naiset haluaa olla kavereita vaan
Olen kiltti mies ja kohtelen naisia hyvin. Ehkä liiankin hyvin. Siitä johtuen naiset haluaa olla mun kavereita vaan ja tulevat itkee mulle kun joku playeri pettänyt heitä. Silti ottavat mieluummin sen pettäjän kun munlaisen kiltin kunnollisen miehen. Pitäis kai ruveta ilkeemmäksi. Näköjään kiltteys ei toimi ja naiset haluaa jonkun tauskin tapasen naisten hakkaajan.
Kommentit (60)
Pojat pojat :DDD ookko sää se lassukka joka on vapaa ehtosesti työtön ettei naiset vaan pääse käyttään hyväks? :''DD
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:15"]
Älä puhu paskaa. Ja ihan oikein sulle. Itseppäs oot sellasia miehiä halunnut. Enää en jaksa kuunnella naisten valittamista kun voi kun mua petettii ja hakattiin. Koska te itse olette sellasen miehen halannut. ap
[/quote]
Ai olet kiltti? Vittu itse puhut paskaa. En ihmettele että olet yksin.
Miksei täällä koskaan käy normaaleja miehiä?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:18"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:10"] Kerrotko hiukan millaista on mielestäsi toisen ihmisen liian hyvä kohtelu? [/quote] Voin vastata lassukoiden puolesta. Se tarkottaa sitä kun oot naisille ystävällinen pillu mielessä, ja sit ne ei annakkaan :/ [/quote] Tottakai. Miksi muuten heidän huoliaan kuuntelisin. Ihan reilua että saan siitä pillua kun nainen saa hyvän kuuntelijan minusta. ap
[/quote]
Jaa tää olikin joku provo, onks sulla yksinäistä?
Mutta tuo sama toimii, vaikkei ole mies. Olen sellainen, joka on ns. hyvä kuuntelija. Ja jostain syystä kohdalleni osuu aina ihmisiä (naisia), jotka haluavat kertoa kaikkia ongelmiaan minulle. Ja olen miettinyt joidenkin ihmissuhteiden katkaisemista, sillä minulle on tullut vähän hyväksikäytetty olo ja tuntunut siltä, että nämä ihmiset eivät loppujen lopuksi ole oikeasti kiinnostuneita minusta. Tuskin kiinnostuisivat minusta, vaikka yrittäisin muuttua toisenlaiseksi. Enkä halua edes muuttua. Ne vain haluavat ihmisen, johon tukeutua. Eli jos olet hyvä ja empaattinen kuuntelija, niin osa ihmisistä hakeutuu nimen omaan sellaisen ihmisen seuraan ongelmineen ja käyttää ihmistä vähän kuin terapeuttinaan. Ehkä kunnolla ymmärtämättä sitä itsekkään. Jos se menee niin naistenvälisissä ihmissuhteissa niin miksei samankaltaisia ihmissuhteita muodostettaisi myös miespuoleisen kaverin kanssa. Mitä mieltä itse olet, ovatko ne oikeasti hyviä tasavertaisia kaverisuhteita vai jotenkin vinoutuneita?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:23"]
[/quote]
Miten määrittelet normaalin?
Onko sulla intohimon kohteita elämässä, muitakin kuin että haluat naisen? Naisille kelpaa kyllä ihan hakkaamatonkin mies jos se vain on sellainen joka pitää itseään ihan ilman naistakin arvossa ja toteuttaa unelmiaan, jos siinä on sitä sisäistä paloa! Ei flegmaattinen mies tai nainen ole kumpikaan mitään saaliita. Pitää olla aktiivinen ja osata nauttia elämästä eikä vain kohdistaa kaikkea tarmoa siihen että kun on kumppani haalittu niin sitten voi vaan katella yhdessä telkkaria tai muuta. Spontaaniutta, elämän maistelua ja haistelua!
Sitä nainen kaipaa.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:25"]
[/quote]
[/quote]
Sellasia mitä näkee oikeessa elämässä, ei näitä av:n lassukoita.
Se on helppo syyttä muita siitä et on epäonnistunu elämässään, eipähän tartte kattoo totuutta silmiin.
Itse kuuntelen toisten huolia jos haluan auttaa muita ihmisiä. Samoin kirjoittelen tänne tsemppaavia viestejä välillä. En odota siitä mitään vastalahjaa. Jos joku kuuntelisi minun ongelmiani, ajattelisin että se tekee sen hyvästä tahdostaan. Niinkuin itsekin teen. En ajattelisi olevani mitään vastapalvelusta velkaa sille.
Siitä puhe mistä puute ;DDD ei ihmekään että av on täynnä tälläsiä ketjuja :DD
Onks tää joku ala-aste xDD minkä ikänen oot ap??
Kaikki naiset jotka oot tavannu haluu vaan olla sun kavereita... Hmmhhmm, mistäköhän mahtais johtua? :DD
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:29"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Aikamoisessa kuplassa taidat elää, jos et nää friendzoneen aina joutuvia miehiä
No tekeekö ne friendzoneen aina jäävät miehiä aloitteita naisten suhteen? Vai tulkitsevatko sen, että nainen ei tee aloitetta seksiin niin, että haluaa olla vain kaveri? Minusta olisi vähän outoa, jos joku mies tekisi deitti/seurustelu/seksialoitteen ja se johtaisi ystävyyteen kieltäytymiseni jälkeen. Ja että jollekulle miehellä usein kävisi näin.
Ehkä ne ystävänaiset eivät edes tiedä sinun olevan kiinnostunut heistä sillä tavalla vaan ovat itsekin jääneet friendzoneen?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:35"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei mulla oo lassukka kavereita
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:44"]
No tekeekö ne friendzoneen aina jäävät miehiä aloitteita naisten suhteen? Vai tulkitsevatko sen, että nainen ei tee aloitetta seksiin niin, että haluaa olla vain kaveri? Minusta olisi vähän outoa, jos joku mies tekisi deitti/seurustelu/seksialoitteen ja se johtaisi ystävyyteen kieltäytymiseni jälkeen. Ja että jollekulle miehellä usein kävisi näin.
Ehkä ne ystävänaiset eivät edes tiedä sinun olevan kiinnostunut heistä sillä tavalla vaan ovat itsekin jääneet friendzoneen?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tekee ja nainen sanoo "oot tosi mukava mutta..." tai "susta tulee varmasti hyvä mies jollekin toiselle"
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:08"]
Mulle kelpaisi kiltti kunnollinen mies oikein hyvin. Tuskin löydän koskaan. Mua on petetty, hakattu ja jätetty.
[/quote]
Tuollaiset kiltit kunnolliset miehet ei tule hakemaan ja ota naista. Siinä pitää naisen ottaa ohjia käsiin.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:49"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:08"]
Mulle kelpaisi kiltti kunnollinen mies oikein hyvin. Tuskin löydän koskaan. Mua on petetty, hakattu ja jätetty.
[/quote]
Tuollaiset kiltit kunnolliset miehet ei tule hakemaan ja ota naista. Siinä pitää naisen ottaa ohjia käsiin.
[/quote]
Ei kiltteys ja kunnollisuus tarkota sitä että on nössykkä, sä varmaan oot, mut ei suurin osa.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:15"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:10"]Kerrotko hiukan millaista on mielestäsi toisen ihmisen liian hyvä kohtelu? [/quote] En petä, hakkaa, valehtele, ryyppää jatkuvasti jne. ap
[/quote]
Ai toi on sun mielestä ihmisen LIIAN hyvää kohtelua??? Se ettet hakkaa, tai valehtele tai ryyppää?? Oot kyllä järjettömän tyhmä yksilö....
[/quote]
Suurinosa ei edes noit vaatimuksia täytä.
ap