Montako km olet hiihtänyt tänä talvena?
Kommentit (25)
0 km mutta aion vielä hiihtää tänä talvena kun haen sukseni takaisin mun iskän luota.
Kutsutaanko sitä nykyään hiihtämiseksi ja mitataanko sitä kilometreissä?
Vierailija kirjoitti:
Nolla, enkä aio hiihtää
En minäkään. Vain maalaiset (tai maalta kotoisin olevat) hiihtävät.
Noissa vikana on se että sielllä on liikaa ylämäkiä. Pitäisi olla enemmän alamäkiä.
Vierailija kirjoitti:
Nolla, enkä aio hiihtää
En minäkään. Vain maalaiset (tai maalta kotoisin olevat) hiihtävät.
Nolla. Ja luistellut nolla. Ja uinut nolla. Ja kävellyt ehkä yht. 7 km.
Nolla metriä jotain 32 vuotta. Viimeisen kerran hiihdin stadionin ympäri amitsussa. Sukset jäi sinne liikunnanopettajan kanssa. Rehtorinkin kanssa piti jutella seuraavana päivänä. Loppui se kitinä kun sanoin että voin lopettaa koulun jos täällä on pakko hiihtää.
Jotain 30km, ladut meni pilalle ja vasta nyt voi alkaa tehdä uusia. Tavoitteena ois se jotain 200km hiihtää.
Noin 25km. Sää ollut tuulista ja kylmää hiihtämiseen. Olen erittäin tarkka paljonko pakkasta, koska palelen.Jos rapiat - 6 pakkasta niin ei monot jalkaan mene. On aikaa hyvin vielä hiihdellä keväämmällä
Joku 45 km. Kerta-pari viikossa tullut käytyä ladulla, mutta vain nyt tämän vuoden puolella kaikki hiihtoreissut. On muitakin liikuntaharrastuksia, joten enempää ei oikein ehdi hiihtää.
Ehkä 20 km. Hiihtäminen on kivaa, jos pääsee kotoa suoraan ja on aurinkoista. En viitsi pakata suksia autoon, jotta pääsen hiihtämään jossain valaistulla 1 km baanalla trikoopöksyjen seassa... minulle hiihto on keväthankia, metsää, vapautta ja auringonpaistetta.
6km :D