Miksi oikeistolaiset näyttää kaikki niin Klonkuilta?
Jos raha ja valta tekee tuon näköiseksi, niin ei kiitos. En halua liskonaamaa.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Koska vihervasemmisto näyttää örkeiltä.
Minkäs teet.
Mutta oikeistolaiset oikeasti on niitä örkkejä. Sieltä pohjamudasta syntynyt koko porukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäs teet.
Käveleviltä lumppukasoilta. Ajatella että heti näkee kuka on esom vihreä.
Mieluummin lumppukasa kuin klanipää sinimusta 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäs teet.
Mutta oikeistolaiset oikeasti on niitä örkkejä. Sieltä pohjamudasta syntynyt koko porukka.
Silti niillä menee sinua paremmin.
Pistää miettimään kuinka säälittävä sä sitten oletkaan
Miksi ajattelet näiden klonkkujen haluavan köyhyyden lisääntyvän? Syy: köyhien tyttäret,ja varsinkin pojat, joutuvat myymään itseään kympillä huolttiksen vessassa perskokkareille.
Vierailija kirjoitti:
Ai klonkulla oli kalliit puvut päällä?
Hyvä ajatus, täytyypä testata AI:lla jos saisi hyvät naurut.
Et tarvitse AI:ta, katso vaan uutisia
Vierailija kirjoitti:
Miski vasurit näyttävät Röllipeikoilta?
Koska Rölli on symppis. Pahoittelen lapsuutesi puolesta, jos tuo on mielestäsi loukkaus 💝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäs teet.
Silti niillä menee sinua paremmin.
Pistää miettimään kuinka säälittävä sä sitten oletkaan
Omilla mittareillaan 😄 varmasti. Narsistit usein kokevat asian niin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajattelet näiden klonkkujen haluavan köyhyyden lisääntyvän? Syy: köyhien tyttäret,ja varsinkin pojat, joutuvat myymään itseään kympillä huolttiksen vessassa perskokkareille.
No niinhän se on, kun eivät ilmaiseksi mitään saisi, kun luonne mätsää naamaan
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan oikeistossa halua köyhyyden lisääntyvän. Miksi sä noin kuvittelet?
Se on oikeiston etu että ihmisillä on varaa kuluttaa ja ostaa palveluja, joita yrittäjähenkiset oikeiston äänestäjät tuottavat. Köyhät ei siihen kykene.
Oikeisto ei vain halua että he itse ovat antamassa rahaa köyhille, jotta ne saa kulutettua. Ymmärrätkös, se ei ole planeetan kestokyvynkään kannalta hyvä ratkaisu. Oikeisto haluaa että jokainen ansaitsee ihan itse omat rahansa.
Vasemmisto haluaa äänestäjänsä pysyvän köyhänä. Eihän hyvätuloinen heitä äänestäisi, joten....
Vierailija kirjoitti:
Vassarit ovat kyllä törkeän rumia ja vähä-älyistä saastaa. Ma mupatjoja.
Niin no, silti oikeistolaismiehet jää yksin itkemään. Kuis nyt silleen?
Tutkimusten mukaan kylläkin oikeistolaiset ovat hoikempia, paremmin pukeutuvia ja kaiken kaikkiaan paremman näköisiä kuin vasemmistolaiset.
Ehkä ensi kerralla onnistut provossasi paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on oikeiston etu että ihmisillä on varaa kuluttaa ja ostaa palveluja, joita yrittäjähenkiset oikeiston äänestäjät tuottavat. Köyhät ei siihen kykene.
Oikeisto ei vain halua että he itse ovat antamassa rahaa köyhille, jotta ne saa kulutettua. Ymmärrätkös, se ei ole planeetan kestokyvynkään kannalta hyvä ratkaisu. Oikeisto haluaa että jokainen ansaitsee ihan itse omat rahansa.
Vasemmisto haluaa äänestäjänsä pysyvän köyhänä. Eihän hyvätuloinen heitä äänestäisi, joten....
Ja silti vaan jostain kumman syystä se köyhyys aina lisääntyy kun oikeisto on vallassa, olipa maa mikä tahansa. Mitenpä selität tuon itsellesi? Ymmärrän, että kulttijäsenenä on vaikea myöntää todellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti vaan jostain kumman
Köyhyys lisääntyy koska kannettu vesi ei pysy kaivossa. Huomautan ettei kukaan ota mitään köyhältä pois, ei sillä ole otettavaa. Niille annetaan vähemmän.
Se että köyhälle ladotaan rahaa jotta se ei olisi niin köyhä ei ole kestävä ratkaisu. Köyhän pitää itse tehdä jotain asioiden eteen.
Täällä jos missään niilläkin loisilla on samat mahdollisuudet kuin hyvätuloisilla. Käykää se koulu kunnolla, se on ilmainen.
Vierailija kirjoitti:
Vassarit ja sossut näyttää ET:ltä.
Et sitten söpömpää keksinyt 💖
Ai klonkulla oli kalliit puvut päällä?
Hyvä ajatus, täytyypä testata AI:lla jos saisi hyvät naurut.