutta en uskonut että heti tärppää!! Kauheeta! Mitähän mieskin sanoo kun tulee kotiin..Iik! Nyt alkoi pelottamaan ihan oikeasti! Sori, on tosi sekavaa, mutta siis tunteet on myöskin tosi sekavat! [/quote] Ei ole vaaraa sikiölle tai sinulle, ole ihan rauhassa vaan! T. Lääkäri
[/quote]
Todellakin meidän kaikkien täytyisi voida luottaa lääkäreihin mutta syvällä kokemuksen rintaäänellä sanon ettei näin ole eikä tule olemaan.