Mikä on paras lahja, jonka olet koskaan saanut?
Täällä näkee harvinaisen paljon rutkutusta lahjoista. Ajattelinkin nyt kysyä, mikä on paras lahja jonka olet koskaan saanut?
Itse sain 30-vuotislahjaksi vanhan isoaitini kutomat villasukat. Ei ollut aiemmin osannut, mutta kun tiesi että minä niitä halusin, niin päätti opetella. Lämmitti sydäntä<3
Kommentit (8)
Itse sain 18 vuotiaana liput Euroviisuihin. Suku oli ne ostanut jo aikaa ennen synttäreitä. Sain viedä yhden kaverin mukaan ja lennettiin sitten ystävän kanssa Ateenaan. Vietettiin villi loma ja katsottiin vierestä kun Lordi voitti Suomelle viisut. Silloin käytiin myös baarissa juhlimassa. Voiton jälkeen etsittiin paikallinen tori ja huudettiin ”PERKELE!” niin kovaa kuin keuhkoista lähti:D
Edelleen yksi elämäni hauskimmista muistoista:)
Vierailija kirjoitti:
Fleshlight
Sama. On muuten tullu käytettyä;)
Sain lapsena isäpuoleltani lelun, joka oli niin kallis etten olisi ikinä kuvitellut sellaista saavani, en edes vaivautunut pyytämään. Olin vain ihaillut samanlaista lelua erään kaverini kokelmissa ja isäpuoli sattui sen kuulemaan. Meni kauppaan ja osti minulle samanlaisen samantien. Hän oli hieno ihminen muutenkin mutta tuo ihana lahja ja pyyteetön ajatus lapsen ilahduttamisesta sen takana ovat jääneet mieleeni vuosikymmenien takaa.
Mies osti maailman kauneimmat korvakorut.
Löysä takapuolireikä, jonka äänen perusteella minua luullaan ruotsalaisen kansanpuolueen jäseneksi.
Fleshlight