Ihana kesä ilman lapsia!
Olen työtön joten on vapaa-aikaa. Lapset tulevat iseiltään joka toinen viikonloppu joten vapaata ja omaa-aikaa riittää. Käy varmaan kateeksi.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:29"]Iseiltään monikossa? WT
[/quote]
Montako eri isää on?!?
Rhdottomasti juu. Kateeksi käy niin ettei ole tosikaan :):):9
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:29"]Iseiltään monikossa? WT
[/quote]
Montako eri isää on?!?
[/quote]
Neljä. Ap
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:32"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:29"]Iseiltään monikossa? WT
[/quote]
Montako eri isää on?!?
[/quote]
Neljä. Ap
[/quote]
Jösses. Juu ei käy kateeks.
Siis 4 lasta ja kaikilla eri isä????
Asuvatko nämä lapset isänsä kanssa ja ovat äitinsä kanssa vain joka toinen viikonloppu?
Ei käy kateeksi. Minä pidän noista lapsista vaikka ei haittaakaan että he ovat isällä joka toinen viikonloppu ja kolme viikkoa kesällä.
Ihana kesä lasten kanssa. Saan koukulaisetkin kotiin ja kerkeen viettää laatuaikaa kunnolla jokaisen (kolmen) lapsen kanssa. Täältä tullaan myöhäiset illat lautapelejä pelaillen, kiireettömät aamut ja uintireissut:-)
Ja edelliseen vielä jatkoa, on minullakin vapaa-aikaa ja omaa aikaa sitten vanhuksena, mutta lapset on lapsia vain hetken ja sen ajan vietän heidän kanssaan.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:27"]Olen työtön joten on vapaa-aikaa. Lapset tulevat iseiltään joka toinen viikonloppu joten vapaata ja omaa-aikaa riittää. Käy varmaan kateeksi.
[/quote]
nautin kesästä lasten seurassa.
Mä voin ainakin ihan rehellisesti tunnustaa,että nautin kun mies ja poika viettävät kuukauden maalla ja saan olla yksin.
Mies on ollut lastemme kanssa pian viikon reissussa ja onhan tämä mukavaa, mutta on mukavaa kun kaikki ovat kotonakin. Ei lapset ole minulle mikään riesa, vaan heidän kanssaan on ihan hauskaa. Käykö kateeksi? :)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:01"]Asuvatko nämä lapset isänsä kanssa ja ovat äitinsä kanssa vain joka toinen viikonloppu?
[/quote]
Kyllä.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:04"]Maksatko elatusmaksuja?
[/quote]
En.
Minusta olisi surullista, jos en voisi asua lasteni kanssa ja näkisin heitä harvakseltaan. Käyn mielelläni töissä, johon menen hoitovapaan päätyttyä. Eli ei käy kateeksi missään muotoa. Oma, ns. "vapaa"-aika on järjestelykysymys.
Iseiltään monikossa? WT