Lue keskustelun säännöt.
Tuleeko teille ikinä sellaisia "blaah"-kausia?
08.06.2015 |
Kun mikään ei huvita, mikään ei kiinnosta, ei masenna mutta ei myöskään jaksa innostua mistään.
Kommentit (4)
No tulee. Saattaa olla esimerkiksi niin, että viikossa on yksi sellainen todellinen plääh ja blaah -päivä. Jollain tekohengittimillä mennään. TAi joskus on pidempiäkin kausia.. Onneksi nykyään harvemmin...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tässä puolisen vuotta ollut ja pahenee vaan.
Yksi masennuksen keskeisimmistä oireista.
Abaut viis kertaa päivässä.