Mies ei anna yörauhaa
Minulla on ollut useamman vuoden krooninen unettomuus. Osittain siitä syystä, että aina kun olen ollut nukahtamaisillaan, mies on alkanut kopeloimaan. Kuulemma pylly on niin himottavasti, että varmasti minäkin haluan seksiä. Tämän vuoksi olen alkanut vähän pelkäämäänkin nukkumaan alkamista, olen sanonut miehelle monta kertaa, että kun toinen on nukahtamaisillaan niin ei siinä seksiä vongata, oli peppu miten tahansa. Tykkään siis nukkua kyljellään sikiöasennossa. Nyt katkesi kamelinselkä, kerroin eilen hyvissä ajoin miehelleni kokeilevani uutta unilääkettä, että antaisi nukkua rauhassa. No, sainhan minä juuri ja juuri nukahdettua niin eiköhän käsi käynyt. Suutuin tästä niin, että menin eri huoneeseen nukkumaan. Nyt tässä onkin niin, että MIES mököttää, olen kuulemma hylännyt hänet. Anteeksi sekava aloitus, univaje vähän katkoo ajatuksia. Mitenhän tästä eteenpäin? On näköjään selvää, että mies ei anna minun nukkua.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Satutäti hereillä 👵 😂😂
Näitä satutätejä on sitten enemmänkin. Mun entinen työkaveri mm. valitteli ihan samaa. Mies ei anna nukkua, vaikka heillä nus staankin kohtalaisen aktiivisesti. Eipä ollut ainoa...
Itselläni oli aikoinaan myös samaa ongelmaa, heräsin kun sormet ahersivat takapuolessani. Ällöttävää. Onneksi puhumalla selvittiin ja mies tajusi oman tökeryytensä. Muuten kaikin puolin fiksu ihminen. Laitan nyt jälkeenpäin nuoruuden ja ajattelemattomuuden piikkiin.
Minulta tuhoutui terveys tällaisen yökukkujan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satutäti hereillä 👵 😂😂
Ei sulla tähän älykkäämpää sanottavaa sitten ollut ?
Näinpä, päivystäjät hollilla 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satutäti hereillä 👵 😂😂
Ei sulla tähän älykkäämpää sanottavaa sitten ollut ?
Ei sillä ole. Tänään on taas kiirusta, kun on piipahdettava horoskooppiketjussa kertomassa ihmisten tyhmyydestä ja Salkkarien ystävillekin pitäisi ilmoittaa, että ovat lapsellisia eikä kukaan normaali sellaista soopaa katso.
Lounasta väliin ja jatkuu...koko ajan tulee uusia kivoja ketjuja, joihin voi mennä pätemään, korjailemaan kirjoitusvirheitä ja yhdyssanoja ja sen semmoista. Palsta pitää jotkut moukat elossa.
Jos saa mieheltä kroonisen unettomuuden, eikö kannattaisi asua erillään tai ehkä erota. Miksi olla seksuaalisen ahdistelijan kanssa joka koskee toisen nukkuessa, huomasi hän sitä itse tai ei. Riita tai selvittely ei hoida asiaa kuntoon. Päätä itse mitä teet elämässä, älä kysy lupaa mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Valvottaminen on henkistä väkivaltaa. Yksi narsisti teki tuota minulle ihan vain valvottaakseen, koska tiesi minun tarvitsevan unta neurologisten sairauksieni vuoksi. Eroa ennen kuin sekoat lopullisesti. Se käy yllättävän nopeasti univajeisella.
Tämä. Mies tekee tuota tahallaan, ja jos ei tee, niin annan saman ohjeen kuin joku aiempi: paneskelkaa hyvissä ajoin ennen nukkumaanmenoa. Silloin, kun ollaan jo menossa yöpuulle, on turha vongata seksiä, vaikka miten mieli tekisi.
Uskomaton idiootti sun mies, ei voi muuta sanoa. Sanot suoraan, että jos herättää sut kopeloimalla, niin on turha kuvitella saavansa kertaakaan ainakaan viikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Uskomaton idiootti sun mies, ei voi muuta sanoa. Sanot suoraan, että jos herättää sut kopeloimalla, niin on turha kuvitella saavansa kertaakaan ainakaan viikkoon.
Sä oikeasti jäisit tohon suhteeseen? Täyspäinen ihminen tajuaa ettei kehenkään kajota ilman lupaa. Naisen ei tarvi ruveta kenenkään patjaksi tai terapeutiksi. Mies saa ihan itse selvittää omat ongelmansa menemällä laillistetulle seksuaaliterapeutille.
Minulla sellainen exä. Ei ole edes uniongelmia ja seksiä harrastettiin päivittäin. Silti hänellä oli tapana unessa kopeloida. Muutaman otteeseen heräsin siihen, että hän sormetti. Suutuin tosi paljon, koska minua on lapsena hyväksikäytetty juuri tuolla tavalla ja hän tiesi sen. Ero tuli.
Tosi törkeä käytös sun mieheltä!
Unettomuudesta kärsii sekä pää, että kroppa. Tee ap asialle heti jotain ennen kuin sairastut.
Vierailija kirjoitti:
Minulla sellainen exä. Ei ole edes uniongelmia ja seksiä harrastettiin päivittäin. Silti hänellä oli tapana unessa kopeloida. Muutaman otteeseen heräsin siihen, että hän sormetti. Suutuin tosi paljon, koska minua on lapsena hyväksikäytetty juuri tuolla tavalla ja hän tiesi sen. Ero tuli.
Tosi törkeä käytös sun mieheltä!
Suosittelen sulle ja aloittajalle ketjua Narsistin keskustelutyyli.
Ap:n mies ei kunnioita ap:n henkilökohtaisia rajoja (fyysinen kosketus sekä uni). Jos näistä on jo monta kertaa sanottu, ei tule koskaan kunnioittamaankaan ja varamasti heijastelee muissakin asioissa suhteessa.
Ja mitä sinuun tulee niin narsisti/ muu luonnevikainen tyyppi on vainunnut sinusta tuon hyväksikäytön jättämän jäljen ja koki sinut hyväksi uhriksi ja tietysti teki juuri niin kuin olet kertonut sinua sattuvan. Minun narsistieksäni teki juuri samoin, minun haavani vain oli eri kuin sinun, mutta siis teki juuri sitä, minkä olin paljastanut satuttaneen minua. Ne eivät voi itselleen mitään, on pakko kiusata toista ja tietävät tuon toimivaksi tavaksi. Onneksi olet erossa hänestä!
Vierailija kirjoitti:
Satutäti hereillä 👵 😂😂
Ja ihan itse ilmoittauduit. Lepo vaan.
Kamalaa. Mun yksi miesystävä kopeloi mua kun olin nukahtamassa ja heräsin siihen että äijä ra!skasi mua eikä suostunut lopettamaan. Ihan kamala tilanne ja oikeasti traumatisoiduin. Lähde ennen kuin sama tapahtuu sinulle! 😰
Omalla kohdalla ei ollut kopelointia, mutta ex ei muuten vain tajunnut että tarvitsin paljon unta. Tämä saattoi herätä keskellä yötä ja alkaa höpöttää minulle niitä näitä, herättäen minutkin. Tai heräsi 5-6 aikaan aamusta ja töni minutkin hereille. Unettomuuteni oli vain lievää, mutta ärsytti ihan p erkeleesti kun olin välillä nukahtanut viimein joskus klo 2 aikaan, ja mies alkoi ravistella (kyllä, ravistella) hereille ja vaatimaan kanssaan aamupalalle ja katsomaan telkkaria. Jos sanoin kovemmin ei, alkoi mökötys ja valitus siitä että en halunnut tehdä mitään yhteistä kivaa. Joo...
Luettuani tämän olen erittäin onnellinen ja tyytyväinen, ettei minulla ole miestä.
Saan nukkua yksin ilman, että joku kourii ahteria.
Pari tyyppiä oli ja yöökkk... Toinen seurasi kuin koira joka paikkaan, siis vessaan, ja halusi nukkua lusikassa ja panna kaiken aikaa.
Toinen oli pitkäaikainen kumppani, jonka mielestä ämmän kuuluu olla joku seksilelu.
On vuosia kulunut, ja olen iloinen kun saan Nukkua ilman jotain päällevääntäytyjää.
Jos jokin juttu jo yhtään tuntuu siltä että ongelmia tiedossa, niin annetaan olla.
Puolin ja toisin.
Mitä hän on vastannut, kun olet vakavissasi sanonut hänelle, että et halua hänen koskevan itseesi, kun olet nukahtamassa? Yksi vaihtoehto on hakea ammattiapua parisuhdeterapiasta. Toinen on karjaista sen verran kovaa, että hän uskoo, ja nukkua erillään. Kolmas on erota.