Hoitoalalla on kamalaa olla töissä juuri nyt
Kommentit (70)
Sitä se on monella muullakin alalla. Ei pelkästään hoitoalalla.
Ollut jo vuosia. Nyt vain hoitajat ovat viimein saaneet tarpeekseen ja näyttävät sen myös ulospäin.
Hoitoala on jatkuvasti "alustalla"/ mahd. paljon "esillä"; väsyttäähän sekin. Ala kuin ala- ongelmia on siis muillakin.
Tarvitaanko me oikeasti terveydenhoitoa ollenkaan? Kuolkoot ne pois jotka eivät ole tarpeeksi vahvoja selviämään.
Minusta tämä on mukavampaa kuin aikoihin. Työnantaja on niin ahtaalla että joutuu antamaan periksi vaatimuksilleni. Saan siirtyä halutessani saman firman toiseen (mukavampaan) yksikköön ja ylitöitä saan tehdä niin paljon kuin itse haluan.
Tämä vaikuttaa ihmisten keskinäisiin väleihinkin. Tänään palaverissa näin ja kuulin, kun toisensa vuosikausia tunteneet hoitajat huusivat toisilleen. Ihan hiton vaivaannuttavaa.
Olen siis vanhusten hoivakodissa töissä. Näin kireä ilmapiiri ei jää asukkailtakaan huomaamatta. Kunpa jotain ratkaisuja löytyisi ja pian!
Yhteiskunnan arvomaailma on mennyt huonoksi kun naiset on vallassa. Ei uskoisi. Olisi luullut toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunnan arvomaailma on mennyt huonoksi kun naiset on vallassa. Ei uskoisi. Olisi luullut toisinpäin.
Kyllä, samaa ihmettelen. Noh, ovathan naiset huonompia shakissakin joka vaatii paljon prosessointia aivoilta.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitaanko me oikeasti terveydenhoitoa ollenkaan? Kuolkoot ne pois jotka eivät ole tarpeeksi vahvoja selviämään.
Siis sinäkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sinäkin?
Minäkin.
Niin on. Tänään esimies kulki vihkon kanssa tarkistamassa koronapasseja. Arvatkaapa ystävät hyvät monellako se helv.passi on puhelimessa, etenkään, jos ei harrasta baareja? Helvetillinen rähinä päällä, kun kaikilla ei sitä ollut. Ehkäpä tämäkin olisi löytynyt kaikilta, jos siitä olisi saanut tiedon vaikka eilen ryhmätekstiviestillä.....
Jouduin itsekin kuulusteluun sen saatanan passin takia. Vien nyt sitten passin näytille tämän viikon aikana...
Meillä huusi palaverissa miehet ja naiset aamulla.Kaikki ihan poikki työmäärästä, pinna tiukalla kaikilla.
Eniten harmittaa asukkaiden puolesta.
Minä en haluaisi valita mitään puolia tässä sodassa, haluan vain tehdä työni mahdollisimman hyvin.
- ap
Minä irtisanouduin. Sain 3kk karenssia. Onneksi on jokin verran säästöjä. En palaa enää alalle. Elän mieluummin köyhänä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä huusi palaverissa miehet ja naiset aamulla.Kaikki ihan poikki työmäärästä, pinna tiukalla kaikilla.
Miksi on pinna tiukalla? Ei siellä ole pakko olla jos ei halua. Irtisanomislappua vaan pomolle kouraan niin sitten helpottaa.
Kyllä sieltä tulee Kenialaiset ja Piafralaiset tekemään työt jos ei maistu.
On toki mielenkiintoista että esihenkilö on nainen jahänen ylempi on nainen ja ylempi nainen ja vielä ylempi nainen ja Vantaan kaupungin johtaja on nainen, miten sen kauniisti sanoisi. Liikaa pil lu ja päättämässä.
Syyttäkää päättäjiä. Etenkin perhe- ja peruspalveluministeriä joka tosin jäi perhevapaalle ajoi rokotuspakkoa. Kiuru häpeä.