Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstaa nyt hetken luettuani huomaan olevani huippu naisystävä!

Vierailija
09.06.2015 |

Ei saamari, miten konservatiivista, omistushaluista ja mustasukkaista naisporukkaa tällä palstalla liikkuukaan! En yhtään ihmettele, että erotilastot ovat mitä ovat, jos suurin osa naisista ajattelee niin kuin tällä palstalla ajatellaan. Täytyy todeta, että mun miehellä on kyllä käynyt mieletön tuuri, kun on minut löytänyt :)

Päästän mieheni lomalle ystävien - myös naispuolisten - kanssa milloin vaan. Hän saa mennä ja harrastaa juuri niin paljon kuin haluaa, myös ns. extreme-lajeja, joissa loukkaantumisriski on korkea. Hänellä on paljon ystäviä ja paljon harrastuksia, joiden puitteissa hän ystäviään näkee viikottain ilman minua.

En odota, että mieheni maksaa minun elämistäni, mutta vastapainoksi minä en myöskään maksa hänen elämistään. Hän saa kuluttaa rahansa parhaimmalla katsomallaan tavalla. En puutu hänen ostoksiinsa, eikä hänkään puutu minun ostoksiini. Yhteiset kulut laitetaan tasan.

Hän saa käyttää alkoholia tai olla käyttämättä, koskaan en ole siitäkään huomauttanut. En nalkuta edes satunnaisesta kannabiksesta.

Siivouksen, ruoanlaiton ja muun kodin ylläpidon hoidamme 50-50. Mieheni ei myöskään tarvitse ottaa päävastuuta remonteista tai muista perinteisistä "miesten töistä", vaan osallistun niihin ihan yhtä paljon kuin hänkin. En odota häneltä kukkia ja syntymäpäivälahjoja, vaan arvostan enemmän arkisia huomionosoituksia kuten aamukahvia sänkyyn tai lempileivostani kauppareissulta ihan tavallisena tiistaina. Mieheni siis saa elää ihan omannäköistään elämää tasapuolisena kumppanina minun rinnallani. Ja osaa hän sitä kyllä arvostaakin :)

Kommentit (181)

Vierailija
141/181 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:39"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:32"] Aaa, sori, ymmärsin että avoin suhde on sun puolesta ok. Sä siis tosiaan kuvittelet että niillä reissuilla naisten kanssa vaan hengaillaan ja pelataan lautapelejä. .. [/quote]Oikeasti nyt, wt:t, älkää kuvitelkö, että teidän ihmissuhteenne olisivat jokin valtakunnallinen standardi. [/quote] Meidän? Tarkennetaan nyt että meidän miehethän ne juuri ei reissaa naispuolisten "kavereiden " kanssa :D

[/quote]Mutta jos reissaisivat, pettäisivät. Se siinä oli se pointti. Wt ei tosiaan näe metsää puilta.
[/quote]

Ja sua on tosiaan helpompi kusettaa ku koiraa :D

Vierailija
142/181 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:42"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:33"] [quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:28"] [quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:17"] [quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:11"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:07"] [quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:02"] [quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:57"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:54"] Et ole mitenkään erityinen nainen. Sulla on vaan kiltti mies kun tekee osansa kotitöistä jne. Entä jos ei tekisi? Tuskinpa olisit niin ihana enää [/quote] Jos mieheni ei tekisi osaansa kotitöistä, niin tuskin olisimme yhdessä. Nalkuttaminen on niin kaukana luonteestani, että olisin todennäköisesti vain lähtenyt lätkimään jo aikoja sitten. Eli kyllä, minulla on hyvä mies. -ap [/quote] Luopuisit elämäsi rakkaudesta jonkun tiskaamisen vuoksi :O [/quote] Tuskin rakastuisin mieheen, joka ei ota vastuuta kodinhoidosta, sillä se ei osoita toisen kunnioittamista. Kaikki palaa taas siihen, että pitää valita oikein :) -ap [/quote] Ei oikeita tunteita kontrolloida ja säädellä jonkun tiskiharjan mukaan, hölmö. [/quote] Tämä onkin mielenkiintoinen ajatus. On toki olemassa paljon naisia, jotka tulenpalavasti rakastuvat linnakundeihin, narkkareihin ja ties mihin vaimonhakkaajiin. Koska oikeat tunteet ja silleen. Minä olen luonteeltani vähän erilainen ja katsoin kyllä todella tarkkaan, että rakastuin miehee,n joka kohtelee minua hyvin. Luonne-erojahan nämä. -ap [/quote] Niin niin, pilven polttelu ja pettäminen on ok, mutta imuroinnista luistaminen aiheuttaisi eron. Juuh, true love, indeed. .. [/quote] Minkä eron, kun en edes lähtökohtaisesti lähtisi parisuhdetta yrittäämään miehen kanssa, joka olettaa minun tekevän kaikki kotityöt? Tämä karsinta tapahtuu jo ennen rakastumista ja parisuhdetta. Pettämistä en hyväksy, enkä missään ole niin kirjoittanutkaan. -ap [/quote] No jos mies lopettaa kotityöt. Mitäs sitten? [/quote] En tiedä, kun en ole sellaisessa tilanteessa koskaan ollut ja se tuntuu näin 18 vuoden jälkeen aika kaukaiselta ajatukselta. Kotitöiden lopettaminen jonkin vamman tms. takia on tietenkin ok ja täysin hyväksyttävää. Jos mieheni lopettaa kotityöt, koska ei enää halua kohdella minua tasapuolisena kumppanina vaan kynnysmattona, niin silloin on varmaan aika keskustella suhteemme tilasta ja tarvittaessa päästää mies etsimään itselleen paremmin sopiva nainen. -ap [/quote] Eli mies ei saa muuttua. [/quote] Saa toki muuttua, mutta ei niin, että alkaisi kohdella minua huonosti. Esimerkiksi jo ensimmäisestä lyönnistä näyttäisin ovea. -ap [/quote] Mun mielestä on juurikin tuota huonosti kohtelemista tuo että tekee reissuja naistensa kanssa. Mulla ei kyllä ole tarvetta moiseen.

[/quote]

Mikä niissä reissuissa sinua häiritsee? Miksi ne on mielestäsi huonosti kohtelemista? -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/181 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap moniavoiseksi aloite eduskuntaan :)

Vierailija
144/181 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:42"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:33"] [quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:28"] [quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:17"] [quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:11"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:07"] [quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:02"] [quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:57"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:54"] Et ole mitenkään erityinen nainen. Sulla on vaan kiltti mies kun tekee osansa kotitöistä jne. Entä jos ei tekisi? Tuskinpa olisit niin ihana enää [/quote] Jos mieheni ei tekisi osaansa kotitöistä, niin tuskin olisimme yhdessä. Nalkuttaminen on niin kaukana luonteestani, että olisin todennäköisesti vain lähtenyt lätkimään jo aikoja sitten. Eli kyllä, minulla on hyvä mies. -ap [/quote] Luopuisit elämäsi rakkaudesta jonkun tiskaamisen vuoksi :O [/quote] Tuskin rakastuisin mieheen, joka ei ota vastuuta kodinhoidosta, sillä se ei osoita toisen kunnioittamista. Kaikki palaa taas siihen, että pitää valita oikein :) -ap [/quote] Ei oikeita tunteita kontrolloida ja säädellä jonkun tiskiharjan mukaan, hölmö. [/quote] Tämä onkin mielenkiintoinen ajatus. On toki olemassa paljon naisia, jotka tulenpalavasti rakastuvat linnakundeihin, narkkareihin ja ties mihin vaimonhakkaajiin. Koska oikeat tunteet ja silleen. Minä olen luonteeltani vähän erilainen ja katsoin kyllä todella tarkkaan, että rakastuin miehee,n joka kohtelee minua hyvin. Luonne-erojahan nämä. -ap [/quote] Niin niin, pilven polttelu ja pettäminen on ok, mutta imuroinnista luistaminen aiheuttaisi eron. Juuh, true love, indeed. .. [/quote] Minkä eron, kun en edes lähtökohtaisesti lähtisi parisuhdetta yrittäämään miehen kanssa, joka olettaa minun tekevän kaikki kotityöt? Tämä karsinta tapahtuu jo ennen rakastumista ja parisuhdetta. Pettämistä en hyväksy, enkä missään ole niin kirjoittanutkaan. -ap [/quote] No jos mies lopettaa kotityöt. Mitäs sitten? [/quote] En tiedä, kun en ole sellaisessa tilanteessa koskaan ollut ja se tuntuu näin 18 vuoden jälkeen aika kaukaiselta ajatukselta. Kotitöiden lopettaminen jonkin vamman tms. takia on tietenkin ok ja täysin hyväksyttävää. Jos mieheni lopettaa kotityöt, koska ei enää halua kohdella minua tasapuolisena kumppanina vaan kynnysmattona, niin silloin on varmaan aika keskustella suhteemme tilasta ja tarvittaessa päästää mies etsimään itselleen paremmin sopiva nainen. -ap [/quote] Eli mies ei saa muuttua. [/quote] Saa toki muuttua, mutta ei niin, että alkaisi kohdella minua huonosti. Esimerkiksi jo ensimmäisestä lyönnistä näyttäisin ovea. -ap [/quote] Mun mielestä on juurikin tuota huonosti kohtelemista tuo että tekee reissuja naistensa kanssa. Mulla ei kyllä ole tarvetta moiseen.

[/quote]

Mikä niissä reissuissa sinua häiritsee? Miksi ne on mielestäsi huonosti kohtelemista? -ap
[/quote]

Ei mikään jos on avoin suhde.

Vierailija
145/181 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:05"]Musta kai on vaan hyvä että akka tekee pettämisen helpoksi ja uskoo kaikki mitä sanon. Ikinä ei edes kavereiltani ole mitään varmistellu kun kuulemma luottaa muhun täysin.
[/quote]

T: ap:n mies.

Vierailija
146/181 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä keksi yhtään syytä miksi pitäisi lähteä muiden naisten kanssa mökkeilemään ja jättää oma vaimo kotiin. Oon varmaan sitten nössö.

Vierailija
147/181 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mies varmasti olisi kanssasi samaa mieltä ap, mutta eivät kaikki miehet arvosta juuri tuollaista parisuhdetta.

Meillä asioista keskustellaan, eikä kumpikaan tyrannisoi toista. Joku matkailu naisten kanssa ei tulisi kysymykseen, eikä mies toisaalta hyväksyisi mitään miesten kanssa matkailua. Tämä on kaikki ihan sopusoinnussa rakentunut näin. Kumpikaan ei arvosta toisen vastakkaisen sukupuolen kanssa hengailua.

Mieheni on niin huomaavainen, samoin minä häntä kohtaan, että toisen tunteet haluaa ottaa huomioon ihan itsestään selvästi. Keskustelemme aina ratkaisuista, onko joku asia ok toiselle vai ei. Ja jos ei ole, niin ei toinen halua suhteessamme toista loukata. Ja hyvin on pärjätty, ei mitään riitoja ole.

Esim tuo extremelajit. Minun en ikinä haluaisi, että mieheni harrastaisi sellaisia, mutta toisaalta, otin sen huomioon jo suhteen alussa. En valinnut miestä, jolle extreme olisi se juttu. Oma mieheni suorastaan karttaa kaikkea tuollaista :D Rakastan häntä, enkä voisi nukkua öitäni, jos tietäisin, että hän hyppisi kallioilta tms hengenvaarallista.

Rahasta olemme sitä mieltä, että koska perheemme ja kotimme ja elämämme on yhteinen, ovat rahatkin yhteiset. Ja kyllä talousasiatkin sovitaan yhdessä, mitä laitetaan ja mihin. Kaiken ei tosiaankaan tarvitse mennä tasan, eikä sitä kytätä kuka sattuu tienaamaan pari-kolmesataa enemmän kuin toinen. Tällä hetkellä sattuu olemaan niin, että itse tienaan enemmän, koska mies halusi jäädä kotiin lastemme kanssa.

Pointini, ap, eivät kaikki miehet tai naiset halua elää parisuhteessa, jossa sitten kuitenkin ollaan ikään kuin yksin. Toiset, kuten esimerkiksi minä ja mieheni olemme ihmisiä, joille toisen tunteet ja hyvinvointi ja arvostus on tärkeää ja puhutaan "meistä", eikä "minusta" ja "sinusta". Mieheni on sanonut monesti, että hän luuli, ettei kaltaisiani ihania, hänelle sopivia naisia enää ole. Samoin ajattelen hänestä.

Vierailija
148/181 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:58"]

Joku mies varmasti olisi kanssasi samaa mieltä ap, mutta eivät kaikki miehet arvosta juuri tuollaista parisuhdetta.

Meillä asioista keskustellaan, eikä kumpikaan tyrannisoi toista. Joku matkailu naisten kanssa ei tulisi kysymykseen, eikä mies toisaalta hyväksyisi mitään miesten kanssa matkailua. Tämä on kaikki ihan sopusoinnussa rakentunut näin. Kumpikaan ei arvosta toisen vastakkaisen sukupuolen kanssa hengailua.

Mieheni on niin huomaavainen, samoin minä häntä kohtaan, että toisen tunteet haluaa ottaa huomioon ihan itsestään selvästi. Keskustelemme aina ratkaisuista, onko joku asia ok toiselle vai ei. Ja jos ei ole, niin ei toinen halua suhteessamme toista loukata. Ja hyvin on pärjätty, ei mitään riitoja ole.

Esim tuo extremelajit. Minun en ikinä haluaisi, että mieheni harrastaisi sellaisia, mutta toisaalta, otin sen huomioon jo suhteen alussa. En valinnut miestä, jolle extreme olisi se juttu. Oma mieheni suorastaan karttaa kaikkea tuollaista :D Rakastan häntä, enkä voisi nukkua öitäni, jos tietäisin, että hän hyppisi kallioilta tms hengenvaarallista.

Rahasta olemme sitä mieltä, että koska perheemme ja kotimme ja elämämme on yhteinen, ovat rahatkin yhteiset. Ja kyllä talousasiatkin sovitaan yhdessä, mitä laitetaan ja mihin. Kaiken ei tosiaankaan tarvitse mennä tasan, eikä sitä kytätä kuka sattuu tienaamaan pari-kolmesataa enemmän kuin toinen. Tällä hetkellä sattuu olemaan niin, että itse tienaan enemmän, koska mies halusi jäädä kotiin lastemme kanssa.

Pointini, ap, eivät kaikki miehet tai naiset halua elää parisuhteessa, jossa sitten kuitenkin ollaan ikään kuin yksin. Toiset, kuten esimerkiksi minä ja mieheni olemme ihmisiä, joille toisen tunteet ja hyvinvointi ja arvostus on tärkeää ja puhutaan "meistä", eikä "minusta" ja "sinusta". Mieheni on sanonut monesti, että hän luuli, ettei kaltaisiani ihania, hänelle sopivia naisia enää ole. Samoin ajattelen hänestä.

[/quote]

Sinäkin olet siis löytänyt itsellesi sopivan kumppanin - aivan kuten aikaisemmin kirjoittanut mies, joka ilmoitti haluavansa mieluummin olla kotona vaimon vieressä kuin harrastusmatkoilla kavereiden kanssa. Hieno juttu! Minun mieheni kuitenkin haluaa pitää yhteyttä myös ystäviinsä ja käydä harrastusreissuilla heidän kanssaan ja uskon, että tällaisia miehiä on nykyään yhä enemmän ja enemmän. Tulevana viikonloppuna mm. kisataan Jukolan viesti, johon odotetaan melkein 20 000 osallistujaa, suurin osa miehiä. Ilmeisesti palstalta löytyy naisia, joiden mielestä tällaiseen viikonlopputapahtumaan osallistuminen kaveriporukalla on pettämistä. En vaan voi käsittää. -ap

Vierailija
149/181 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:14"]

Ap kuulostaa todella miehekkäältä naiselta. En tekisi apllä mitään, koska saman saan kavereilta ja yhdenillan jutuilta ja olis sängyssäkin vaihtelua.

[/quote]

??

Miehekäs eli jotain muuta kuin kitisevä huomionkipeä lompakkoloinen? :DD

Vierailija
150/181 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:44"]Kannabista käyttävä mies ei ole hyvä mies. Vain säälittävät todellisuuspakoilijat tarvitsevat huumeita.
[/quote]

Alkoholia käyttävä mies ei ole hyvä mies. Vain säälittävät todellisuuspakoilijat tarvitsevat alkoholia.

See how it works? Ymmärrätkö mikä ero on kohtuukäytöllä ja liikakäytöllä?

Vierailija
151/181 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:58"]

[/quote]

Sinäkin olet siis löytänyt itsellesi sopivan kumppanin - aivan kuten aikaisemmin kirjoittanut mies, joka ilmoitti haluavansa mieluummin olla kotona vaimon vieressä kuin harrastusmatkoilla kavereiden kanssa. Hieno juttu! Minun mieheni kuitenkin haluaa pitää yhteyttä myös ystäviinsä ja käydä harrastusreissuilla heidän kanssaan ja uskon, että tällaisia miehiä on nykyään yhä enemmän ja enemmän. Tulevana viikonloppuna mm. kisataan Jukolan viesti, johon odotetaan melkein 20 000 osallistujaa, suurin osa miehiä. Ilmeisesti palstalta löytyy naisia, joiden mielestä tällaiseen viikonlopputapahtumaan osallistuminen kaveriporukalla on pettämistä. En vaan voi käsittää. -ap
[/quote]

Ei tapahtumaan osallistuminen ole kenenkään mielestä pettämistä. Muiden naisten paneminen on. Kukaan ei kai kiellä pitämästä yhteyttä ystäviin ja saamasta omaa aikaa, sen ei vaan tarvi tarkoittaa viikon ulkomaanmatkaa kavereiden kanssa. Ymmärrätkö?

Vierailija
152/181 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:30"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:58"] Joku mies varmasti olisi kanssasi samaa mieltä ap, mutta eivät kaikki miehet arvosta juuri tuollaista parisuhdetta. Meillä asioista keskustellaan, eikä kumpikaan tyrannisoi toista. Joku matkailu naisten kanssa ei tulisi kysymykseen, eikä mies toisaalta hyväksyisi mitään miesten kanssa matkailua. Tämä on kaikki ihan sopusoinnussa rakentunut näin. Kumpikaan ei arvosta toisen vastakkaisen sukupuolen kanssa hengailua. Mieheni on niin huomaavainen, samoin minä häntä kohtaan, että toisen tunteet haluaa ottaa huomioon ihan itsestään selvästi. Keskustelemme aina ratkaisuista, onko joku asia ok toiselle vai ei. Ja jos ei ole, niin ei toinen halua suhteessamme toista loukata. Ja hyvin on pärjätty, ei mitään riitoja ole. Esim tuo extremelajit. Minun en ikinä haluaisi, että mieheni harrastaisi sellaisia, mutta toisaalta, otin sen huomioon jo suhteen alussa. En valinnut miestä, jolle extreme olisi se juttu. Oma mieheni suorastaan karttaa kaikkea tuollaista :D Rakastan häntä, enkä voisi nukkua öitäni, jos tietäisin, että hän hyppisi kallioilta tms hengenvaarallista. Rahasta olemme sitä mieltä, että koska perheemme ja kotimme ja elämämme on yhteinen, ovat rahatkin yhteiset. Ja kyllä talousasiatkin sovitaan yhdessä, mitä laitetaan ja mihin. Kaiken ei tosiaankaan tarvitse mennä tasan, eikä sitä kytätä kuka sattuu tienaamaan pari-kolmesataa enemmän kuin toinen. Tällä hetkellä sattuu olemaan niin, että itse tienaan enemmän, koska mies halusi jäädä kotiin lastemme kanssa. Pointini, ap, eivät kaikki miehet tai naiset halua elää parisuhteessa, jossa sitten kuitenkin ollaan ikään kuin yksin. Toiset, kuten esimerkiksi minä ja mieheni olemme ihmisiä, joille toisen tunteet ja hyvinvointi ja arvostus on tärkeää ja puhutaan "meistä", eikä "minusta" ja "sinusta". Mieheni on sanonut monesti, että hän luuli, ettei kaltaisiani ihania, hänelle sopivia naisia enää ole. Samoin ajattelen hänestä. [/quote] Sinäkin olet siis löytänyt itsellesi sopivan kumppanin - aivan kuten aikaisemmin kirjoittanut mies, joka ilmoitti haluavansa mieluummin olla kotona vaimon vieressä kuin harrastusmatkoilla kavereiden kanssa. Hieno juttu! Minun mieheni kuitenkin haluaa pitää yhteyttä myös ystäviinsä ja käydä harrastusreissuilla heidän kanssaan ja uskon, että tällaisia miehiä on nykyään yhä enemmän ja enemmän. Tulevana viikonloppuna mm. kisataan Jukolan viesti, johon odotetaan melkein 20 000 osallistujaa, suurin osa miehiä. Ilmeisesti palstalta löytyy naisia, joiden mielestä tällaiseen viikonlopputapahtumaan osallistuminen kaveriporukalla on pettämistä. En vaan voi käsittää. -ap [/quote] Ei tapahtumaan osallistuminen ole kenenkään mielestä pettämistä. Muiden naisten paneminen on. Kukaan ei kai kiellä pitämästä yhteyttä ystäviin ja saamasta omaa aikaa, sen ei vaan tarvi tarkoittaa viikon ulkomaanmatkaa kavereiden kanssa. Ymmärrätkö?

[/quote]

Mieheni viestijoukkueessa on myös mukana Venloja ja he nukkuvan, hui kauhistus, samassa teltassa. Nytkö tällainen viikonloppureissu onkin yhtäkkiä palstahirmujen mielestä ok? Kovin täällä on aikaisemmissa viesteissä korostettu, että miehen ei tule viettää vapaa-aikaa naisystävien kanssa edes mökillä tms. -ap

Vierailija
153/181 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei muuten vastannut, keneltä ap kysyi hänen pisintä suhdettaan :D

Vierailija
154/181 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:54"]

En kyllä keksi yhtään syytä miksi pitäisi lähteä muiden naisten kanssa mökkeilemään ja jättää oma vaimo kotiin. Oon varmaan sitten nössö.

[/quote]

Niin ootkin...

Vierailija
155/181 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:41"]

Mun mies oli tänään 2h omilla asioillaan kaupungissa ja minä olin sinä aikana siivonnut, käynyt kaupassa, hoitanut tiskit, laittanut ruuan uuniin laittamista vaille valmiiksi, käynyt suihkussa ja pukenut ylle rintsikat ja stay upit stringien kanssa :) Mitään alkuhuumaa tämä tuskin on viiden vuoden seurustelun ja parin vuoden avoliiton jälkeen. N20

[/quote]Hyvä!

Vierailija
156/181 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:49"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:42"] [quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:33"] [quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:28"] [quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:17"] [quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:11"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:07"] [quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:02"] [quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:57"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:54"] Et ole mitenkään erityinen nainen. Sulla on vaan kiltti mies kun tekee osansa kotitöistä jne. Entä jos ei tekisi? Tuskinpa olisit niin ihana enää [/quote] Jos mieheni ei tekisi osaansa kotitöistä, niin tuskin olisimme yhdessä. Nalkuttaminen on niin kaukana luonteestani, että olisin todennäköisesti vain lähtenyt lätkimään jo aikoja sitten. Eli kyllä, minulla on hyvä mies. -ap [/quote] Luopuisit elämäsi rakkaudesta jonkun tiskaamisen vuoksi :O [/quote] Tuskin rakastuisin mieheen, joka ei ota vastuuta kodinhoidosta, sillä se ei osoita toisen kunnioittamista. Kaikki palaa taas siihen, että pitää valita oikein :) -ap [/quote] Ei oikeita tunteita kontrolloida ja säädellä jonkun tiskiharjan mukaan, hölmö. [/quote] Tämä onkin mielenkiintoinen ajatus. On toki olemassa paljon naisia, jotka tulenpalavasti rakastuvat linnakundeihin, narkkareihin ja ties mihin vaimonhakkaajiin. Koska oikeat tunteet ja silleen. Minä olen luonteeltani vähän erilainen ja katsoin kyllä todella tarkkaan, että rakastuin miehee,n joka kohtelee minua hyvin. Luonne-erojahan nämä. -ap [/quote] Niin niin, pilven polttelu ja pettäminen on ok, mutta imuroinnista luistaminen aiheuttaisi eron. Juuh, true love, indeed. .. [/quote] Minkä eron, kun en edes lähtökohtaisesti lähtisi parisuhdetta yrittäämään miehen kanssa, joka olettaa minun tekevän kaikki kotityöt? Tämä karsinta tapahtuu jo ennen rakastumista ja parisuhdetta. Pettämistä en hyväksy, enkä missään ole niin kirjoittanutkaan. -ap [/quote] No jos mies lopettaa kotityöt. Mitäs sitten? [/quote] En tiedä, kun en ole sellaisessa tilanteessa koskaan ollut ja se tuntuu näin 18 vuoden jälkeen aika kaukaiselta ajatukselta. Kotitöiden lopettaminen jonkin vamman tms. takia on tietenkin ok ja täysin hyväksyttävää. Jos mieheni lopettaa kotityöt, koska ei enää halua kohdella minua tasapuolisena kumppanina vaan kynnysmattona, niin silloin on varmaan aika keskustella suhteemme tilasta ja tarvittaessa päästää mies etsimään itselleen paremmin sopiva nainen. -ap [/quote] Eli mies ei saa muuttua. [/quote] Saa toki muuttua, mutta ei niin, että alkaisi kohdella minua huonosti. Esimerkiksi jo ensimmäisestä lyönnistä näyttäisin ovea. -ap [/quote] Mun mielestä on juurikin tuota huonosti kohtelemista tuo että tekee reissuja naistensa kanssa. Mulla ei kyllä ole tarvetta moiseen. [/quote] Mikä niissä reissuissa sinua häiritsee? Miksi ne on mielestäsi huonosti kohtelemista? -ap [/quote] Ei mikään jos on avoin suhde.

[/quote]

Onpas sitkeä vastavänkääjä. Itse en ainakaan himoitse miespuolisia ystäviäni silloinkaan kun nukumme samassa paikassa. Tuntuvat enneminkin veljiltä. Ja jos he himoavat minua niin ei ainakaan missään näy :D

Vierailija
157/181 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:41"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:33"]Ei hitto. On tosiaan näköjään kaameita eukkoja olemassa, sääli miehiä t. se joka mm. ottaa joka päivä suihin (ihan siksi koska me molemmat siitä nautimme!) ja alapeukkujen määrä oli käsittämätön. Ei ihme, että miehenne haluavat teistä eroon !   [/quote] Voi kulta pieni kun hyvään parisuhteeseen kuuluu muutakin kuin päivittäinen munan lussuttaminen. Ikävää, että sinun parisuhteessa se lussutus määrittää sen kuinka tyytyväinen miehesi on sinuun ja suhteeseenne.

[/quote]

Oi voi taas kateellisia läskejä sitruunapilluja täällä. Miksi teidän on niin vaikea myöntää, että jokaikinen mies nyt vaan arvostaa jokapäiväistä suihinottoa? Kuten myös muuten seksuaalista ja estotonta naista. Siihen lisäksi vielä kaunis ulkonäkö ja ihana, ei mustis ja rajoittava luonne (kuten te arvon haahkat), mies kuin mies sekoaa onnesta. Ja siksi myös pettää lastensa äitejä mennen tullen, kun tällaisen naisen joskus tapaa, siihen sekoaa. =)

Vierailija
158/181 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan vittuillakseni upitan

Vierailija
159/181 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei muutaku onnea AP ja hänen miehellensä onnea kaksinverroin, on nimittäin päässyt mies vieraan tussun makuun kerta saa naispuolistenkin kavereiden kanssa lomailla !! Hyi vittu avoin suhdeko teillä on?? YÄK !

Vierailija
160/181 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:27"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:25"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:03"]

Ei saamari, miten konservatiivista, omistushaluista ja mustasukkaista naisporukkaa tällä palstalla liikkuukaan! En yhtään ihmettele, että erotilastot ovat mitä ovat, jos suurin osa naisista ajattelee niin kuin tällä palstalla ajatellaan. Täytyy todeta, että mun miehellä on kyllä käynyt mieletön tuuri, kun on minut löytänyt :)

Päästän mieheni lomalle ystävien - myös naispuolisten - kanssa milloin vaan. Hän saa mennä ja harrastaa juuri niin paljon kuin haluaa, myös ns. extreme-lajeja, joissa loukkaantumisriski on korkea. Hänellä on paljon ystäviä ja paljon harrastuksia, joiden puitteissa hän ystäviään näkee viikottain ilman minua.

En odota, että mieheni maksaa minun elämistäni, mutta vastapainoksi minä en myöskään maksa hänen elämistään. Hän saa kuluttaa rahansa parhaimmalla katsomallaan tavalla. En puutu hänen ostoksiinsa, eikä hänkään puutu minun ostoksiini. Yhteiset kulut laitetaan tasan.

Hän saa käyttää alkoholia tai olla käyttämättä, koskaan en ole siitäkään huomauttanut. En nalkuta edes satunnaisesta kannabiksesta.

Siivouksen, ruoanlaiton ja muun kodin ylläpidon hoidamme 50-50. Mieheni ei myöskään tarvitse ottaa päävastuuta remonteista tai muista perinteisistä "miesten töistä", vaan osallistun niihin ihan yhtä paljon kuin hänkin. En odota häneltä kukkia ja syntymäpäivälahjoja, vaan arvostan enemmän arkisia huomionosoituksia kuten aamukahvia sänkyyn tai lempileivostani kauppareissulta ihan tavallisena tiistaina. Mieheni siis saa elää ihan omannäköistään elämää tasapuolisena kumppanina minun rinnallani. Ja osaa hän sitä kyllä arvostaakin :)

[/quote]

Teillä ei ilmeisesti ole lapsia.

[/quote]

Ei ole, koska olemme tyytyväisiä elämäämme ja onnellisia juuri näin. -ap

[/quote] Kunnes biologinen kello toteaa, että "myöhäistä" ja AP huomaa, ettei enää jaksakaan samaa, jo monta vuotta toistunutta kaavaa (jossa mies saa lentää justihin kuin parhaaksi katsoo)... Toivottavasti oikeasti olet onnellinen, etkä kaipaa muutosta tai lapsia, sillä siinä se elämäsi sitten on, tuota kaavaa noudattava, ellei vapaa miehesi sitten löydä harrastusten parista ketään toista. Eräässä extremepiirissä tiedän muutamankin miehen, joille se kotona odottava puoliso ei ollut sen arvoinen, että olisi uskollisena pitänyt olla. Ja voin kertoa, että pikkulikkoja riitti niiden miesten ympärillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä