Liattaisitko lapsellesi pipoa jossa lukee:
tyyppi, äijä, sälli, jätkä, isäntä,pimu, likka, väärin lääkitty, kovis, tollo, perässä hiihtäjä, prinsessa tai muuta yhtä kivaa.
Kommentit (21)
Itse sen halusi (on siis ala-asteella ja osaa lukea) ja minulle valittiin oma pipo, jossa on minulle sopiva teksti =) Huumorintajua pitää olla, ei kai noita niin vakavasti tarvitse ottaa??
Mut monta oli listassa jota en laittais.
Pipot joissa lukee : sälli , pelimies.
Tytöillä pipot: söpö, vähäks oon ihana.
Sopii tosi hyvin söpöjen muksujen päihin :)
sälli pipokin näkyy löytyvän. Todella hupaisaa olisi laitaa pienelle tuollainen pipo. Ei ikinä.
luki pipossa yksi v***n päivänsäde. isovanhemmat oli sellaisia kilttejä ja harmaita.
En tykkää paidoista enkä pipoista jne joissa lukee jotain.
jos Mentalwear tekisi IHMELAPSI pipon.
On jo ko. firman AD/HD paita. Minulla siis
Joku " vähäks oon ihana" -pipo lapselle niin mikä ettei!
käyttää pipoa jossa lukee päivänsäde ja musta ovat ihan kivoja ja hyvänlaatuisia pipoja.
väärin lääkitty tai avohoidossa
joo voihan ne niin kauan naurattaa kun eivät ole totta- mutta minusta tuollaiset mielenterveysongelmista kertovat pipot eivät ole hauskoja..
kaille skitsofreniaa sairastaville vaan Skitso-pipo päähän niin erottuvat ainakin ns normaaleista!!!!!!!!!
Sellasen paidan näin kesällä missä luki et räpätäti, passais meidän tytöille paremmin.
esim. tuon väärin lääkitty pipon. Taitaa olla vanhemmilla vähän heikko mielikuvitus.
varustettu pipo oli jotenkin osuva kiljuvalla tyttövauvalla,voisin ostaa meidänkin tytölle. .
humoristinen miehen päällä kun ei ole ihan lyhyimmästä päästä. Ei tosin pidä missään julkisesti.
jätin kuitenkin ostamatta. Tytöllä on pipo jossa on joku teksti, en nyt muista mikä.
semmonen pipo ois aika söötti tytölle
laittaakin, en kylläkään ihan kaikkia.