Hoitoalalla on kamalaa olla töissä juuri nyt
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jaa, ympärillä ehkä myrskyää vesilasissa, mutta ainakin sijaiset ovat edelleen saaneet sanella milloin ovat käytettävissä. En ole kiinnostunut muusta.
Tuo on kyllä totta, jos tästä nyt jotain hyvää haluaa hakea. Minunkaan ei ole tarvinnut hakea töitä, vaan minulle on tarjottu niitä. Näin on ollut jo kohta 2 v. Nyt teen pitempää sijaisuutta.
Toki silti toivoisin, että tämä korona jo loppuisi. Tai löytyisi ratkaisuja työvoimapulaan ja kiireeseen.
- ap
Korona loppuisi = politiikka loppuisi. Tarkoitatko vuoden 2023 vaaleja?
Työvoimapulaa ei ole, monta muuta asiaa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakkoon vaan kaikki.
Hyvä idea.
Sääliksi käy potilaita... jos lakkoon EI ryhdytä! Koska silloin hulluus saisi jatkua.
Työvoimapulaa ei todellakaan ole, hoitajia työttöminä!
Kuinja moni lomautettu? Hoitaja, lääkäri, kaikki yhteensä?
Tänään lopetin lopullisesti. Luulin olevani kokenut ja hyväkin sairaanhoitaja, mutta korona lopulta paljasti minulle että olen väärällä alalla ja täys paska, kuten kansa tietää kertoa. Konehommiksi muutenkin muuttunut tuo hoitaminen, jatkakoon nuoret koodarit. No, mutta työnantajalle ei ainakaan jää minua ikävä. Hei hei.
Niinno, ihan itsekin olet siellä töissä. Työntekijät tekevät oman osansa ilmapiiristä. Mitä itse voisit tehdä asian eteen?
Taas yksi mielipidevaikuttamiseen pyrkivä, rokotevastaisten oman lahkon perustama ketju. Ip-osoite varmaan länsirannikolta.
Luultavasti asialla se sama 3000 hoitajan ja lääkärin ryhmä, joilla on se salattu Telegram-ryhmä.
85 prosenttia saanut rokotteen, ja ketjussa melkein kaikki vastustavat rokotteita. Olette te sitten läpinäkyviä.
Vierailija kirjoitti:
Niinno, ihan itsekin olet siellä töissä. Työntekijät tekevät oman osansa ilmapiiristä. Mitä itse voisit tehdä asian eteen?
Pysyn neutraalina enkä asetu riidoissa kenenkään puolelle. Yritän tehdä hommat mahdollisimman hyvin.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi mielipidevaikuttamiseen pyrkivä, rokotevastaisten oman lahkon perustama ketju. Ip-osoite varmaan länsirannikolta.
Luultavasti asialla se sama 3000 hoitajan ja lääkärin ryhmä, joilla on se salattu Telegram-ryhmä.
85 prosenttia saanut rokotteen, ja ketjussa melkein kaikki vastustavat rokotteita. Olette te sitten läpinäkyviä.
Minut on rokotettu. Tarkoitukseni ei ollut luoda mitään vastakkainasettelua, totesin vain että ilmapiiri töissä on kireä. Eilinen päivä oli melko hirveä, mutta nyt näyttää valoisammalta.
- ap
Taas tätä hoitsujen narinaa... Ihan kuin millään muulla alalla ei olisi vaikeaa. Ihan yhtä hermo pinnassa sitä on oltu tässä korona-aikana - ja muutenkin - todella monella muullakin alalla.