Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstaa nyt hetken luettuani huomaan olevani huippu naisystävä!

Vierailija
09.06.2015 |

Ei saamari, miten konservatiivista, omistushaluista ja mustasukkaista naisporukkaa tällä palstalla liikkuukaan! En yhtään ihmettele, että erotilastot ovat mitä ovat, jos suurin osa naisista ajattelee niin kuin tällä palstalla ajatellaan. Täytyy todeta, että mun miehellä on kyllä käynyt mieletön tuuri, kun on minut löytänyt :)

Päästän mieheni lomalle ystävien - myös naispuolisten - kanssa milloin vaan. Hän saa mennä ja harrastaa juuri niin paljon kuin haluaa, myös ns. extreme-lajeja, joissa loukkaantumisriski on korkea. Hänellä on paljon ystäviä ja paljon harrastuksia, joiden puitteissa hän ystäviään näkee viikottain ilman minua.

En odota, että mieheni maksaa minun elämistäni, mutta vastapainoksi minä en myöskään maksa hänen elämistään. Hän saa kuluttaa rahansa parhaimmalla katsomallaan tavalla. En puutu hänen ostoksiinsa, eikä hänkään puutu minun ostoksiini. Yhteiset kulut laitetaan tasan.

Hän saa käyttää alkoholia tai olla käyttämättä, koskaan en ole siitäkään huomauttanut. En nalkuta edes satunnaisesta kannabiksesta.

Siivouksen, ruoanlaiton ja muun kodin ylläpidon hoidamme 50-50. Mieheni ei myöskään tarvitse ottaa päävastuuta remonteista tai muista perinteisistä "miesten töistä", vaan osallistun niihin ihan yhtä paljon kuin hänkin. En odota häneltä kukkia ja syntymäpäivälahjoja, vaan arvostan enemmän arkisia huomionosoituksia kuten aamukahvia sänkyyn tai lempileivostani kauppareissulta ihan tavallisena tiistaina. Mieheni siis saa elää ihan omannäköistään elämää tasapuolisena kumppanina minun rinnallani. Ja osaa hän sitä kyllä arvostaakin :)

Kommentit (181)

Vierailija
181/181 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:35"]Se ei muuten vastannut, keneltä ap kysyi hänen pisintä suhdettaan :D
[/quote]

23 vuotta. Katsos, kaikki ei päivystä täällä 24/7. ..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän