Pahin KAUHUKAKARAtapaus?
Mikä on pahin tapaus mitä joku kauhukakara (pikkulapsesta alaikäiseen teiniin) on tehnyt, ja toki uskon että näihin tapauksiin littyy usein myös yksi tai kaksi KAUHUvanhempaa.
Meidän naapurin 5 ja 7-vuotiaat ylivilkkaat ja kovaääniset pojat kävivät kivittämässä pienet sorsanpoikaset hengiltä läheisellä lammella! :(
Ääliö-isänsä oli vaan kehunut että hyvä että tappavat jotta tuollaiset roskalinnut lakkaa leviämästä. Miksi tuollaiset roskasakkiperheet eivät sitten voisi lakata lisääntymästä??!
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 13:47"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:35"]
Kylläpä tuli paha mieli lapseni puolesta.
Meidän rivarialueella asuu toinen lapsiperhe, joiden kanssa ollaan vähän enemmän tutustuttu. Tänään taas törmäsin aamupäivällä tuohon perheeseen, heidän 3v lapsi tuli pihaan äitinsä kanssa kun mekin siinä leikimme. Minun 2v tyttöni leikkii mielellään tuon pojan kanssa, mutta poika leikkii lähinnä jos nyt ei muuta seuraa löydy. Ei siinä mitään, sellaisia ne lapset on.
No, nyt pojalla oli ilmapallo. Pihaan tuli myös koululaisia, joiden kanssa poika leikki ilmapallolla. Heittelivät sitä toisilleen. Tyttöni katseli vierestä, ja sanoi kaihoisasti "äiti minäkin haluaisin ilmapalloa" johon sitten sanoin että mene mukaan sitä pomputtamaan. Ei silti uskaltanut kovin paljon mennä, kun isot koululaiset olivat niin riehakkaita, katseli sivulta ja yritti vähän osallistua.
Sitten ne koululaiset lähti, ja tuo naapurinpoika jäi pihaan pallonsa kanssa.
Pompotteli sitä ihan tyttöni vieressä. Tyttö sanoi pojalle, että
"minäkin palloa?",
mutta poika vaan käänsi selän. Tyttö sanoi minulle "äiti minä haluaisin palloa.." jolloin pojan äiti alkoi maanittelemaan poikaa: "kuule etkö antaisi tytön kokeilla, kuule kaverit antaa toisten kokeilla, antaisit nyt vähän kokeilla" ja kaikkeen poika vastasi tiukasti EIKÄ.
Tyttö alkoi itkemään, ja minä Mutta voi kuinka harmitti.
Siis pieni asia, mutta että kaikki muut pihassa sai kokeilla, mutta tuo poika ei antanut minun tytön kokeilla eikä äitinsä puuttunut lainkaan.
Itse olisin sanonut lapselle että kyllä kaikki saa koittaa, ottanut vaan kädestä ja hetkeksi antanut.
[/quote]
HÄH??!!
[/quote] mitä häh?
minusta tarinan ROISTO oli tytön äiti, joka oli itse oikea kauhukakara! olisi repinyt 3-vuotiaan pojan oman pallon, pojan kädestä!!! siis mikä kauhukakara tuo repijä äiti!
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:09"]Oltiin kerran miesystävän kanssa illalla kävelemässä ja nähtiin kaksi kloppia kivittämässä sorsia (tuntuu olevan yleistä). Ennen kun kerkesin sorsaa sanoa oli mieheni antamassa pojille hieman palautetta asiasta ja loppu päättyi siihen että mies laittoi pojat (en muista miten tuli ilmi että toisella oli taskussa joku viitisen euroa viikkorahaa saatuna vanhemmilta) ostamaan lähikaupasta leipää sillä rahalla ja siinä sitten katsottiin vierestä kun poikien viikkoraha meni leivänmuruina sorsaperheen suuhun.
Joidenkin mielestä varmaan kohtuutonta, mutta kukas näitä kersoja opettaa jos ei omat vanhemmat sitä tee.
[/quote]
Just joo...
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:09"]
Oltiin kerran miesystävän kanssa illalla kävelemässä ja nähtiin kaksi kloppia kivittämässä sorsia (tuntuu olevan yleistä). Ennen kun kerkesin sorsaa sanoa oli mieheni antamassa pojille hieman palautetta asiasta ja loppu päättyi siihen että mies laittoi pojat (en muista miten tuli ilmi että toisella oli taskussa joku viitisen euroa viikkorahaa saatuna vanhemmilta) ostamaan lähikaupasta leipää sillä rahalla ja siinä sitten katsottiin vierestä kun poikien viikkoraha meni leivänmuruina sorsaperheen suuhun.
Joidenkin mielestä varmaan kohtuutonta, mutta kukas näitä kersoja opettaa jos ei omat vanhemmat sitä tee.
[/quote]
ja sorsat sai tuoreesta leivästä hiivatulehduksen???
Naapurin kauhukakarat tappoivat minun tyttären hamsterit :( Olivat täyttäneet kylpyammeen vedellä sillä välin kun tyttöni leikki nukeilla, ja tulivat innoissaan kertomaan hänelle että laittoivat hamsterit uimaan! Hidas hukkuminenhan noilla raukoilla varmaan oli kun poskipussit täyttyivät ilmasta mutta eihän ne pussit ole hamsuja kantaneet tai näitä kelluttaneet! :(( Tytär oli aivan hajalla, kerroin näiden kauhukakaroiden äidille tapauksesta mutta hän sanoi tyhmänylpeästi että miten minäkin viitsin tehdä noin ison numeron jostain ällöttävistä rotista! Eikä tietenkään korvannut asiaa mitenkään ja lapsensa saivat varmasti vaan kiitosta siitä että tappoivat "ällöjä rottia" josta äitinsä ei pidä.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:35"]
Kylläpä tuli paha mieli lapseni puolesta.
Meidän rivarialueella asuu toinen lapsiperhe, joiden kanssa ollaan vähän enemmän tutustuttu. Tänään taas törmäsin aamupäivällä tuohon perheeseen, heidän 3v lapsi tuli pihaan äitinsä kanssa kun mekin siinä leikimme. Minun 2v tyttöni leikkii mielellään tuon pojan kanssa, mutta poika leikkii lähinnä jos nyt ei muuta seuraa löydy. Ei siinä mitään, sellaisia ne lapset on.
No, nyt pojalla oli ilmapallo. Pihaan tuli myös koululaisia, joiden kanssa poika leikki ilmapallolla. Heittelivät sitä toisilleen. Tyttöni katseli vierestä, ja sanoi kaihoisasti "äiti minäkin haluaisin ilmapalloa" johon sitten sanoin että mene mukaan sitä pomputtamaan. Ei silti uskaltanut kovin paljon mennä, kun isot koululaiset olivat niin riehakkaita, katseli sivulta ja yritti vähän osallistua.
Sitten ne koululaiset lähti, ja tuo naapurinpoika jäi pihaan pallonsa kanssa.
Pompotteli sitä ihan tyttöni vieressä. Tyttö sanoi pojalle, että
"minäkin palloa?",
mutta poika vaan käänsi selän. Tyttö sanoi minulle "äiti minä haluaisin palloa.." jolloin pojan äiti alkoi maanittelemaan poikaa: "kuule etkö antaisi tytön kokeilla, kuule kaverit antaa toisten kokeilla, antaisit nyt vähän kokeilla" ja kaikkeen poika vastasi tiukasti EIKÄ.
Tyttö alkoi itkemään, ja minä Mutta voi kuinka harmitti.
Siis pieni asia, mutta että kaikki muut pihassa sai kokeilla, mutta tuo poika ei antanut minun tytön kokeilla eikä äitinsä puuttunut lainkaan.
Itse olisin sanonut lapselle että kyllä kaikki saa koittaa, ottanut vaan kädestä ja hetkeksi antanut.
Et säkään ihan viisas ole. Että ihan itku pääsi kun tyttösi ei palloa saanut elämä on.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 15:06"]
Naapurin kauhukakarat tappoivat minun tyttären hamsterit :( Olivat täyttäneet kylpyammeen vedellä sillä välin kun tyttöni leikki nukeilla, ja tulivat innoissaan kertomaan hänelle että laittoivat hamsterit uimaan! Hidas hukkuminenhan noilla raukoilla varmaan oli kun poskipussit täyttyivät ilmasta mutta eihän ne pussit ole hamsuja kantaneet tai näitä kelluttaneet! :(( Tytär oli aivan hajalla, kerroin näiden kauhukakaroiden äidille tapauksesta mutta hän sanoi tyhmänylpeästi että miten minäkin viitsin tehdä noin ison numeron jostain ällöttävistä rotista! Eikä tietenkään korvannut asiaa mitenkään ja lapsensa saivat varmasti vaan kiitosta siitä että tappoivat "ällöjä rottia" josta äitinsä ei pidä.
[/quote]
Käsittämätöntä että tällaisiakin vanhempia on. Surullista mutta totta. Voi olla, että tuntevat piston sydämessään mutta ylpeys ei anna periksi todeta oman lapsen perseilleen.
Minä vihaan ihmisiä. En kestä että on olemassa tuollaisia paskavammaisia persereikiä, mitä tässäkin ketjussa on kuvailtu.
Tuttava pariskunnan 3v poika tökkää sormet kaikkien lapsien silmiin AINA ! Joka leikkipaikassa rupee hakkaamaan muita lapsia ja tökkää sormet silmiin ! Taitaa olla vajaa imbesilli & samallaisia kakaroita näkyy lähes joka kauppareissuilla, ainakin muutamia ! Jotkut vanhemmat eivät vaan osaa kasvattaa lapsistaan hyvä käytöksisiä !
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 15:06"]
[/quote]
Käsittämätöntä että tällaisiakin vanhempia on. Surullista mutta totta. Voi olla, että tuntevat piston sydämessään mutta ylpeys ei anna periksi todeta oman lapsen perseilleen.
[/quote]
Miksi kenenkään pitäisi todeta yhtään mitään lapsen perseille?
Muutama suomalainen ipana tykitti ikkunaamme kivillä kunnes särkyi koko lasi. Pahinta oli kuitenkin se, etteivät he suostuneet myöntämään tekoaan ja kaiken kukkuraksi vanhemmat puolustelivat lapsiaan:"Ei meidän hyvin kasvatetut leevi-pertti ja hermanni sellaista koskaan tekisi!"
Siis kamalia tapauksia nämä eläinrääkkääjät. En kyllä kauhukakaroiksi niitä nimittäisi, paremminkin häiriintyneiksi. Kauhukakaralla itse olen käsittänyt tarkoitettavan hiukan kuritonta tenavaa, joka ei aina ajattele tekojensa seurauksia, mutta joka siis on kuitenkin ihan terve mieleltään. Esim. alakoululaiset jotka tunkevat perunoita opettajan auton pakoputkeen. Tai kelmuttavat wc-pöntön.
Mulla oli töissä (tapaan toimistossani ihmisiä) asiakkaana mamunainen ja hänen rakkaudenhedelmänsä, joka sylki lattialle, piirsi seinille, löi äitiään, näytti mulle kieltään, mongersi ja älämölöi jotain outoa kieltään ja alkoi kirkua kurkku suorana kun äitinsä jotenkin yritti estää kullannuppua. Lopulta karkasi huoneesta käytävälle sylkemään. Ikää n. 3v. Onnea.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 08:03"]Mulla oli töissä (tapaan toimistossani ihmisiä) asiakkaana mamunainen ja hänen rakkaudenhedelmänsä, joka sylki lattialle, piirsi seinille, löi äitiään, näytti mulle kieltään, mongersi ja älämölöi jotain outoa kieltään ja alkoi kirkua kurkku suorana kun äitinsä jotenkin yritti estää kullannuppua. Lopulta karkasi huoneesta käytävälle sylkemään. Ikää n. 3v. Onnea.
[/quote]
Mitä sinä teit?
Aika pahoja kokemuksia teillä! Itse muistan kesätöissä Siwan kassalla mustalaisten alle 10-vuotiaat kersat, jotka repivät karkkihyllyjen takana pusseja auki ja söivät suoraan hyllystä. Rämppäsivät RAY-pelikoneita, ja kun menin sammuttamaan konetta, löivät nyrkein ja huusivat "huora". Vanhempia ei näkynyt mailla halmeilla.
myös lapseni kavereiden joukossa on joskus ollut TODELLA huonosti käyttäytyviä kersoja; pengotaan kaapit ja napsitaan omin luvin keittiöstä esillä olevia ruokia, ollaan kuin kotonaan. Kerjätään syötävää ja juotavaa "bambinsilmin".. Tällaiset pistän kyllä heti alussa kuriin. Jos omat lapseni käyttäytyisivät kylässä noin, toivoisin että minulle kerrottaisiin jotta voisin puuttua käytökseen heti.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 08:13"]Aika pahoja kokemuksia teillä! Itse muistan kesätöissä Siwan kassalla mustalaisten alle 10-vuotiaat kersat, jotka repivät karkkihyllyjen takana pusseja auki ja söivät suoraan hyllystä. Rämppäsivät RAY-pelikoneita, ja kun menin sammuttamaan konetta, löivät nyrkein ja huusivat "huora". Vanhempia ei näkynyt mailla halmeilla.
myös lapseni kavereiden joukossa on joskus ollut TODELLA huonosti käyttäytyviä kersoja; pengotaan kaapit ja napsitaan omin luvin keittiöstä esillä olevia ruokia, ollaan kuin kotonaan. Kerjätään syötävää ja juotavaa "bambinsilmin".. Tällaiset pistän kyllä heti alussa kuriin. Jos omat lapseni käyttäytyisivät kylässä noin, toivoisin että minulle kerrottaisiin jotta voisin puuttua käytökseen heti.
[/quote]
No kerroit itse näiden lasten vanhemmille? Mitäs ne sano?
Olin ala-asteella niin 2 poikaa meidän koulusta kivitti siiliä. Kaverin kanssa mentiin väliin ja siili pääsi pakoon. Eikä pojat onneksi muuta meilke tehneet kuin aukoivat päätään. Tarhassa oli myös klassinen kärpästen siipien repijä.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 08:27"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 08:13"]Aika pahoja kokemuksia teillä! Itse muistan kesätöissä Siwan kassalla mustalaisten alle 10-vuotiaat kersat, jotka repivät karkkihyllyjen takana pusseja auki ja söivät suoraan hyllystä. Rämppäsivät RAY-pelikoneita, ja kun menin sammuttamaan konetta, löivät nyrkein ja huusivat "huora". Vanhempia ei näkynyt mailla halmeilla. myös lapseni kavereiden joukossa on joskus ollut TODELLA huonosti käyttäytyviä kersoja; pengotaan kaapit ja napsitaan omin luvin keittiöstä esillä olevia ruokia, ollaan kuin kotonaan. Kerjätään syötävää ja juotavaa "bambinsilmin".. Tällaiset pistän kyllä heti alussa kuriin. Jos omat lapseni käyttäytyisivät kylässä noin, toivoisin että minulle kerrottaisiin jotta voisin puuttua käytökseen heti. [/quote] No kerroit itse näiden lasten vanhemmille? Mitäs ne sano?
[/quote]
-en voinut kertoa mustalaisten vanhemmille sillä heitä ei näkynyt
-en voinut kertoa lasteni kavereiden vanhemmille sillä he olivat ihan vieraita lapsia, joita en tuntenut.
Eipä ole normaalia tuon ikäisille kohdella eläimiä noin.Pari pientä sosiopaattia siellä kasvamassa.
Oltiin kerran miesystävän kanssa illalla kävelemässä ja nähtiin kaksi kloppia kivittämässä sorsia (tuntuu olevan yleistä). Ennen kun kerkesin sorsaa sanoa oli mieheni antamassa pojille hieman palautetta asiasta ja loppu päättyi siihen että mies laittoi pojat (en muista miten tuli ilmi että toisella oli taskussa joku viitisen euroa viikkorahaa saatuna vanhemmilta) ostamaan lähikaupasta leipää sillä rahalla ja siinä sitten katsottiin vierestä kun poikien viikkoraha meni leivänmuruina sorsaperheen suuhun.