Mies ei anna yörauhaa
Minulla on ollut useamman vuoden krooninen unettomuus. Osittain siitä syystä, että aina kun olen ollut nukahtamaisillaan, mies on alkanut kopeloimaan. Kuulemma pylly on niin himottavasti, että varmasti minäkin haluan seksiä. Tämän vuoksi olen alkanut vähän pelkäämäänkin nukkumaan alkamista, olen sanonut miehelle monta kertaa, että kun toinen on nukahtamaisillaan niin ei siinä seksiä vongata, oli peppu miten tahansa. Tykkään siis nukkua kyljellään sikiöasennossa. Nyt katkesi kamelinselkä, kerroin eilen hyvissä ajoin miehelleni kokeilevani uutta unilääkettä, että antaisi nukkua rauhassa. No, sainhan minä juuri ja juuri nukahdettua niin eiköhän käsi käynyt. Suutuin tästä niin, että menin eri huoneeseen nukkumaan. Nyt tässä onkin niin, että MIES mököttää, olen kuulemma hylännyt hänet. Anteeksi sekava aloitus, univaje vähän katkoo ajatuksia. Mitenhän tästä eteenpäin? On näköjään selvää, että mies ei anna minun nukkua.
Kommentit (47)
Ongelmansa kullakin... minä taas toivoisin tuollaista aktiivista miestä.... omani nukahtaa alta aikayksikön kun menen hänen viereensä ihoon kiinni kuulostelemaan että onnistaisiko tänä iltana...
Aika tekee tehtävänsä. Kun tulet ap rumaksi, vanhaksi ja läskiksi saat takuulla nukkua rauhassa.
Valvottaminen on henkistä väkivaltaa. Yksi narsisti teki tuota minulle ihan vain valvottaakseen, koska tiesi minun tarvitsevan unta neurologisten sairauksieni vuoksi. Eroa ennen kuin sekoat lopullisesti. Se käy yllättävän nopeasti univajeisella.
Toiseen ei saa kajota ilman lupaa. Jätä ennen kuin väkisinmakaa.
Aiemmat kommentoijat ei varmaankaan tiedä, millaista on krooninen unettomuus. On henkistä väkivaltaa, jos ei anna toisen nukkua, vaikka on unilääkkeenkin ottanut. Vakavan keskustelun paikka.
Siis jos joku kärsii kroonisesta unettomuudesta niin miehen kuuluu jättää uneton iltaisin rauhaa. Sinun täytyy tehdä selväksi että muut hommat hoidetaan valveillaoloaikana. Kuulostaa itsekkäältä, mene vain toiseen huoneesen nukkumaan ja laita ovi säppiin.
Hyvä suhde kestää erillisissä huoneissa nukkumisen. Jos toinen kiukuttelee tästä kuin pikkulapsi, jolta on viety kaikki lelut ja karkit suhde on tullut tiensä päähän.
Valvottamista käytetään ihan kidutuskeinona.
Vierailija kirjoitti:
Valvottaminen on henkistä väkivaltaa. Yksi narsisti teki tuota minulle ihan vain valvottaakseen, koska tiesi minun tarvitsevan unta neurologisten sairauksieni vuoksi. Eroa ennen kuin sekoat lopullisesti. Se käy yllättävän nopeasti univajeisella.
Narsisti ja läheisriippa. Suhteessa on kaksi aikuista lasta, toinen oikeuttaa ja toinen alistuu. Läheisriippa odottaa ja odottaa, että toinen muuttuisi.
Mulla ois päättynyt suhde tohon ilman lupaa koskemiseen. Mies on jo nyt ylittänyt kynnyksen.
Vierailija kirjoitti:
Siis jos joku kärsii kroonisesta unettomuudesta niin miehen kuuluu jättää uneton iltaisin rauhaa. Sinun täytyy tehdä selväksi että muut hommat hoidetaan valveillaoloaikana. Kuulostaa itsekkäältä, mene vain toiseen huoneesen nukkumaan ja laita ovi säppiin.
Ei välttämättä auta. Saattaa siirtyä metelöimään yöksi osoittaessaan mieltään tai vain jatkaakseen valvottamisprojektiaan. Paras tapa on hankkia oma koti ja mennä sinne.
Mun eka mieheni oli tuollainen pakolla valvottaja. Aamuyöllä piti herätä kello 2 keittämään kahvia. Siinä sitten jaaritteli pari, kolme tuntia eikä antanut mennä nukkumaan. Kiusantekoa valvottaminen voi olla. Valis
Vierailija kirjoitti:
Ongelmansa kullakin... minä taas toivoisin tuollaista aktiivista miestä.... omani nukahtaa alta aikayksikön kun menen hänen viereensä ihoon kiinni kuulostelemaan että onnistaisiko tänä iltana...
Nukkuminen ja riittävä yöuni on ihmiselämälle välttämätön, ja seksiä tärkeämpi asia, mikä nyt ei ap:n kohdalla toteudu, ja sinä kerrot vastineeksi, että olet puutteessa ;D Voi näitä vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Anna prkl tarpeeks valveilla ollessa ja lopeta toi vinkuminen.
Katsos kun joillekin ei vaan riitä se, että valveilla ollessa panee vaikka koko päivän.
Mutta muuten hän on oikein ihana ja ystävällinen? Ja rakastat häntä tosi tosi paljon?
Vierailija kirjoitti:
Satutäti hereillä 👵 😂😂
Ei sulla tähän älykkäämpää sanottavaa sitten ollut ?
Itse annan vaimoni kyllä mielelläni nukkua, jos hän on väsynyt, mutta rakastelu on minulle myös tärkeää, joten sen voi tehdä muuna aikana, ei vasta rättiväsyneenä juuri ennen nukahtamista. Jos ollaan väsyneitä, on syytä levähtää riittävästi ja karsia ohjelmasta vähemmän tärkeitä asioita, jotta jaksaa tärkeät asiat kuten rakastelun, joka kuuluu asiaan, kun on kerran naimisiin menty.
Vierailija kirjoitti:
Mutta muuten hän on oikein ihana ja ystävällinen? Ja rakastat häntä tosi tosi paljon?
Ja teillä on kiva koti, johon sinulle ei olisi yksin varaa?
Mä jättäisin saman tien. Kuulostaa sellaselta, että lääppii kun luulee että olet jo nukahtanut. Unilääkkeen kanssa pitäisin huolen että on lukittava ovi välissä, kuulostaa just sellaselta joka kopeloi nukkuessa.
Pankaa ennen kuin menette nukkumaan, problem solved.