Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ärsyttää miehen käytös lastani kohtaan!

Vierailija
08.06.2015 |

Hän huutaa ja komentaa lastani pienimmistäkin asioista esim, hiukankin kovemmista äänistä (kiljahdukset, "juttelu" lapseni ei osaa vielä puhua). Mutta omaa lastaan ei komenna, antaa kiljua, läpsiä mun lastani, juosta sisällä jne. Yksi esimerkki että hänen muksunsa löi lastani naamaan ja mieheni nappasi muksunsa syliin ja halasi leikkisästi sanonen "eeii saa..." ÄRSYTTÄÄ! miksi olla mun kanssa jos vihaa mun lasta. Hänellä siis tapaamiset oman muksun kanssa mutta asuu mun ja mun lapsen kanssa. (Oma 1v 2kk, hänen 1,5v)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks nyt vaan. Mut sun lapses ei oo päässy eroon edes vaipoista ja tuskin tutista / tuttipullosta ja sulla on sille jo isäpuoli?? Ei näyttäis hyvältä missään parisuhde-CV:ssä että kaksi ihmistä ovat ehtineet raskautua, synnyttää, erota ja muodostaa uuden suhteen ja perheen kahdessa vuodessa

Vierailija
22/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaa pitkää parisuhdetta kun ikäeroa on kokonaiset 4kk :D pitkään on viihdytty yhdessä edellisissä suhteissa lapsen synnyttyä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmiodraamat. Uusioperheet. Tales as old as time.

Vierailija
24/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 00:58"]Anteeks nyt vaan. Mut sun lapses ei oo päässy eroon edes vaipoista ja tuskin tutista / tuttipullosta ja sulla on sille jo isäpuoli?? Ei näyttäis hyvältä missään parisuhde-CV:ssä että kaksi ihmistä ovat ehtineet raskautua, synnyttää, erota ja muodostaa uuden suhteen ja perheen kahdessa vuodessa
[/quote]
Joo tuli myös ekana mieleen että pikkusen turhan nopeaa toimintaa. En osaa edes kuvitella että olisin itse tuossa vaiheessa ollut jo uudessa avoliitossa mikäli jostain syystä olisi ero tullut. Tosin saattaahan äidillä olla tässä vaikka ilman isää synnytetty lapsi tms mikä selittäisi elämän jatkumisen jo tuossa vaiheessa. Mutta mikäli molemmilla on ollut kumppani jonka kanssa on yhdessä hankittu lapsi, niin way too fast! Mikä ihmeen kiire on joillakin, en tajua. Tiedän erään joka kolmen pienen lapsen yh:na seurustelee jo kolmannen miehen kanssa vakavasti. Pimeetä!!

Vierailija
25/26 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
26/26 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hah hah haa

2 yh jätettä yhdessä. saitte mitä ansaitsitte. kärsikää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi