IL: Victoria Beckham on syönyt saman aterian joka päivä 25 vuotta
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0a1c0140-e2d8-4475-87e6-1d5367…
"Pajunvitsamaisen hoikka neljän lapsen äiti ei syö mitä sattuu. Itse asiassa hän on syönyt viimeiset 25 vuotta yhtä ja samaa: grillattua kalaa ja höyrytettyjä vihanneksia."
Tämä harmittaa Victorian puolisoa, jalkapallotähti David Beckhamia, joka kokkaa mielellään. David rakastaa erilaisia ruokakokeiluja, mutta hänen vaimonsa niitä harvemmin maistelee.
– Ruoka ja viini saavat minut aika tunteelliseksi. Kun syön jotain tosi hyvää, haluaisin, että kaikki maistaisivat sitä, David on kertonut.
David paljastaa Victorian poikenneen ruokavaliostaan vain kerran: kun tämä odotti nyt 10-vuotiasta Harper-tytärtä.
– Se oli ainoa kerta, kun Victoria maistoi lautaseltani. En muista, mitä ruokaa se oli, mutta tiedän, ettei hän ole syönyt sitä sen jälkeen, David kertoo."
😯
Ei siis mikään ihme että se on aina niin vihaisen ja tyytymättömän, ja nälkäisen näköinen!!!
Kamala pakkomielle pysyä XXXS-kokoisena eli lastenvaatteiden kokoihin mahtuvana vain siksi koska lähti muotialalle, eikä ole ollut malli päivääkään vaan suunnittelee vaatteita, joten mikä tarve riuduttaa ja kuihduttaa itseään noin? Hänellä nuori 10v tytär, olisi mielenkiintoista tietää millainen on lapsen suhde ruokaan, tai millainen tulee esimerkiksi teininä olemaan.
Kommentit (355)
Vierailija kirjoitti:
Siis monellako mennyt ohi että se tosiaan syö vain tuon päivässä!?
Tosin muistaisin lukeneeni että se söi palan lohta ja 1 kananmunan kokoisen munakokkelin päivässä aikoinaan, mutta olikohan se kananmunakin sitten aivan liian lihottavaa?
Jos halusi herkutella niin söi mansikan.
Sitten meni sekaisin shampanjasta, varmaan pari lasillista, ja kompuroi jonkun jahdilla paparazzikuvissa. Ei ihme jos priorisoi juomisen viihteelläkin, syömisen sijasta.
No onhan tuo, jos hänen syömänsä kala ei ole rasvaista, niin mahtaa olla Victorian aivotkin melkoisen näivettyneet rusinat. Huh. Ja sydän ei kestä pidemmään päälle itsensä nälkiinnyttämistä, varsinkin jos treenaa - siitä en tiedäkään, missä määrin Victoria treenaa enkä lähde sitä nyt etsimään. Toki jaksaako edes muuta kuin kävellä autosta salille ja istua siellä sitten jokusen aikaa ja somettaa :D
Juu, taitaa välillä alkoholi kuitenkin Vickylle maistua. Häneltähän pääsi kunnon pissat housuunkin joissakin pippaloissa:
https://www.express.co.uk/celebrity-news/619336/Victoria-Beckham-comes-…
Ei kun siis haaroihinhan lorahti samppanjaa! ;D
Vierailija kirjoitti:
^ korjaus: joutui jäädä rehabiin pidemmäksi aikaa
Vieroitus, kuntoutus, katkaisu
Käytä vaan rohkeasti suomalaisia sanoja suomalaisella keskustelupalstalla.
Vierailija kirjoitti:
^ korjaus: joutui jäädä rehabiin pidemmäksi aikaa
Rehabiin?! Mikä ongelma kirjoittaa ihan vaan vieroitus.
Vierailija kirjoitti:
Siis monellako mennyt ohi että se tosiaan syö vain tuon päivässä!?
Tosin muistaisin lukeneeni että se söi palan lohta ja 1 kananmunan kokoisen munakokkelin päivässä aikoinaan, mutta olikohan se kananmunakin sitten aivan liian lihottavaa?
Jos halusi herkutella niin söi mansikan.
Sitten meni sekaisin shampanjasta, varmaan pari lasillista, ja kompuroi jonkun jahdilla paparazzikuvissa. Ei ihme jos priorisoi juomisen viihteelläkin, syömisen sijasta.
Nyt hän kuulemma herkuttelee täysjyväleivän palalla (en tiedä miten iso) ja siihen ripaus suolaa päälle. Hiilihydraatit antaa lohtua hänen sanojensa mukaan. ;)
Mun tulee Victoriaa sääli. Joutua nyt kuvatuksi pissat housussa.
kateelliset kirjoitti:
Sitä vastaan teillä ei sitten ole mitään, kun sairaalloisen lihava yh-äippä aiheuttaa lapsilleen peruuttamatonta terveydellistä (ja ulkonäöllistä) haittaa porsastelemalla tämän kanssa roskaruokaa ja karkkia??
Joku hallitsee syömisensä, niin kamalaa kamalaa, hän on HOIKKA!
Hoikka jd mt-ongelmainen kuivan kesän orava ovat kaksi eri asiaa.
Jotenkin käy sääliksi Davidiä. Mukavan oloinen tyyppi, tykkää itse kokkailla vaikka on varmasti varaa palkata kokki. Elämä Victorian kanssa on varmasti todella rasittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siis mikään ihme että David Beckham petti tuollaista riivinrautaemäntää tällaisen ruokaa ja viiniä rakastavan kurvikkaan espanjattaren kanssa :) Ties monenko muun naisen kanssa.
https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2018/05/nintchdbpict0000045…
Auttaako tällainen kommentointi sinua hyväksymään oman ylipainosi ja vatsamakkarasi? Ainakin olet sisäistänyt hyvin misogynian.
Mitä misogyniaa tässä on? Ei niin mitään.
Onko sinua joku pettänyt, kun noin meni tunteisiin?
Kyllä todellakin jos minulla olisi sama tilanne kuin Davidilla, niin pitäisin kulissia Victorian kanssa yllä rahan ja maineen takia ja kävisin ravintoloissa syömässä hyvää ruokaa ja nauttimassa viinistä ja muista iloista jonkun espanjattaren kanssa.
Kyllä kai Davidilla on rahaa ilman että tarvii elää kulissiliitossa? Todella outo pari.
No se on se Beckham-brändi, mitä pitää pitää yllä. Todellakin outo pari. Ehkä Victoria on täysin riippuvainen henkisesti Davidista ja uhkailee itsareilla tms. Ei olisi ollenkaan kaukaa haettua. Mistä noita tietää?!
Luultavasti molemmat kokevat hyötyvänsä Beckham-brändin ylläpitämisestä ja heillä on 4 yhteistä lasta. David Beckham on ollut entinen jalkapalloilija v:sta 2013, joten hänellä on varmasti aikaa kehitellä bisneksiään vaimonsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen mies haluaa rakastella luukasaa.
Itse olen nykyään luukasa ja olen yrittänyt saada painon nouseen, mutta ei oikeen mikään auta. Syön kunnon ruokaa, karkkia.pullaa. suklaata ym.
Ei vaan enää nouse. Tosin minulla on ikääkin yli 65. Mutt as haluaisin olla sellainen pikkuisen pullukka.
Kannattaa mennä lääkäriin. Voi olla joku sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se haittaa, selityksiä löytyy kyllä! :D
kateelliset kirjoitti:
Sitä vastaan teillä ei sitten ole mitään, kun sairaalloisen lihava yh-äippä aiheuttaa lapsilleen peruuttamatonta terveydellistä (ja ulkonäöllistä) haittaa porsastelemalla tämän kanssa roskaruokaa ja karkkia??
Joku hallitsee syömisensä, niin kamalaa kamalaa, hän on HOIKKA!
Syömisen hallitseminen on eri asia kuin syödä samaa ruokaa päivästä toiseen 25 vuotta. Syöminen on kuitenkin nautinto ja sen voi hallita ilman pakkomielteitäkin. Mainitsemasi esimerkki on taas äärimmäinen esimerkki, kultainen keskitei on tässkin paras. Itse olin nuorena laiha kokoa 34, nykyään tyytyväinen en niin nuori enkä enää niin laiha kokoa 38 ja voi miten hyvää ruoka onkaan, suuri nautinto. Elämä on liian lyhyt pilata sitä tuollaisella askeettisuudella vain ollakseen äärimmäisen laiha.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, mitä sitten vaikka joutuukin? Tekisi niin kuin Fergie ja kertoisi niin kuin asiat on:
https://www.dailystar.co.uk/showbiz/fergie-black-eyed-peas-wets-18696856
Vierailija kirjoitti:
Itse olen nykyään luukasa ja olen yrittänyt saada painon nouseen, mutta ei oikeen mikään auta. Syön kunnon ruokaa, karkkia.pullaa. suklaata ym.
Ei vaan enää nouse. Tosin minulla on ikääkin yli 65. Mutt as haluaisin olla sellainen pikkuisen pullukka.
Ihan yhtä tyhmä kysymys kuin millainen mies haluaa rakastella läskikasaa. Nainen ja naisen vartalo ei ole olemassa miehiä varten.
Sinulle saattaa tulla uutena tietona myös se, että niin laihat ja kuin lihavatkin rakastuvat, rakastelevat, elävät parisuhteessa jne.
Mitä järkee tuommoisessa elämäntyylissä on? Joskus kiva syödä leivoksia, pizzaa ja herkkuja, mutta kohtuudella. Kerranhan täällä eletään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkee tuommoisessa elämäntyylissä on? Joskus kiva syödä leivoksia, pizzaa ja herkkuja, mutta kohtuudella. Kerranhan täällä eletään.
Jos vetää esim röökiä paljon, ei ruoka juurikaan maistu miltään. Saattaa myös saada nautintoa siitä kurinalaisuudesta, eikä leivoksista, pitsoista jne.
Toivottavasti edes lapset sitten syövät Davidin kokkaamaa ruokaa.
Muistan Vauvasta muutamankin ketjun, jossa nainen valittaa, ettei aviomies tee yhtään mitään.´ja ruokaa kaikista viimeisimmäksi.
Tää on taas näitä ikuisuusaiheita:
wining & dining vs. whining & dying :/
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en saa ruoasta mitään erityistä nautintoa. Jonkun ehdottama ravintopilleri olisi just hyvä. Syön vain juuri sen verran kun on ihan pakko.
Paino onkin pysynyt nuoruuden lukemissa (55 kg) vaivatta.
Tyttäreni on 22 vuotias ja painaa 50 kg. Hän tykkää tehdä ruokaa ja leipoa, hän myös syö ihan normaalisti. Hän on pirteä, urheilullinen ja iloinen nuori nainen, jolla on terveet hyvät elintavat. En voisi kuvitellakaan, että hän alkaisi syömään kuten Victoria ja söisi niin ainakin seuraavat 25 vuotta.
winner kirjoitti:
Toivottavasti edes lapset sitten syövät Davidin kokkaamaa ruokaa.
Muistan Vauvasta muutamankin ketjun, jossa nainen valittaa, ettei aviomies tee yhtään mitään.´ja ruokaa kaikista viimeisimmäksi.
Eiköhän tämä pariskunta huolehdi lapsiensa ruokavaliosta ilman kenenkään toiveita.