Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin KAUHUKAKARAtapaus?

Vierailija
09.06.2015 |

Mikä on pahin tapaus mitä joku kauhukakara (pikkulapsesta alaikäiseen teiniin) on tehnyt, ja toki uskon että näihin tapauksiin littyy usein myös yksi tai kaksi KAUHUvanhempaa.

Meidän naapurin 5 ja 7-vuotiaat ylivilkkaat ja kovaääniset pojat kävivät kivittämässä pienet sorsanpoikaset hengiltä läheisellä lammella! :( 

Ääliö-isänsä oli vaan kehunut että hyvä että tappavat jotta tuollaiset roskalinnut lakkaa leviämästä. Miksi tuollaiset roskasakkiperheet eivät sitten voisi lakata lisääntymästä??!

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin ok-talon mamuperheen 3- ja 5-vuotiaat rikkoivat meidän ovikellon, pyykkitelineen ja postilaatikon. 

Vierailija
42/65 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä pitää. Kuriton kasvatus toimii kun lapsi tietää olevansa koskematon vaikka tekisi mitä. Hänhän on jumala muitten ulottumattomissa.

-Mies XX

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus ehkä 12-vnä isovanhempien luona ja menin ulos kävelemään, vierasta ja hiljaista seutua. Lauma pikkupoikia ilmestyi jostain ja alkoi heitellä mua kivillä ja seurailla, huudella perään. Huusin niille takas mutta jatkoivat kivillä heittelyä ja seuraamista. Olin herkkis ja aloin itkeä ahdistavasta tilanteesta ja todella pelotti kun pojat otti jo sellaisia isoja, oikein murikoita. Siinä kävi niin sopivasti että setä ja hänen naisystävä ajoivat ohi ja parimetrinen setä nousi autosta raivoamaan. Kyllä pyysi pojat anteeksi. Aika random tilanne mutta jäänyt mieleen ahdistavana.

Vierailija
44/65 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi poikaa kivittivät sorsia (yleistä on!!) ja minä tomerana kymmenvuotiaana menin heille kiljumaan ja uhoamaan. Lähtivät ja joku sivussa hieman kieltää yrittänyt mummeli tuli kehumaan minua.

Vierailija
45/65 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kouluikäinen tyttö potki metrossa vastapäätä istuvan mummon jalkoja jatkuvasti, mummo pyysi että et nyt viitsisi koska hänellä on niin huonot polvet. Tyttö ei tehnyt elettäkään lopettaakseen, joten mummo pyysi tytön äitiä että saisitteko lapsenne lopettamaan tuon potkimisen koska se ei tunnu mukavalta.

Tytön äiti suivaantui tästä ja huusi voitonriemuisena "Meillä on kuulkaas vapaan kasvatuksen menetelmä käytössä!" Vieressä istuva, touhua seurannut isompikokoinen herrasmies sanoi mummolle että vaihdetaanpa paikkaa, siihen loppui potkimiset kun iso mies katsoi tyttöön haastavan näköisesti ja tyttö murjotti selvästi kun ei päässyt enää tekemään kiusaa jaloillaan.

Vierailija
46/65 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 10:18"]Kaverin naapurissa asui nelosluokkalainen hirviöpoika, joka oli järjettömän riippuvainen äidistään. Ei mitään hajua, mitä mamma teki töikseen, mutta aina kun äiti lähti töihin alkoi poika karjua täyttä kurkkua "ÄITIIIIIIII!". Joskus jopa pitkälle yöhön. Oltiin kerran aamuneljältä vielä hereillä (olin yökylässä) kun se mukula vaan karjui siinä seinän takana (rivitalo) äitiään ja karjui isälle, ettei mene nukkumaan ellei äiti tule.

Kyseinen mukula suuttui kaverini isälle, siitä että tämä käveli jalkakäytävällä. Poika sanoi, ettei hän saa kävellä heidän omistamallaan kadulla. Kaverin isä sitten siihen: "Kyllä jalkakäytävällä saa kaikki kävellä, tää on yleistä aluetta". Poika suivaantui ja odotti kaverin isän kääntyvän. Hän nappasi oman isänsä työkalupakista vasaran ja löi kaverini isää alaselkään.

MUTTA POJATHAN ON VAAN POIKIA! :)))))
[/quote]

Miten niin pojat on VAAN poikia. Pojat ovat ihan yhtä arvokkaita kuin tytötkin. Muutenkin moinen sukupuoleen kohdistuva määrittely on tarpeetonta.

Hirviöpoika? Lapsi joka, luoja tietää mistä syystä, ikävöi äitiään noin voimakkaasti. Tuomitsemisen sijaan tuo lapsi olisi tarvinut aikuisen, joka välittää hänen hyvinvoinnistaan ja pitää sitä tärkeimpänä.

Vierailija
47/65 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 11:32"]
Jos joku Helsingissä asuva tästä itsensä tunnistaa, tunnistakoot. Joona pilasi meidän pojan päiväkotiajan kahdelta vuodelta täysin, enkä ole ikinä tavannut yhtä laskelmoivaa ja ilkeää poikaa!
[/quote] Onko lapsesi syntynyt 90-luvun lopulla tai 2000-luvun alussa? Minä olen syntynyt v. 99 ja muistan erään Joonan päiväkodistani. Hyökkäsi kimppuuni pari kertaa ihan yllättäen, pelkäsin häntä.

Vierailija
48/65 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupojat naarmutti tuttujen autoa ja meiltä veivät postit ja repivät ne, levittäen ympäri kyliä. Pari vuotta sitten.

Vierailija
49/65 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin penskat tappoi kissamme...

Vierailija
50/65 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkutytöt olivat teipanneet ilmastointi/jeesusteipillä kissan puurunkoon.

Kiinnijäätyään joikainen oli vain halunnut silittää kissaa ja antaa sille herkkuja.

Myönsivät kyllä että kissa oli teipattu puun runkoon.

Tyttöjä oli kolme. Jokainen syytti toistaan.

Vierailija
51/65 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 17:12"]Naapurin penskat tappoi kissamme...
[/quote]
WTF

Vierailija
52/65 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 17:15"]Pikkutytöt olivat teipanneet ilmastointi/jeesusteipillä kissan puurunkoon.

Kiinnijäätyään joikainen oli vain halunnut silittää kissaa ja antaa sille herkkuja.

Myönsivät kyllä että kissa oli teipattu puun runkoon.

Tyttöjä oli kolme. Jokainen syytti toistaan.
[/quote]
Saatiinko kissa irti kivuttomasti? Siis leikkaamalla hankalasti karvat irti vai miten?

Vierailija
53/65 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaako viranomaisia ns. pienet yksittäiset eläinrääkkäystapaukset, siis oikeasti? Minä olen saanut sellaisen kuvan että jos jostain löytyy joku navetta ja talli joka täynnä laiminlyötyjä eläimiä niin pääsee jopa otsikoihin ja vastuullinen saa sakkoja tms, mutta pienet yksittäistapaukset eivät saa huomiota eikä oikeutta :(

Vierailija
54/65 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 8-vuotias, niin naapurini (ählämi) 4v. Poika tuli uhkailemaan puukolla. Ei osannut suomeksi kuin kirosanat. Miksiköhän minulla on ennakkoluuloja?!

Vierailija
55/65 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 09:44"]Kiinnostaako viranomaisia ns. pienet yksittäiset eläinrääkkäystapaukset, siis oikeasti? Minä olen saanut sellaisen kuvan että jos jostain löytyy joku navetta ja talli joka täynnä laiminlyötyjä eläimiä niin pääsee jopa otsikoihin ja vastuullinen saa sakkoja tms, mutta pienet yksittäistapaukset eivät saa huomiota eikä oikeutta :(
[/quote]
Kannattaa ainakin yrittää. Parhaimmassa tapauksessa asiasta lähtee tieto lastensuojeluun, jonka asiakkaaksi sosiopaattiperhe sitten pääsee.

Vierailija
56/65 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 08:36"]

Vanhemmathan noilla eläinrääkkäysjutuilla yleensä lesoilee ja ideoita viljelee. Kerran kuulin eräässä tilaisuudessa miten nuoret pojat kertoivat toisilleen jutuja että miten heidän isä oli nuorempana ja uutenavuotena työntänyt pikkuraketin naapurin kissan perseeseen ja että kyllä kissa juoksi lujaa ennenkuin kärähti, heh heh, ja että kun laittaa kissan perseeseen sinappia niin sen saa juoksemaan lujaa. Sanoin pojille että jos alatte toteuttamaan tuollaista tänä päivänä niin saatte eläinrääkkäyssyytteet ja vandalismisyytteet ja voi tulla monen tonnin lasku postissa jos aiheutatte kissan omistajalle traumoja, että eikö sillä rahalla olisi mukavampi ostaa oma auto joskus? Sanoivat kyllä etteivät ikinä tekisi mitään sellaista mutta kun isä oli tehnyt niin siitä puhuivat.

Jossain päin Suomeahan jotkut pennut spraymaalasivat siilejä, toivottavasti tekijät saatiin kiinni ja heille (vanhemmilleen) kunnon sakot vandalismista.

[/quote]

Tämmöset "isät" sitten vielä alkavat lisääntymään.

Vierailija
57/65 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin naapurissa asui nelosluokkalainen hirviöpoika, joka oli järjettömän riippuvainen äidistään. Ei mitään hajua, mitä mamma teki töikseen, mutta aina kun äiti lähti töihin alkoi poika karjua täyttä kurkkua "ÄITIIIIIIII!". Joskus jopa pitkälle yöhön. Oltiin kerran aamuneljältä vielä hereillä (olin yökylässä) kun se mukula vaan karjui siinä seinän takana (rivitalo) äitiään ja karjui isälle, ettei mene nukkumaan ellei äiti tule.

Kyseinen mukula suuttui kaverini isälle, siitä että tämä käveli jalkakäytävällä. Poika sanoi, ettei hän saa kävellä heidän omistamallaan kadulla. Kaverin isä sitten siihen: "Kyllä jalkakäytävällä saa kaikki kävellä, tää on yleistä aluetta". Poika suivaantui ja odotti kaverin isän kääntyvän. Hän nappasi oman isänsä työkalupakista vasaran ja löi kaverini isää alaselkään.

MUTTA POJATHAN ON VAAN POIKIA! :)))))

Vierailija
58/65 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kertoi olleensa jossain perhekerhossa 1,5 vuotiaan poikansa kanssa. Paikalla oli noin 5v. tyttö, joka juoksi aina huoneen toiselta puolelta tämän pienen pojan luo, kaatoi hänet kumoon ja nauroi päälle. Samainen tyttö haki kaikki lelut pojan kädestä ja kiljui, ettei noin pieni saa tällaisilla leluilla leikkiä. Kaverini oli sitten suuttunut tytön käytöksestä ja kysyi vanhemmilta, että mitäs meinaavat sanoa tytölle. Vanhemmat kohauttivat hartioitaan, isä vähän laski lehteä sanoakseen: "Hei X, äläs nyt häiriköi siellä". Mutta ei edes vilkaissut tyttöön. Kaverini suuttui entisestään, meni tytön luo ja sanoi, että on vissiin parempi että neiti pysyy siellä nurkassa ja me täällä toisessa. Tyttö näytti kieltä.

Kuulemma muutenkin kamala likka, käy usein. Haluaa leikkiä vanhempien rahoilla kauppaa, penkoo heidän laukkunsa täysin ja vanhemmat mitälie luumuja mieleltään, kun joojottelevat vaan.

Vierailija
59/65 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan entisessä päiväkodissa (erityisryhmä btw) oli poika nimeltä Joona (nähtävästi muutkin tämännimiset ovat kusipäitä, ainakin ekalla sivulla vastaava tapaus..?). Joona oli sellainen lapsi, joka aina hymyili mielistellen aikuisille, mutta hymy muuttui vittumaiseksi virneeksi lasten kohdalla. Paskiainen otti meidän pojan kiusauskohteekseen ja vieläkin suututtaa ne tekonsa.

Poikani oli tätä Joonaa pienempi ja kiipeili kerran isolla kivellä päiväkodin vieressä, minun odottaessa vieressä. Joona huomasi hänet, ja tuli itsekin "leikkimään" kivelle. No juu. Ei mennyt minuuttiakaan kun tämä paskapää alkoi TÖNIMÄÄN poikaani, ja siinä olisi ollut aikamoinen pudotus! Menin heti väliin ja haukuin Joonan pystyyn, Joona juoksi virnistellen isänsä selän taakse, vitun pelkuri.

Toisella kerralla olin hakemassa poikaani päiväkodista ja olimme jo eteisessä pukemassa. Joona tuli siihen riekkumaan ja käskin tätä mennä matkoihinsa, koska häiritsi poikani pukeutumista. Joona löi poikaani naamaan ja juoksi pois. Menin kertomaan hoitajalle, arvatkaa mitä tapahtui? Kun olin lohduttanut poikaani, menin katsomaan että missä hoitaja ja Joona viipyvät (oletin, että tuovat lapsen pyytämään anteeksi). Hoitaja keinutteli Joonaa sylissään kuin jotakin vauvaa! Ei tullut anteeksipyyntöä tai mitään, Joona oli hoitajien suosikki.

Yhdellä kerralla Joona erehtyi istumaan maassa makaavan poikani selän päälle. Nauroi vaan "hauskaa" tilannetta, poikani huusi että "mene pois, en saa henkeä!". Joonan äiti, tuo lässyttävä ja vähä-älyinen valas, katsoi vaan vieressä että onpas kiva leikki. Karjaisin Joonalle että nyt heti pois poikani päältä tai nostan hänet itse siitä. Johan tehosi! Paskahousu luikki äitinsä selän taakse (kuulostaako tutulta..?) ja vikisi kuin vauva. Äitinsä naureskeli ja halaili äpäräänsä kuin tämä olisi tehnyt jotain tosi hienoa.

Jos joku Helsingissä asuva tästä itsensä tunnistaa, tunnistakoot. Joona pilasi meidän pojan päiväkotiajan kahdelta vuodelta täysin, enkä ole ikinä tavannut yhtä laskelmoivaa ja ilkeää poikaa!

Vierailija
60/65 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

55: sinänsä en ihmettele, miksi tuo poika on/oli noin laskelmoiva ja ilkeä. Sehän toimi! Saa tehdä mitä vain, kunhan pääsee nopeasti äitin tai isin selän taakse piiloon tai hoitajan syliin, ja nämä sitten kilvan hellivät ja halivat kuin palkinnoksi. 

Oma tapaus: olimme uimarannalla, jossa lapsi oli intoutunut heittelemään vedestä toisia lapsia ja vanhempiaan kivillä, ja aika isoillakin. Vanhemmat siihen työlästyneinä: "Jos et heti lopeta, niin isi tulee hakemaan...", hetken kuluttua: "Jos et heti lopeta, niin tullaan hakemaan...", ja taas hetken kuluttua: "Et nyt viittis, muuten isä tulee hakemaan..." Ja tuota siis kesti. Lopulta isä sitten toteutti uhkauksensa, lapsi ampaisi pakoon kuin raketti, ja äiti oli vastapuolella ottamassa kiinni. Ja lapsi tietenkin alkoi ulvoa kuin palosireeni ja riehua kuin raivopää.