Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laiha, kysymys sinulle! :)

Vierailija
09.06.2015 |

Kerro sinä laiha, max normaalipainon alarajoilla, oleva ihminen:

Mitä herkullista olet syönyt viikon sisällä? Kaikki lasketaan, jos se on sinusta herkullista. :)

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt pussin tortilla chipsejä, levyn fazerin keksimurskasuklaata, pussillisen lumipantterikarkkeja, täytekakkua, raparperipiirakkaa, keksejä ja mamman sapuskoja (<3). Jotain jäi varmasti mainitsematta, mutta kuitenkin. BMI 18,9.

Vierailija
22/52 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonut 2 siideriä, syönyt joitakin makeisia. Muutoin en syö kovin paljon sokeria tai perusherkkuja. Ruoka maistuu kyllä etenkin chilillä maustettuna!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

168cm, 47kg, 20 v, liikuntana hyötyliikunta.

normaalin ruuan lisäks jo pelkästään tänään söin ison softis jäätelön, daim suklaata 250g ja 1 tikkarin.

viimesen viikon aikana 2 mehujäätä, 2 daim jäätelöö, pari softista, ehkä 5 hodarii, ravintolaillallinen + jälkkäri, kiinalaista (jos lasketaan) ainaki. Ehkä vielä jotain pientä :D näitten lisäks syön siis tietenki muutaki. Yleensä 1 lämmin ateria päivässä ja aamupalat yms tietenkin. (Ja joo, oon jäätelön suurkuluttaja)

eli ei, laihana oleminen ei vaadi pelkkää heinän syömistä ja jokasen suupalan kyttäämistä. Lisään vielä että oon laihduttanu itteni tähän painoon n. Puol vuotta sitten, vuosi sitte painoin 62kg. En siis oo luonnostani näin hoikka. Viihdyn laihana, varsinki ku saan silti syödä niin paljo ku haluun :)

Vierailija
24/52 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remix-karkkipussin, hesen juustopekoni aterian ja 3 croissanttia :)

Vierailija
25/52 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni ainakin kerran Big Mac ja ranskalaiset, täytettyjä patonkeja, kaurakeksejä, paljon suklaata ja jäätelöä. En lihoa millään (syön kyllä ihan kunnon ruokaakin, en pelkästään herkkuja). :/

Vierailija
26/52 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä te laihat syötte epäterveellisesti jos ootte laihoja :D ite syön terveellisemmin ja silti painoa 85kg. Siis en syö herkkuja läheskään joka päivä ja normaalia kotiruokaa normaaleilla annoskoolla. Helvetti teijän kans :D

Vierailija
27/52 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. Lasagne, maissilastut, keksejä, palan suklaata silloin tällöin, viikonloppuna viiniä ja pari olutta jne. En pahaa ruokaa ole syönyt muutenkaan mutta tossa noita vähemmän terveellisiä :)

Vierailija
28/52 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:27"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:16"]

Mitä, ap, haet tällä kysymyksellä?

[/quote]

Motivaatiota dieettiin. :D Halusin vain kuulla että on mahdollista nauttia syntisistä herkuista ja säilyä laihana. Laihdutusruokavalioni on niin ankea että aloin jo pohtimaan että onko laihuus edes sen arvoista, jos ei saa syödä mitään hyvää. 

Lihoisin itse ennemmin vaikka 150-kiloiseksi, jos toinen vaihtoehto olisi syödä 5 vuotta näin ankeaa, mutta äärimmäisen terveellistä, ruokaa.

[/quote]

Tokihan herkkuja voi syödä jos kalorit jää silti tarpeeksi pieniksi verrattuna kulutukseen.

Vierailija
29/52 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata, lakuja, hedelmäkarkkeja, kahta eri täytekakkua ja kääretorttua, pitsaa, itse väsättyjä minipitsoja, smoothieita, kermajäätelöä ja mansikoita... ♡ bmi siis 20. Reseptinä on kaikkea kohtuudella, paljon liikuntaa ja perustana terveellinen, proteiinipitoinen kotiruoka - joka muuten on herkullista sekin :)

Vierailija
30/52 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaamuffinsseja ja keksejä, karkkia, suklaata, pullaa jne jne :D Herkuttelen liikaa, tiedän. Mut minkäs teet kun ei ole pelkoa lihomisesta...

Vierailija
31/52 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:47"]Suklaamuffinsseja ja keksejä, karkkia, suklaata, pullaa jne jne :D Herkuttelen liikaa, tiedän. Mut minkäs teet kun ei ole pelkoa lihomisesta...
[/quote]

Niin ja oon käynyt pari kertaa hesessä. :)

Vierailija
32/52 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listaan pelkästään tämän päivän ruuat :D Bmi alle 18. Heseateria, cocista, croisantteja, sipsiä, karkkia, donitsi ja ömm... Syön oikeastaan lähes joka päivä jotain hyvää :D Viikonloppuna sit herkkuja vasta meneekin. En oksentele tms, mutta treenaan rankasti viitenä päivänä viikossa.

Vierailija
33/52 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, tulee pitkä lista :D Enkä varmasti edes kaikkea muista. Mutta tässä nyt jotain: Hampurilaisateria, 30cm Subi, levy Fazerin sinistä, 5 kpl metrilakuja, sipsipussi, dippiä, croissantteja, kymmenisen kpl energiajuomaa, pullollinen Spriteä, lakupussi, n. 500g irtokarkkeja, pussillinen vaahtokarkkeja. Hyi saatana kun näyttääkin kamalalta näin listattuna :D Mitat 170/51.

Vierailija
34/52 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on tiistai ja olen syönyt pelkästään tällä viikolla seuraavia herkkuja:
-1 pieni pussi juuressipsejä
- 2 pussia karkkeja (n. 350g yhteensä)
- 3 jäätelöä
- 2 isoa avokadoa
- runsaasti öljyssä lilluvaa fetaa salaatissa
- noin 500g rasvaista ja sokerista jogurttia
- savukalaa ja uusia perunoita
- puoli pakettia merisuolavoita

On mun paino ehkä noussu tän mässääminen myötä pari sataa grammaa, mut ei haittaa ku se hakeutuu sit taas samaan, eli 46,5kg. Pituutta mulla on 159cm.
Syön oikeastaan aina mitä huvittaa ja liikun todella vähän nykyään. Synnytyksen jälkeen paino putosi välillä 44kg mutta se oli jo liian vähän ja sain nostettua.

Vierailija
35/52 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mangokakkua, ruisnachoja.

Vierailija
36/52 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuohenjuustoa, marjapiirakkaa, suklaata, pähkinäpastaa, itse leivottuja sämpylöitä, parmesaania, paahdettua parsaa, suklaakeksejä, linssicurrya, tomaattipastaa, avokadolevitettä, puolukkasmoothieta, croissanteja

Vierailija
37/52 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkia, mutakakkua jäätelön kanssa, makaronilaatikkoa, kasvishampurilaisen, pätkispaloja, kirsikoita, kookoshillojogurttia, suklaapatukan.

Ainakin. Syön kyllä hampaiden näkökulmasta liikaa sokeria, ja koetan vähentää, vaikka paino runsaalla liikunnalla tasaisena pysyykin.

Vierailija
38/52 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummaa suklaata, keksejä, jugurttia, pari annosta alkoholia ja itse tehty hamppari. Olen 24v 177cm ja 53kg. 

Vierailija
39/52 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäterveellisistä herkuista pizzaa ja suklaata. Herkullisia ruokia on paljon erilaisia ilman, että niiden tarvis olla epäterveellisiä. Mun mielestä hyvin tehty kotiruokakin on herkkua. Avokadot on namia!

Vierailija
40/52 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. juustovoileipiä, salaattia, hedelmiä, vihanneksia, hampurilaisia, pitsaa, ristikkoperunoita, kasvispihvejä, suklaata, karkkia, sipsiä, karjalanpiirakoita, keitettyjä munia, jugurttia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän