IL: Victoria Beckham on syönyt saman aterian joka päivä 25 vuotta
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0a1c0140-e2d8-4475-87e6-1d5367…
"Pajunvitsamaisen hoikka neljän lapsen äiti ei syö mitä sattuu. Itse asiassa hän on syönyt viimeiset 25 vuotta yhtä ja samaa: grillattua kalaa ja höyrytettyjä vihanneksia."
Tämä harmittaa Victorian puolisoa, jalkapallotähti David Beckhamia, joka kokkaa mielellään. David rakastaa erilaisia ruokakokeiluja, mutta hänen vaimonsa niitä harvemmin maistelee.
– Ruoka ja viini saavat minut aika tunteelliseksi. Kun syön jotain tosi hyvää, haluaisin, että kaikki maistaisivat sitä, David on kertonut.
David paljastaa Victorian poikenneen ruokavaliostaan vain kerran: kun tämä odotti nyt 10-vuotiasta Harper-tytärtä.
– Se oli ainoa kerta, kun Victoria maistoi lautaseltani. En muista, mitä ruokaa se oli, mutta tiedän, ettei hän ole syönyt sitä sen jälkeen, David kertoo."
😯
Ei siis mikään ihme että se on aina niin vihaisen ja tyytymättömän, ja nälkäisen näköinen!!!
Kamala pakkomielle pysyä XXXS-kokoisena eli lastenvaatteiden kokoihin mahtuvana vain siksi koska lähti muotialalle, eikä ole ollut malli päivääkään vaan suunnittelee vaatteita, joten mikä tarve riuduttaa ja kuihduttaa itseään noin? Hänellä nuori 10v tytär, olisi mielenkiintoista tietää millainen on lapsen suhde ruokaan, tai millainen tulee esimerkiksi teininä olemaan.
Kommentit (355)
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin käy sääliksi Davidiä. Mukavan oloinen tyyppi, tykkää itse kokkailla vaikka on varmasti varaa palkata kokki. Elämä Victorian kanssa on varmasti todella rasittavaa.
Tuskinpa häntä kukaan aseella uhaten pakottaa parisuhteessa olemaan.
Oikeastaan mikään ei tule minulle uutena tietona. Ikää on sen verran ja kokemusta.
Mutta pistetään toisinpäin, minä rakastelen mielummin miehen kanssa jonka luut ei hinkaa joka paikkaa, tai rakastelin silloin kun se vielä kiinnosti.
No.jokainen tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en saa ruoasta mitään erityistä nautintoa. Jonkun ehdottama ravintopilleri olisi just hyvä. Syön vain juuri sen verran kun on ihan pakko.
Paino onkin pysynyt nuoruuden lukemissa (55 kg) vaivatta.Tyttäreni on 22 vuotias ja painaa 50 kg. Hän tykkää tehdä ruokaa ja leipoa, hän myös syö ihan normaalisti. Hän on pirteä, urheilullinen ja iloinen nuori nainen, jolla on terveet hyvät elintavat. En voisi kuvitellakaan, että hän alkaisi syömään kuten Victoria ja söisi niin ainakin seuraavat 25 vuotta.
Miten sinun huono mielikuvitus liittyy asiaan?
Minulla oli kerran työkaveri, joka oli yli 20v syönyt tismalleen samanlaisen lounaan; kaksi palaa tiettyä ruisleipää tietyllä levitteellä. Vihersalaatti tietyllä kastikkeella ja oliko leivän päällä joku tismalleen oikea leikkele. Eipä tarvinnut pohtia, mitä evästä sitä töihin ottaisi. Ihan hiton tylsää tuo kyllä mielestäni oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin siinä sitten käy kun kuihdutetaan itseään vuosikausia ja jopa vuosikymmeniä, naama rupsahtaa ja kuivahtaa kurttuiseksi, sitten sitä yritetään täyttää fillereillä Beverly Hillsin kalleimmilla plastikkakirurgeilla, mutta lopputulos turvotetun maaoravan ja sammakon näköinen! Sitten botoksoidaan se vielä liikkumattomaksi.
https://cdn.onebauer.media/one/media/616d/6337/91b5/f43c/25f8/3dfa/vict…
https://evoke.ie/wp-content/uploads/2021/11/shutterstock_editorial_1253…
Pelottavia nuo uusimmat kuvat hänestä. Otsa ihan sileänä överistä botoksista, posket pingotettu niin korkeiksi palloiksi että iho valuu rypyiksi silmien alle ja silmät menee syvälle päähän viiruiksi. Huulifillerit levittäneet suun muodottomaksi.
Filleriä laitettu niin suuret määrät poskiin että se on jopa levittänyt nenäänsä.
Hän on silti vasta 47-vuotias.
Ylitäyttösyndroomaisia näkee valitettavasti nykyään myös pari-kolmekymppisissä. Piirteet ovat nämät:
https://www.cliqueclinic.com/wp-content/uploads/2021/06/Facial-overfill…
Aiemmin tuota näki vain yli viiskymppisillä, vielä enemmän kuuskymppisillä.
Voi kamala minkä näköiseksi on mennyt! En ymmärrä miksi ihmiset tekee itselleen noin ja luulee että se näyttää hyvältä.
Koska syömishäiriö ja vääristynyt kehonkuva. Olen itse sairastanut todella pahan anoreksian ja kyllä laihimmillani jollain tavalla kyllä ymmärsin, että näytän hirveältä mutta en pystynyt lopettamaan.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan mikään ei tule minulle uutena tietona. Ikää on sen verran ja kokemusta.
Mutta pistetään toisinpäin, minä rakastelen mielummin miehen kanssa jonka luut ei hinkaa joka paikkaa, tai rakastelin silloin kun se vielä kiinnosti.
No.jokainen tavallaan.
Käsittelikö tuo uutinen tämän pariskunnan seksielämää? Miten tämä liittyy asiaan?
Kuulostaa yksipuoliselta ruokavaliolta, onko tuo lie tervettäkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siis mikään ihme että David Beckham petti tuollaista riivinrautaemäntää tällaisen ruokaa ja viiniä rakastavan kurvikkaan espanjattaren kanssa :) Ties monenko muun naisen kanssa.
https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2018/05/nintchdbpict0000045…
Hyväksyn täysin Davidin pettämiset, sillä Victoria on todella kalsea luurankomainen hirviö. The Sunin nainen taas oli eläväisen ja iloisen näköinen aito nainen.
Mutta ei kyllä espanjalainen vaan hollantilaisen isän ja brittiläisen äidin tytär.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden perheen jossa sekä isä että äiti ovat kehonrakentajia ja siksi sekä tyttärellä että pojalla on syömishäiriö ;( Tai eipä ole vaikeaa arvata mistä tullut… Tuollainen kontrollifriikkiys vaikuttaa automaattisesti lapseen. Vaikka syöttäisit lapsellesi lihapullia ja perunoita, mutta jos itse syöt pelkkiä ituja, kyllä lapsi sen huomaa ja ajattelee heti että niin kuuluu syödä jotta on laiha.
JA MÄ TIEDÄN SAIRAANHOITAJAN TYTTÄREN JOKA SÖI ALAIKÄISENÄ LAIHDUTUSPILLEREITÄ ÄITINSÄ OPPIEN MUKAAN.
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkee tuommoisessa elämäntyylissä on? Joskus kiva syödä leivoksia, pizzaa ja herkkuja, mutta kohtuudella. Kerranhan täällä eletään.
Ja entä jos ei ole? On ihmisiä jotka ei tuollaisesta tykkää. Itse en tykkää. Rasvasta ja sokerista jää inhottava tunne suuhun ja jos vähänkin enemmän syö näitä "herkkuja", niin olo on kammottava lopun päivää. Teen paljon asioita joista nautin, syöminen vaan ei ole yksi niistä.
Vierailija kirjoitti:
Näin siinä sitten käy kun kuihdutetaan itseään vuosikausia ja jopa vuosikymmeniä, naama rupsahtaa ja kuivahtaa kurttuiseksi, sitten sitä yritetään täyttää fillereillä Beverly Hillsin kalleimmilla plastikkakirurgeilla, mutta lopputulos turvotetun maaoravan ja sammakon näköinen! Sitten botoksoidaan se vielä liikkumattomaksi.
https://cdn.onebauer.media/one/media/616d/6337/91b5/f43c/25f8/3dfa/vict…
https://evoke.ie/wp-content/uploads/2021/11/shutterstock_editorial_1253…
Pelottavia nuo uusimmat kuvat hänestä. Otsa ihan sileänä överistä botoksista, posket pingotettu niin korkeiksi palloiksi että iho valuu rypyiksi silmien alle ja silmät menee syvälle päähän viiruiksi. Huulifillerit levittäneet suun muodottomaksi.
Filleriä laitettu niin suuret määrät poskiin että se on jopa levittänyt nenäänsä.
Hän on silti vasta 47-vuotias.
Ylitäyttösyndroomaisia näkee valitettavasti nykyään myös pari-kolmekymppisissä. Piirteet ovat nämät:
https://www.cliqueclinic.com/wp-content/uploads/2021/06/Facial-overfill…
Aiemmin tuota näki vain yli viiskymppisillä, vielä enemmän kuuskymppisillä.
Nuo huulitäytteet oli ihan järkky valinta. Alkuperäiset juuri sellaisena ovat sopivat ja kauniit. Täytteet pilasivat koko suun muodon. Näyttää siltä kuin ois saanu turpaansa kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en saa ruoasta mitään erityistä nautintoa. Jonkun ehdottama ravintopilleri olisi just hyvä. Syön vain juuri sen verran kun on ihan pakko.
Paino onkin pysynyt nuoruuden lukemissa (55 kg) vaivatta.
Saatko nautintoa esim seksistä tai vaikkapa tanssimisesta, hieronnasta tms?
Syömishäiriö ja liian vähän syöminen on eri asia kuin syödä joka päivä samaa ruokaa. Itselläni on ehkä vähän asperger-piirteitä, kun tykkäisin syödä aina samaa ruokaa. Erällä etelänmatkalla sen teinkin ja se on jäänyt mieleen positiivisesti 😀. Kävin joka päivä syömässä saman annoksen yhdessä ravintolassa sekä lounaaksi että päivälliseksi. Olisi hienoa voida tehdä niin aina.
Syömishäiriö on sitä, että jatkuvasti laihduttaa. Voi olla, että Beckhamilla on sekin, mutta tässä keskustelussa kommentit menevät vähän vinoon mielestäni.
Yhtä kiukkuisilta täälläkin kirjoittelevat elämäntapapläskit vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin käy sääliksi Davidiä. Mukavan oloinen tyyppi, tykkää itse kokkailla vaikka on varmasti varaa palkata kokki. Elämä Victorian kanssa on varmasti todella rasittavaa.
Tuskinpa häntä kukaan aseella uhaten pakottaa parisuhteeseen.
Jollakin voi Victoria uhkailla, kun on mt-tapaus. Who knows.
Minä syön joka aamu saman aamiaisen. Ennen söin todella epäsäännöllisesti, en syönyt aamiaista koskaan ja lounaankin söin hyvin myöhään, jos ollenkaan, ja kaikki ruokailu painottui iltaan. Sairastuin 2-tyypin diabetekseen, ja piti opetella aivan uusi ruokarytmi.
Eli "kerro ettei sinulla ole mielikuvitusta sanomatta ettei sinulla ole mielikuvitusta". Varmaan tosi henkevää seuraa tää viktuuria.
Eikö näillä kummallakin ole add. Pakkomielteitä ja neuroottisuutta myös. David ei pysty pitämään pestyjä alkkareita, pitää olla aina uudet. Pakkomielle myös ulkonäöstään. Victoria on pakkomielteinen laihiudesta ja ruuasta. Ja ulkonäöstä. Ei kuulosta onnelliselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No.jokainen tavallaan.Käsittelikö tuo uutinen tämän pariskunnan seksielämää? Miten tämä liittyy asiaan?
Minä ainakin ajattelin heidän seksielämää aika nopeasti, kun juttua luin. D on iso mies, jolla on luultavasti normaalit terveet seksihalut yhä vieläkin ja onhan pariskunnalla seksiä joskus muinoin ollutkin, kun jälkikasvua kerran on. Onko enää, sitä en tiedä, mutta aika perässävedettävältä riippakiveltä V vaikuttaa ja ainakaan minä en näe hänessä mitään seksikkyyttä, en sisältä kumpuavaa enkä ulkoista. V on vain kolho vaateripustin, jolla on nykyään rumat huuletkin.
Tuskinpa häntä kukaan aseella uhaten pakottaa parisuhteeseen.