Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laiha, kysymys sinulle! :)

Vierailija
09.06.2015 |

Kerro sinä laiha, max normaalipainon alarajoilla, oleva ihminen:

Mitä herkullista olet syönyt viikon sisällä? Kaikki lasketaan, jos se on sinusta herkullista. :)

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä syön enemmän makeaa, mutta nyt viikon aikana olen syönyt kaksi suklaapatukkaa, Happy Meal -aterian juustohampurilaisella, ranskalaisilla ja omenamehulla, melko terveellistä itsetehtyä pizzaa, melko terveellistä raparperipiirakkaa, ananasrahkaa, ehkä 5 banaania, cashewpähkinöitä, parapähkinöitä, mansikoita kermavaahdon kanssa, paljon stevialla makeutettua kaakaota.

Vierailija
2/52 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, mitä olen syönyt. Tänään söin viinerin ja join kaakaon. Pari päivää sitten söin jäätelön. Siitä pari päivää sitten söin myös jäätelön. Lettuja teen pari kertaa viikossa. Varman olen muitakin herkkuja popsinut, mutten muista. Donitseja taisin syödä loppuviikosta. - bmi 17,5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 20:22"]

En muista, mitä olen syönyt. Tänään söin viinerin ja join kaakaon. Pari päivää sitten söin jäätelön. Siitä pari päivää sitten söin myös jäätelön. Lettuja teen pari kertaa viikossa. Varman olen muitakin herkkuja popsinut, mutten muista. Donitseja taisin syödä loppuviikosta. - bmi 17,5

[/quote]

Niin joo ja tässä vain makeat ruoat. En tiedä, mikä lasketaan herkuksi. Pizzaa tein viikonloppuna ja paistettuja nuudeleita syön usein.

Vierailija
4/52 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata, salmiakkia, cokista, lonkeroa, olutta ja kotijuustoa ainakin.

Vierailija
5/52 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tehtyy sorbettii, raparperikiisselii kermavaahdolla, mansikoita, karkkia, jätskiä, lasagnea, salaattia, vesimelonia, nektariinejä, omenoita, mustikkapiirakka, pellillisen pizzaa. Periaatteessa syön mitä ikinä haluankaan koska liikun myös aika paljon. Työmatkat menee vaihtelevassa maastossa pyörällä 25km suunta, käyn joka toinen päivä salilla ja teen ruumiillista työtä.

52/168

Vierailija
6/52 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tehtyy sorbettii, raparperikiisselii kermavaahdolla, mansikoita, karkkia, jätskiä, lasagnea, salaattia, vesimelonia, nektariinejä, omenoita, mustikkapiirakka, pellillisen pizzaa. Periaatteessa syön mitä ikinä haluankaan koska liikun myös aika paljon. Työmatkat menee vaihtelevassa maastossa pyörällä 25km suunta, käyn joka toinen päivä salilla ja teen ruumiillista työtä.

52/168

Vierailija
7/52 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatana! En syö herkkuja lainkaan ja urheilen joka päivä, silti pari kiloa ylipainoa. Tasan ei käy onnenlahjat. Puputan salaattejs ja kasviksia joka päivä plus protsku ja täysjyvä. Älkää ainakaan te hoikat herkuttelijat haukkuko ketään läskeiksi.

Vierailija
8/52 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt laihduttaja kuitenkaan luule, että voisit syödä ihan samaan malliin herkkuja kuin nämä laihat. Moni jolla on pitkä lista epäterveellisiä sokerisia ja suolaisia herkkuja, on varmasti sellainen, joka ei vaan liho vaikka söisi mitä. Johan joku jo sanoikin että "Joo herkuttelen liikaa, mutta minkäs teet kun ei ole pelkoa lihomisesta". Toki voit kohtuudella syödä herkkuja esim. yhden jutun päivässä, ja on olemassa myös terveellisiä hyvänmakuisia herkkuja.

T. 163/68, joka ei syö herkkuja yhtä paljon kuin tähän kommentoineet

Vierailija
9/52 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt Mäkkärissä ja muissa pikaruoka paikoissa joka päivä koska tässä hemmetin hotellihuoneessa ei oo jääkaappia.

Vierailija
10/52 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bmi 19, olen syönyt mm raparperipiirakkaa ja vaniljajäätelöä kolmena päivänä peräkkäin, uusia perunoita ja voikastiketta (siis sulatettua voita ja kevätsipulia), karkkipussin, puolikkaan suklaalevyn.

Vierailija
11/52 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin siirappivohveleja muutaman, maoam(maom?) hedelmätoffeeta sekä soleron :D yllättävän paljon muutkin hoikat syö makeeta. Hassua kun oon itse kuvitellut et syön jotenkin liikaa herkkuja. Ainii mun painoindeksi taitaa olla jotain 19.

Vierailija
12/52 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaalevyn, suklaapatukoita mm. Kismettiä, tänään just suklaajäätelöä ja suklaapatukan... Kaikkeni teen että lihoisin, mutta ei mikään ei auta, itsetunto ihan nollilla. Kai pitää vaan alkaa treenaamaan ja hankkimaan sitä lihasta luiden päälle ku ei läski tuu yrittämälläkään

Vierailija
13/52 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:13"]Suklaalevyn, suklaapatukoita mm. Kismettiä, tänään just suklaajäätelöä ja suklaapatukan... Kaikkeni teen että lihoisin, mutta ei mikään ei auta, itsetunto ihan nollilla. Kai pitää vaan alkaa treenaamaan ja hankkimaan sitä lihasta luiden päälle ku ei läski tuu yrittämälläkään
[/quote]Ja siis lisäyksenä pituus 168 paino 47

Vierailija
14/52 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelöä, sitruunakakkua, dominokeksejä, salmiakkikarkkeja, siiderin, viinilasillisen, nämä siis 2 päivän aikana. Bmi 17. Syön herkkuja jälkkäriksi pienen määrän niin ei tule himo mässätä hulluna :)

Vierailija
15/52 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaniljapaloja tänään ja eilettäin lettuja.

Vierailija
16/52 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen pitsaa ja karkkipussin illalla,tänään kebabbia ja makuunin irtokarkkeja :D
Lukeudun niihin,jotka voi syödä mitä vaan millon vaan eikä paino nouse. Tosin,saatan olla syömättäki. Ruoka ei oo mulle mikään iso juttu,saatan helposti olla päivänkin töissä syömättä ja jaksaa moitteettomasti. Tykkään herkuista,kokkaan paljon. En urheile tau harrasta liikuntaa,paitsi kuljen kaikki matkat pyörällä/kävellen. Ikää 32-vuotta,paino 52kg ja pituus 165cm. Ollut koko aikuis-iän. Ainoastaan raskauksien aikana olen painanut n. 73kg,kaksi kuukautta synnyttysten jälkeen ilman diettiä omassa painossa takaisin.

Vierailija
17/52 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cocacolaa, mehuja pari lirtaa, kaksi Kinder buenoa, paistettua lohta, jöötelötuutin, pakettijäätelöä, suklaalevyn, pippuripihvin ja uuniperunan, creme bruleen, tyrnisorbettia, graavilohta nyt ainakin ja nää on vaan perjantaista asti

Vierailija
18/52 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:13"]Suklaalevyn, suklaapatukoita mm. Kismettiä, tänään just suklaajäätelöä ja suklaapatukan... Kaikkeni teen että lihoisin, mutta ei mikään ei auta, itsetunto ihan nollilla. Kai pitää vaan alkaa treenaamaan ja hankkimaan sitä lihasta luiden päälle ku ei läski tuu yrittämälläkään
[/quote]

Niin epistä! :O Mutta miksi sun itsetunto on nollilla? Eihän se selvästikään ole sun oma vika ettet liho, eikä johdu yrityksen puutteesta. Paremmin ymmärrän että itsetunto on huono jollain sellaisella, joka on syönyt itsensä lihavaksi. Eikö kannattaisi perustaa itsetuntonsa sellaisiin asioihin mitä tekee, ja luonteenpiirteisiinsä? Kyllä sinä olet varmasti monen mielestä kaunis ja viehättävä! Kuten minäkin olen läskeineni :P Mutta silti... Olispa mahdollista ottaa multa 10kg pois ja antaa sulle! :D T. Se 163/68 :)

Vierailija
19/52 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelö & suklaapatukka. Painan 50kg

Vierailija
20/52 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 räiskälettä, 2 sipsipussia, 2 karkkipussi, 10 munkkia, 12 palaa piirakkaa, muutaman keksin, 2 pulloa siideriä, 5 jäätelöä, 3 croissanttia, muutama suklaakonvehti yms. Olen N 171/50,5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan