Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako vauvan/lastenvaatteita viedä kirppikselle heinäkuussa?

Vierailija
30.06.2015 |

Eli käydäänkö heinäkuussa kirppiksellä enemmän, koska loma, vai vähemmän, koska loma?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mielestäni paljon säästä. Sinänsähän nuo ei ole mitään kausituotteita eikä vuodenaika vaikuta, mutta hyvä sää ajaa ihmiset ulos ja mökeille eikä kirppiksiä kiertelemään.

Vierailija
2/7 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vermon kirppikselle ei viime sunnuntaina mahtunut kaikki myyjä. Myös asiakkaita riitti. Samoin useina muina kesä sunnuntaina. Itse palvelukitppiksistä en osaa sanoa. Käyn niissä harvemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko itsepalvelukirppiksillä ja muilla kirppiksillä siis ihan omat kävijänsä? Meinasin just tollaselle kirppikselle viedä jossa saa jättäö tavarat viikoksi ja toivoa parasta... Ap

Vierailija
4/7 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepalvelukirppikset on parhaita ja kauppa käy myös kesällä, en tiedä onko turistit löytäneet kirppikset ja kiertelevät niis kun tulevat lomaileen. Itse suosittelen ainakin Pihlajiston varaakirppis.fi voit jättää tavarat myyntiin, he hinnoittelevat eikä paikka ole sidottu aikaan, vaan niin kauan kuin kauppa käy. Myynnistä he ottava 50%, itse tein ainakin hyvän tilin tällä systeemillä. Mun tavarat oli myynnissä joku 3 kk, kun kauppa kävi. Eli kaiki mikä on puhdasta ja ehjää menee kaupaksi. Tai ostat paikan kahdeksi viikoksi 50 e ja hinnoittelet itse?

Vierailija
5/7 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina pöytä heinäkuun. Myynti 400 - 700 vaatteista riippuen, myös talvikamat on menneet.

Vierailija
6/7 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaupungissamme ainakin kaikkein suosituimalla kirppiksellä on aina tupaten täyttä vaikka iso paikka onkin. Ja hyvin myy lastenvaatteet ihan jokaisena vuodenaikana! T. aina vähintään 200e netonnut 0,5e-10e hinnoilla (perusvaatteet 0-5-1,5e ja merkkituotteet enintään tuon 10e ellei ole jotain todlela hyväkuntoista ulkohaalaria)

Vierailija
7/7 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 20:39"]

Meidän kaupungissamme ainakin kaikkein suosituimalla kirppiksellä on aina tupaten täyttä vaikka iso paikka onkin. Ja hyvin myy lastenvaatteet ihan jokaisena vuodenaikana! T. aina vähintään 200e netonnut 0,5e-10e hinnoilla (perusvaatteet 0-5-1,5e ja merkkituotteet enintään tuon 10e ellei ole jotain todlela hyväkuntoista ulkohaalaria)

[/quote]

Siis kuuden päivän saldona tuo summa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä