Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisitkö treffit uimahalliin?

Vierailija
01.02.2022 |

Voitas uida ja näkis miehen vartalon. Ja mut meikittä. Jos näin menisi, katsoisitteko miehen uintia?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei siinä uidessa hirveästi pystyisi juttelemaan ja tutustumaan. Ja varsinkin jos ensitreffit kyseessä niin en todellakaan haluaisi heti olla puolialasti tuntemattoman kanssa. Ihan hyvin voisi kyllä lähteä yhdessä uimaan sitten kun ollaan jo pidemmän aikaa tapailtu tai seurusteluvaiheessa kun jo tunnetaan toisemme täysin ja nähty jo toisemme alasti. 

Vierailija
22/35 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen! Jatkettiin höyrysaunan puolella. ;)

Oih, mikään ei ole sen parempaa kuin saunassa muhinoiminen!

Niin kauan kun saa sydärin.

Älä tuu mummo meidän vuorolla sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Olisi kiva heti ottaa mieheltä suihin ja paneskella altaassa.

Vierailija
24/35 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ehkä ihan alkuun. Miten siellä oikein "treffailet"? Ensin pitää mennä eri pukuhuoneisiin ja pesutiloihin, sitten tullaan värjöttelemään altaan reunalle odottamaan, että toinen ehtii myös paikalle, sitten altaaseen ja mitä siellä? Uidaan peräkkäin? Ja taas uinnin jäkeen sama toisin päin eli pesulle omille puolille ja pukuhuoneen kautta uimasta pois.

Toki, jos hallissa on jotain "lilluttelualtaita" (porealtaat, terapia-altaat tms), niin sitten ehkä voisi jossain vaiheessa tällaiset treffit sopiakin, mutta muuten kuulostaa vähän työläältä.

Vierailija
25/35 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä inhoan teitä hih hih, ollaanpa me hurjia tyyppejä, jotka tulette kylpylöiden höyrysaunoihin sekstaamaan muka kuvitellen, että se höyry peittää tekemisenne. Millä v*un oikeudella pakotatte muut joko poistumaan paikalta tai sitten seuraamaan noloa ähinäänne, nylkytystä jne. Pahimmassa tapauksessa on lapsiakin paikalla.

Ei ole yks, eikä kaks kertaa, kun olen joutunut poistumaan höyrysaunasta just tällaisten puupäiden takia, fy fan.

Vierailija
26/35 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uidessa huono jutella ja yleensä saunatilat jaettu sukupuolen mukaan, joten vastakkaista sukupuolta olevan treffikumppanin kanssa ei voisi jutella saunassakaan. Tältä pohjalta en sopisi tai ehdottaisi uimahallitreffejä.

Vierailija
27/35 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toki ensitreffejä, koska uimahalli ei nyt oikein ole paikka, mssä tutustutaan. Mutta ehkä kolmannet tai neljännet, miksei. Onhan se tapa tosiaan päästä katselemaan toisen vartaloa, ilman että edetään kuitenkaan hirveän nopeasti ja samalla kartoitettua, löytyykö liikunnasta yhteinen harrastus. 

Vierailija
28/35 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä inhoan teitä hih hih, ollaanpa me hurjia tyyppejä, jotka tulette kylpylöiden höyrysaunoihin sekstaamaan muka kuvitellen, että se höyry peittää tekemisenne. Millä v*un oikeudella pakotatte muut joko poistumaan paikalta tai sitten seuraamaan noloa ähinäänne, nylkytystä jne. Pahimmassa tapauksessa on lapsiakin paikalla.

Ei ole yks, eikä kaks kertaa, kun olen joutunut poistumaan höyrysaunasta just tällaisten puupäiden takia, fy fan.

Höyrysaunassa muhinointi nyt on ehdoton ei, tietenkin. Mutta jos nyt puhutaan treffailun alkuvaiheesta, niin onhan se tapa edetä hiljalleen. Voi näyttäytyä turvallisessa ympäristössä uudelle ihmisellle alasti ja juurikin niin, ettei siihen liity tekoja. 

Vierailija
29/35 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn uimahallissa uimassa ja siinä vaparia vedellessä on hiukan hankala jutella. Joku kylpylä voisi olla ok, mutta ei todellakaan ensitreffeille. Ne sovin aina johonkin kahvilaan, mistä pääsee nopeasti pois, jos juttua ei löydy.

Vierailija
30/35 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

UIminen on toki kivaa, mutta puhuminen uidessa on kovin vaikeaa. Sen sijaan voisin ajatella deittiä ulkoilualueelle jos deittikumppani on ilmoittanut olevansa urheilullinen. Suht kevytmeikkinen paikka sekin, ja näet nopeasti onko puhe urheilullisuudesta pelkkää penkkiurheilua tai nuoruuden urheilua. Toinen ei välttämättä huijaa, mutta nuorena urheillut mieltää usein itsensä "urheilun ystäväksi" vielä silloin kun kiloja on kertynyt. Lisäksi, siellä on jotenkin rehellisempää, päivällis- ja yökerhoroolit karsiutuvat pois.

Uimarantadeitti (tai muu vesilläolo-) on ok jos on jo tuntenut jonkin aikaa, ja miettii että haluaisnko harrastaa seksiä. Siellä ollaan vähissä vaatteissa ja helteessä ja uidaan....uimarannalla näkee senkin että vilkuileeko toinen liikaa muita tai yrittääkö poseerata muille. Jos ei, niin go for it.

Vierailija
31/35 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. En pidä uimahalleista, epähygieenistä ja epämukavaa ihan ilman treffejäkin.

Vitaten samoista syistä en tekisi treffejä uimahalliin.Tekisin treffit pääkaupunki seudun upeat merenrannat. Uimisen lisäksi henkilön pitäisi omistaa onki ,sillä se minulla on. myös kumpikin otaa omat evät mukaan.Ei mitään siivestämistä .Samalla näkee onko tyyppi ( mies) oikeasti kinostunut minusta , uimisesta ym.Vai hakeeko itselle panopuuta?

Vierailija
32/35 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko mies hukuttaja vai normaali että kannattaako vesitreffeille mennä. Pitäisi olla myös suht normaali kroppa, moni haluaa kroppansa piiloon. On vedenkestävä meikki, sotkeutuuko se.

Vierailija
33/35 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole osallistunut tähän nykyaikaiseen deittikulttuuriin, mutta jos nyt ajattelen, mitä ne treffit ovat, niin eikös niiden tavoitteena ole hieman tutustua ihmiseen? Äkkiseltään ajateltuna uimahalli ei ole kovin hyvä paikka sellaiseen. Jos mun pitäisi mennä treffeille jonkun kanssa, niin kahvila tai vastaava olisi sellainen paikka, jossa olisi helppo jutella ja tutustua.

Vierailija
34/35 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. En ole kulkenut julkisesti uimapuvussa sen jälkeen kun täytin 19. Vihaan ja halveksin kroppaani.

Vierailija
35/35 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Uidessa ei voi käyttää silmälaseja, ja olen puolisokea ilman niitä. Käyn myös niin harvoin uimassa, että ei huvita ostaa uimalaseja omilla voimakkuuksilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan