Ihana kesä ilman lapsia!
Olen työtön joten on vapaa-aikaa. Lapset tulevat iseiltään joka toinen viikonloppu joten vapaata ja omaa-aikaa riittää. Käy varmaan kateeksi.
Kommentit (25)
No enpä oikeastaan ole kateellinen. Työttömyys ei ole mun juttu. Ja mulla sen verran kivat lapset että ihan mieluusti vietän niiden kanssa aikaa.
Käyn töissä, saan suht ok palkkaa. Ja on perintöäkin, joten on rahaa. Olen tyttäreni totaali yh. Mutta tulisi ikävä jos hän olisi muualla, hän on minulle niin rakas. Joten ei. Kateeksi ei käy. Elämäsi on aika arvontonta ja äiti olet vain papereissa. Kohta on lomaa isolla L:llä. Milloin sinulla on siihen edes varaa? Vai oliko se työttömien loma? Yöks.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:17"]
Mä voin ainakin ihan rehellisesti tunnustaa,että nautin kun mies ja poika viettävät kuukauden maalla ja saan olla yksin.
[/quote]
Hyvä että on edes yks rehellinen.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:45"]Minusta olisi surullista, jos en voisi asua lasteni kanssa ja näkisin heitä harvakseltaan. Käyn mielelläni töissä, johon menen hoitovapaan päätyttyä. Eli ei käy kateeksi missään muotoa. Oma, ns. "vapaa"-aika on järjestelykysymys.
[/quote]
No elämä on helpompaa ja vapaampaa kun lapset ovat isällään. Sitäpaitsi aloitin juuri uuden suhteen ja onpahan aikaa toisillemme.