Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei anna yörauhaa

Vierailija
02.02.2022 |

Minulla on ollut useamman vuoden krooninen unettomuus. Osittain siitä syystä, että aina kun olen ollut nukahtamaisillaan, mies on alkanut kopeloimaan. Kuulemma pylly on niin himottavasti, että varmasti minäkin haluan seksiä. Tämän vuoksi olen alkanut vähän pelkäämäänkin nukkumaan alkamista, olen sanonut miehelle monta kertaa, että kun toinen on nukahtamaisillaan niin ei siinä seksiä vongata, oli peppu miten tahansa. Tykkään siis nukkua kyljellään sikiöasennossa. Nyt katkesi kamelinselkä, kerroin eilen hyvissä ajoin miehelleni kokeilevani uutta unilääkettä, että antaisi nukkua rauhassa. No, sainhan minä juuri ja juuri nukahdettua niin eiköhän käsi käynyt. Suutuin tästä niin, että menin eri huoneeseen nukkumaan. Nyt tässä onkin niin, että MIES mököttää, olen kuulemma hylännyt hänet. Anteeksi sekava aloitus, univaje vähän katkoo ajatuksia. Mitenhän tästä eteenpäin? On näköjään selvää, että mies ei anna minun nukkua.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua teitä naisia. Itsekin olen nainen, mutta sellaista miestä ei ole syntynyt, eikä synny, että häiritsisi uniani. Se olisi kerrasta poikki ja ukko mäkeen. Vaikka väkivalloin.

Vierailija
42/47 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa käytöstä mieheltä. Vedä sitä lättyyn seuraavan kerran kun tekee noin, kun ei näköjään usko hyvällä. Ja jätä se jos ei toiminta muutu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihota itseäsi 20kg, loppuu varmasti käpälöinnit.

Vierailija
44/47 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompele itsellesi lakanasta makuupussi. Nukkuminen on ihmisoikeus, älä ikinä suostu luopumaan nukkumisesta.

Keskustelkaa kaikessa rauhassa, mikä olisi myös sinulle hyvä hetki.

Vierailija
45/47 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Tuurella iso mela?

Vierailija
46/47 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luettuani tämän olen erittäin onnellinen ja tyytyväinen, ettei minulla ole miestä.

Saan nukkua yksin ilman, että joku kourii ahteria.

Juuri näin!!! Vaikka köyhänä mut vapaana ja onnellisena 👍

Vierailija
47/47 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse annan vaimoni kyllä mielelläni nukkua, jos hän on väsynyt, mutta rakastelu on minulle myös tärkeää, joten sen voi tehdä muuna aikana, ei vasta rättiväsyneenä juuri ennen nukahtamista. Jos ollaan väsyneitä, on syytä levähtää riittävästi ja karsia ohjelmasta vähemmän tärkeitä asioita, jotta jaksaa tärkeät asiat kuten rakastelun, joka kuuluu asiaan, kun on kerran naimisiin menty.

Erikoinen alapeukkusade, vaikka mies totesi:

1) Antaa vaimonsa nukkua

2) Rakastelu on myös tärkeää ja sille kannattaa karsia tilaa ja se kuuluu avioliittoon.

Palstamammat, petratkaa nyt hyvänen aika