Kirjoita kommentti syntymävuotesi mukaisesta ketjusta
Keksin tällaisen hauskan jutun. Noudata ohjeita:
1. Mene osoitteeseen http://www.vauva.fi/keskustelu/XXXXYY, jossa XXXX on syntymävuotesi ja YY syntymäkuukautesi.
2. Valitse ketjusta kommentti ja kopioi se tähän ketjuun. Jos se sopii vastaukseksi johonkin edellä kirjoitettuun, vastaa siihen.
3. Älä paljasta ketjua, josta viestin lainasit, mutta pidä silmät auki, jos löytäisit vaikka ikätoverisi!
4. Katsotaan, miten absurdeja keskusteluja saamme aikaiseksi.
Kommentit (96)
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:08"]
Gallup 2006 Kuinka moni AV-palstailija on jo pieraissut tämän vuoden puolella?
[/quote]
no oot sää melko yksinkertainen!! miksei sitä nyt voi sanoa?!
Mitä maksaa nykypäivänä
semmoset sateenvarjorattaat?? esim carenat??
edellisestä ratasostosta on 10 vuotta jo, ni tarviis varmaan jotain päivitystä asiaan.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:59"]mikä sen ruttopusiton kirkon nimi on?
entäs siitä kaivariin päin siinä suski penttilän liikkeen lähellä sijaitsevan kirkon nimi
[/quote]
Samiksii! :D
Itse kuivasin kaikki vanhat (ja uudetkin)
vauvanvaatteet pesutuvan kuivausrummussa rutisevan kuiviksi ja vielä silitin. Tuloksena todella pehmeää pyykkiä ilman huuhteluainetta. Nyt harkitsen kuivausrummun ostoa uuteen asuntoomme
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:47"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:43"]
Itse en pidä Eelis-nimestä...se on jotenkin " pehmeä ja pyöreä" nimi. Vaikka Julius on myös pehmeä, minusta se on komea nimi (itseasiassa komein...antaisin sen omalle pojalleni nimeksi jos olisi sellainen tilanne).
[/quote]
Anna lapsen itse kehittää itselleen identiteetti.
Jos hän kokeilee välillä naapurin lapsen matkimista se luultavasti kuulunee hänen kasvuunsa. Anna siis asian olla.
[/quote]
Sen motto kait on, että mitä lyhyempi helma, sitä matalampi kaula-aukko =)
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:30"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:49"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:46"]Kaksi viivaa ilmestyi juuri!!!! Mitä ihmettä?! Tein apteekin raskaustestin, ja ilmestyi kaksi viivaa!! Ei voi olla totta!! Minä raskaana, oikeasti?!! Onkohan tuo kuinka luotettava! Nyt ei kyllä oikein tiedä mitä tuntisi!! Vauvaa on haluttu, mutta en uskonut että heti tärppää!! Kauheeta! Mitähän mieskin sanoo kun tulee kotiin..Iik! Nyt alkoi pelottamaan ihan oikeasti! Sori, on tosi sekavaa, mutta siis tunteet on myöskin tosi sekavat! [/quote] Ei ole vaaraa sikiölle tai sinulle, ole ihan rauhassa vaan! T. Lääkäri
[/quote]
tidän yhen äidin joka lähti ryyppäämään samalla viikolla kun kotiutu sairaalasta..
[/quote]
eiks oo ketään muita?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:46"]
Kaksi viivaa ilmestyi juuri!!!! Mitä ihmettä?! Tein apteekin raskaustestin, ja ilmestyi kaksi viivaa!! Ei voi olla totta!! Minä raskaana, oikeasti?!! Onkohan tuo kuinka luotettava! Nyt ei kyllä oikein tiedä mitä tuntisi!! Vauvaa on haluttu, mutta en uskonut että heti tärppää!! Kauheeta! Mitähän mieskin sanoo kun tulee kotiin..Iik! Nyt alkoi pelottamaan ihan oikeasti! Sori, on tosi sekavaa, mutta siis tunteet on myöskin tosi sekavat!
[/quote]
Ja se oli todellakin kierukan aiheuttama.Gyne sanoi,että kuparihärpäkkeet aiheuttavat joillekkin myomia.
meille syntyi tyttö
28.12 tays:issä ja pituutta typyllä on 50cm ja painoa 3520g
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:39"]
Mitä maksaa nykypäivänä
semmoset sateenvarjorattaat?? esim carenat??
edellisestä ratasostosta on 10 vuotta jo, ni tarviis varmaan jotain päivitystä asiaan.
[/quote]
Ainoa haittapuoli itselleni on ollut se, että viinan kanssa saa olla varovainen - menee nuppi helposti todella sekaisin. Muuten ne ovat oikein hyviä, eivät vaikuta mitenkään persoonallisuuteen tms.
Miten kortsun kanssa järjestetään vahinko?;)
järjestä pikkuinen " vahinko" :) Kyllä mies sitten heltyy,näin oli ainakin meillä.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 01:16"]
järjestä pikkuinen " vahinko" :) Kyllä mies sitten heltyy,näin oli ainakin meillä.
[/quote]
Tinakauha siihen ja sit kun on sulanut niin kippaa kylmään vesiastiaan.
On ale, en osaa sanoa onko pojille mita jaljella. Olimme maanantaina siella ostoksilla ja paljon saimme kivoja vaatteita puoleen hintaan.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 01:19"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 01:16"]
[/quote]
Tinakauha siihen ja sit kun on sulanut niin kippaa kylmään vesiastiaan.
[/quote]
Tuo on niin teennäistä. Oikeasti ei akaateemisen nyt tuollaista tarvitse tehdä.
Pinon aloitus, kun en semmoista löytänyt. :)
Kierukka kateissa?
Heips. Tulipa töpeksittyä heti alkuun kun painoin vahingossa enteriä..
Mut asiaan,
Yllätyin eilen totaalisesti, kun tein aamulla positiivisen testin. Menkat oli viikon myöhässä ja oireitakin oli, joten päätin testata, että miten uutta vuotta voi juhlia. Tulos oli siis positiivinen, samoin kuin terveyskeskuksen labratestissä. Siinä sitten vähän ihmeteltiin terveyden hoitajan kanssa, miten näin on käynyt, kun mulla on kierukka. Päätettiin sitten yrittää poistaa kierukkaa, mutta eipä sitä löytynytkään! Tieten tullut menkkojen mukana ulos..
Kuinkahan yleistä tällainen on? Onko kellekään sattunut vastaavaa?
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:20"]
Mun mies laitto mulle uuden vuoden toivotukset tekstarilla töistä, jossa on nyt tosi kiire klo 00.00.02! Aika hyvä osuma!
[/quote]
Mun ukko soitti mulle 00.25
Eikä sillä ollut kiire kuin ehkä seuraavale tuopille. Kuopion Cumuluksessa kuulemma oli.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 02:05"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:20"]
Mun mies laitto mulle uuden vuoden toivotukset tekstarilla töistä, jossa on nyt tosi kiire klo 00.00.02! Aika hyvä osuma!
[/quote]
Mun ukko soitti mulle 00.25
Eikä sillä ollut kiire kuin ehkä seuraavale tuopille. Kuopion Cumuluksessa kuulemma oli.
[/quote]
Kuulostaa luonnehäiriöiseltä, eli JSSAP
apua miten saan uunin puhtaaksi
KO. uuni on erittäin pahassa kunnossa, rasvaa, paalnutta rasvaa pohjalla!!! mikäään ei tunnutehoavan!!!! help, niksit kehiin
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:49"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:46"]Kaksi viivaa ilmestyi juuri!!!! Mitä ihmettä?! Tein apteekin raskaustestin, ja ilmestyi kaksi viivaa!! Ei voi olla totta!! Minä raskaana, oikeasti?!! Onkohan tuo kuinka luotettava! Nyt ei kyllä oikein tiedä mitä tuntisi!! Vauvaa on haluttu, mutta en uskonut että heti tärppää!! Kauheeta! Mitähän mieskin sanoo kun tulee kotiin..Iik! Nyt alkoi pelottamaan ihan oikeasti! Sori, on tosi sekavaa, mutta siis tunteet on myöskin tosi sekavat! [/quote] Ei ole vaaraa sikiölle tai sinulle, ole ihan rauhassa vaan! T. Lääkäri
[/quote]
tidän yhen äidin joka lähti ryyppäämään samalla viikolla kun kotiutu sairaalasta..