Laiha, kysymys sinulle! :)
Kerro sinä laiha, max normaalipainon alarajoilla, oleva ihminen:
Mitä herkullista olet syönyt viikon sisällä? Kaikki lasketaan, jos se on sinusta herkullista. :)
Kommentit (52)
Vaikka mitä, juuri parhaillaankin syön.
Viikon herkuimmat herkut: Kasvislasagne, avokadosalaatti, sienimuhennos, possuleike&ranskalaiset, jätskiä, uunibanaania ja vaniljakastiketta, lettuja kermavaahdolla, jauhelihatortilloja, pistaasipähkinöitä, kahvia jäätelöllä.
Pizzaa, marjapiirakkaa, munkkia, muffinssia, hodareita, lakuja, suklaata, jäätelöä, sipsejä, tacoja, keksejä, salmiakkia, omenapiirakkaa, marenkia. Kaikkia noita joka päivä. Eikä ällötä.
Puolikkaan hillomunkin. Sekin minut pakotettiin syömään.
T.15v
Mitä, ap, haet tällä kysymyksellä?
Juhlaillallinen x 2 alku- ja jälkiruokineen, irtokarkkeja, jäätelötuutti, pulla. Muuten ihan tavallista ruokaa.
kun on aliravittu, kaikki ruoka on herkkua
Suklaalevyn söin eilen yöllä töissä ja terveellisesti mäkkisafkaa siihen kylkeen :D
Graavilohileipiä ja vuohenjuustosalaattia, marjakakkua ja kermakahvia veljeni syntymäpäivillä sunnuntaina.
Ravintolassa lauantaina söin häränfilettä ja lankkuperunoita, alkupalapöydässä oli mm. savulohta ja katkarapuskagenia.
Eilen söin fazerin pähkinäsuklaata ja silakkapihvejä muusilla, pekonia ja munia jne.
Itse asiassa en syö juuri mitään, mikä ei ole herkkua. Olen siinä mielessä hyvin nirso. Toisaalta pidän herkkuna esim. paistettua maksaa kermassa, joten herkkukäsitteeni on todella laaja. Kaiken pitää vain olla viimeisen päälle laitettua. Olen täydellinen kulinaristi.
Miksi BMI:ni on 19? Siksi, että liikun todella paljon ja syön kaikkea tosi kohtuudella. En mässäile koskaan. Siitä tulee inhottava olo.
En oikeastaan mitään herkuksi luokiteltavaa, normaalia ruokaa. No fetajuusto salaatissa ehkä extraa.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:16"]
Mitä, ap, haet tällä kysymyksellä?
[/quote]
Motivaatiota dieettiin. :D Halusin vain kuulla että on mahdollista nauttia syntisistä herkuista ja säilyä laihana. Laihdutusruokavalioni on niin ankea että aloin jo pohtimaan että onko laihuus edes sen arvoista, jos ei saa syödä mitään hyvää.
Lihoisin itse ennemmin vaikka 150-kiloiseksi, jos toinen vaihtoehto olisi syödä 5 vuotta näin ankeaa, mutta äärimmäisen terveellistä, ruokaa.
Sacherkakkua, jäätelöä ehkä 12 annosta, suklaata noin 200 grammaa, keksejä, pannukakkua puoli pellillistä mansikkahillon kera, raparperipiirakkaa... Vähän vaikea muistaa viime viikolle. Mutta taidan olla herkkuaddikti, tulen vihaiseksi jos yritän olla päivänkään ilman herkkuja. Painoindeksini on 19, eli huolehdin kuitenkin siitä että kulutan myös saamani kalorit. Jos syön esimerkiksi neljä magnum-jäätelöpuikkoa illalla, niin minun on pakko lähteä vielä juoksemaan 10 km ennen nukkumaanmenoa :D ja lisäksi syön muuten erittäin paljon kasviksia. Luulen että ne estävät osaltaan herkkukalorien imeytymistä... Ovatko muut huomanneet samaa?