Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäisiä naisia ei ole

Vierailija
09.06.2015 |

Naiset voi paljon paremmin täällä ja naiset saavat aina seuraa kun haluaa. Vaikka olisi kuinka ruma niin ottajia riittää. Itse taas en saa seuraa mitenkään vaikka olen baarissa lähestynyt rumiakin naisia. Naiset vaan haukkuu vaan känniääliöksi tai jotain.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on vaikeeta miehelle suomessa feministien takia. Kunpa olisin syntynyt Saudi arabiassa missä naisten asema ei ole parempi kun miesten.

Vierailija
2/27 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi äijäparkaa, kun maailma = naiset kolhii. Yritäs ihan piruuttas selvin päin iskeä nainen. Jos olet kaikin puolin siistin ja siivon oloinen, niin saatat jopa onnistua. Mutta tiedätkös, mitä sille naiselle sitten tehdään? Terv. Kelpaamaton nainen, ruma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:56"]

Elämä on vaikeeta miehelle suomessa feministien takia. Kunpa olisin syntynyt Saudi arabiassa missä naisten asema ei ole parempi kun miesten.

[/quote]

Jos suvaitsevaiset monikultturistit saavat päättää, niin Suomi on kohta Saudi-Arabia.

Vierailija
4/27 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina tämä sama aloitus?

Yksinäisiä ihmisiä on hyvännäköisissä, menestyneissä ja jopa naispuolissa henkilöissä, sekä toisinpäin. Se että saisi jonkun panon baarista halutessaan lopulta vastaa aika harvan naisen tarpeita saati toiveita ihmissuhderintamalla.

Vierailija
5/27 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

So...? Eipä mun persettä kaivele. :) t. supermallin näköinen naaras

Vierailija
6/27 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä on ainakin yks todella yksinäinen, kaunis yh. Mutta mullahan ei ole mitään arvoa naisena koska olen yh.

Vierailija
7/27 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:02"]

Yksinäisiä ihmisiä on hyvännäköisissä, menestyneissä ja jopa naispuolissa henkilöissä, sekä toisinpäin. Se että saisi jonkun panon baarista halutessaan lopulta vastaa aika harvan naisen tarpeita saati toiveita ihmissuhderintamalla.

[/quote]

Erittäin moni mies ei saa sitä baaripanoakaan vaikka haluaisi.

Vierailija
8/27 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No lassukat on taas näköjään vallannu av:n kun tälläsiä ketjuja tulee koko ajan. Kannattaa jättää omaan arvoonsa.

Vierailija
9/27 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:08"]

[/quote]

[/quote]

No ette te lassukat ikinä saakaan, mikä ongelma?

Vierailija
10/27 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Ehkä saisit homosuhteen? (Jos sillä kerran ei ole väliä, mitä itse haluaa, vaan pano on tärkeää.)

Vierailija
11/27 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:55"]

Naiset voi paljon paremmin täällä ja naiset saavat aina seuraa kun haluaa. Vaikka olisi kuinka ruma niin ottajia riittää. Itse taas en saa seuraa mitenkään vaikka olen baarissa lähestynyt rumiakin naisia. Naiset vaan haukkuu vaan känniääliöksi tai jotain.

[/quote]

Olen aidosti ruma nainen. Olen syntynyt osittain vammaisena, älyllisesti minussa ei tosin ole mitään vikaa. Olin koko kouluiän raskaasti kiusattu poikien taholta, lukioaikana se jatkui vielä pahempana. Olen saanut kuulla miehiltä kaikki mahdolliset rumaa ja hirviötä kuvaavat nimitykset. Erehdyin opiskeluaikana muutaman kerran yökerhoon ja siellä minua jopa läpsittiin kasvoihin, kun liikuin pyörätuolilla ihmismassan seassa. SINÄ et voi kertoa millaista on ruman naisen elämä. Me rumat naiset tiedämme sen ihan itse, erittäin karulla tavalla. Minä en ole koskaan seurustellut, en koskaan edes suudellut ketään miestä. Ne tapaamani "rumat" miehet ovat halunneet seurustella vain kauniiden naisten kanssa ja olleet katkeria sille, että minunkaltaiseni jämät tuntuisivat jäävän heille, koska kauniit valitsevat vain komeita. TÄMÄ on ruman naisen todellisuutta, ei tuo valheellinen paska jota väitit aloituksessasi.

t. ruma nainen, ikä 42-vuotta

Vierailija
12/27 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Täällä on usein samanlaisia aloituksia samasta aihealueesta - selkeästi mielenterveysongelmaiset / muuten titityy-ihmiset nauttivat tällä palstalla kirjoitteluista :/

Vierailija
13/27 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei tietenkään ole noin mustavalkoinen. On paljon yksinäisiä naisia, syynsä kullakin. Minäkin ole yksinelävä. Ei mitään syytä miksei kumppania olisi, jotenkin ei vaan ole. En ole kohdannut sopivaa miestä ja olen kohdannut monta epäsopivaa, jopa persoonallisuushäiriöisiä. Olenkin ajatellut, että on aika traagista, jos jonkin huonon sattuman oikusta elämään tulee ihminen, joka on kerrassaan väärä, mutta se jotenkin valtaa oman elämän, niin sillä voi olla elämänpituiset jäljet. 

Vierailija
14/27 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:07"]

No täällä on ainakin yks todella yksinäinen, kaunis yh. Mutta mullahan ei ole mitään arvoa naisena koska olen yh.

[/quote]

Aloitus ei koske huoria (yh:t) eikä vanhoja (yli 25-vuotiaat) naisia. Aloitus koskee naisia, joita voi kutsua naisiksi, eli alle 25-vuotiaat ja koskemattomat.

Vierailija
15/27 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Niin. Naisissa on paljon sellaisia joille baaripano on vältettävä prospekti, eivätkä he vastaavasti saa muutakaan miehiltä. Onneton tilanne sekin, jos ajatellaan että kaikkien täytyy saada haluamansa.

Vierailija
16/27 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

No ei se sitä yksinäistä naista tee sen vähempää yksinäiseksi, että joku mies ei saa asioita, joita se nainen ei edes halua. 

Koko vertailu on täysin älytön ja kuvastaa juuri tämän miestyypin naisasennetta. Koska nainen pääsisi ainakin jonkun itseään huonosti kohtelevan idiootin yhden yön patjaksi, naisten kokema parisuhteettomuus ei ole ongelma. Syystä että kyseiselle miehelle riittäisi se baaripano ja paska kohtelu? Vai ehkä siksi, että koska nainen on heille lähinnä hyödyke, se on yhdentekevää, mitä nainen toivoisi, koska eihän miehen siitä tarvitse välittää?

Yksinäisyys on tragedia, koski se sitten ketä tahansa. Jos se on jollekin sitä, että ei saa p****a, asia on yhtä traaginen kuin toisen ihmissuhteen kaipuu, jos asioilla on heidän elämässään samanlainen painoarvo. Oma tragedia ei muutu yhtään sen ymmärrettävämmäksi, jos väheksyy toisen murheita.

T. nainen, joka ei ole yksinäinen, mutta on ärsyyntynyt tästä vastakkainasettelusta. 

Vierailija
17/27 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:07"]

[/quote]

Aloitus ei koske huoria (yh:t) eikä vanhoja (yli 25-vuotiaat) naisia. Aloitus koskee naisia, joita voi kutsua naisiksi, eli alle 25-vuotiaat ja koskemattomat.
[/quote]

Juuri näin. Lisäisin listaan vielä tavikset eli rumat naiset jotka ei näytä Victorias Secret malleilta.

Vierailija
18/27 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:16"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:07"]

[/quote]

[/quote]

Juurikin näin. Täällä vastailee nyt yhärit, ikäloput ja jopa vajukit, vaikka aloitus koskee miehen yksinäisyyttä kun ei saa seksiä haluamiltaan naisilta, vaikka jopa rumakin nainen (määritelmät naiseen annettu edempänä) kelpaisi panoksi.

Vierailija
19/27 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:07"]

[/quote]

[/quote]
Älä huoli, kyllä sullekin jonkun lahkon kesäriennoista joku siveellinen impi löytyy. Toivotan erittäin rietasta seksielämää teille.

Vierailija
20/27 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole lassukat ihme jos ei sitä pesää löydy. Jos teillä on murheita niin puhukaa miesten kanssa niistä. Säälillä ja kyyneleillä ei paljon naisia kaadeta. Edelleenkin se on teidän oma vika jos ette saa naisia. Luuletteko, että eukot lukee nämä vikinät ja lähtevät jakamaan rakkautta kaikille tarvitseville kun ei ole aiemmin käynyt mielessä, että miehet saattaisivat tulla seksistä iloisiksi?

Parasta olisi hiljalleen kehittää itseään ja lopettaa itkeminen siitä, että maailma ei olekkaan sellainen kuin olisitte halunneet. Yksilö sopeutuu maailmaan eikä päinvastoin. Ei ole mitään lakia, että naisten pitäisi heruttaa sinulle, vaikka sinusta ehkä tuntuu siltä, että olisit ansainnut pillua. Sitä on ansaittu kun sitä saadaan, eikä ole mitään reiluus ja kohtuullisuus näkökulmia tähän asiaan. Jos pääsisitte seksi keskeisestä ajattelusta ja kehittäisitte itsestänne panokelpoisia yksilöitä, niin ei tarvitsisi marista ja mustamaalata naisia jatkuvasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi