Olen yli 25v nainen ja elämäni parhaassa iässä!
Suoraan sanottuna vituttaa lukea näitä aloituksia, jossa toitotetaan, että vain alle 25v naiset olisivat vain jotenkin kauniita ja haluttavia. Jos saisin mahdollisuuden olla nyt 18v, en suostuisi siihen. Olin silloin finninaamainen, epävarma ja vaatteetkin olivat mitä sattuu.
Nykyään olen löytänyt oman tyylini, osaan huolehtia itsestäni ja aknekin on kadonnut. Koen, että nuorena aikuisena olen parhaimmillani, enkä ikinä enää haluaisi palata takaisin johonkin teiniaikoihin.
Muilla samoja kokemuksia?
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 15:30"]
ps. Katsos kun normaalit ihmiset eivät vauhkoonnu asiallisista kommenteista kuten sinä ja mm. esitä toiveita toisen lisääntymissuunnitelmista.
[/quote]
Defenssireaktiosi ovat totisesti vahvat :D No, kai sitä noinkin voi elää. Pahoin pelkään vain että jossain vaiheessa korttitalo romahtaa. Onnea valitsemallasi tiellä.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 15:21"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 15:18"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 15:13"]Nojaa. Kyllä minun silmääni sellainen 25 vuotias näyttää parhaalta. Nykyään on muuten saan paljon paremmin sen ikäisiä naisia kuin ollessani itse 25 :) -Mies 34 [/quote] Yhh. Itse olen 24, enkä edes vilkaisisi noin vanhaa päinkään.
[/quote]
Kyllä vilkaisisit koska et arvaisi että olen 34.
[/quote]
Tuskin
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 15:18"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 15:13"]Nojaa. Kyllä minun silmääni sellainen 25 vuotias näyttää parhaalta. Nykyään on muuten saan paljon paremmin sen ikäisiä naisia kuin ollessani itse 25 :) -Mies 34 [/quote] Yhh. Itse olen 24, enkä edes vilkaisisi noin vanhaa päinkään.
[/quote]
Voisin oikestaan vastata tässä samalla molemiin noihin lainattuihin viesteihin:
Niin, se riippuu aivan miehestä ja naisesta. Toiset miehet saattavat vedota tuossa iässä paremmin 25-vuotiaisiin naisiin kuin 25-vuotiaana, toiset taas eivät. Toiset 25-vuotiaat naiset taas voivat kiinnostua tuonikäisistä miehistä, toiset taas eivät.
Olen yli kolmekymmentä ja tunnen olevani elämäni parhaassa iässä! Vaikka en mikään kaunotar olekaan, olen koko ajan kaunistunut löytäessäni itsevarmuutta ja omaa tyyliäni. Mieheni mielestä olen kaunis ja ihana. Muiden miesten mielipiteillä ei ihan oikeasti ole väliä. Lähinnä se on minusta vaivaannuttavaa ja säälittävää, jos joku katsoo naimisissa olevaa aikuista naista liian pitkään tai yrittää iskeä.
Odotan sitä, että täytän neljäkymmentä ja olen oikeasti aikuinen nainen! :)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 15:46"]
Olen yli kolmekymmentä ja tunnen olevani elämäni parhaassa iässä! Vaikka en mikään kaunotar olekaan, olen koko ajan kaunistunut löytäessäni itsevarmuutta ja omaa tyyliäni. Mieheni mielestä olen kaunis ja ihana. Muiden miesten mielipiteillä ei ihan oikeasti ole väliä. Lähinnä se on minusta vaivaannuttavaa ja säälittävää, jos joku katsoo naimisissa olevaa aikuista naista liian pitkään tai yrittää iskeä.
[/quote]
Se on hyvä ettei muiden miesten mielipiteillä ole väliä niin voin sitten todeta että 90% miehistä pitää kiinnostavampana alle 30v naista kuin yli 30v.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 15:48"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 15:46"]
[/quote]
Se on hyvä ettei muiden miesten mielipiteillä ole väliä niin voin sitten todeta että 90% miehistä pitää kiinnostavampana alle 30v naista kuin yli 30v.
[/quote] Juuri näin. Ensin tulee ulkonäkö ja hyvä luonne sen päälle on vain plussaa. Todennäköisesti naisesta ei saa parasta kaveria ja panoa samassa paketissa, niin kannattaa suosiolla keskittyä siihen ulkonäköön.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 15:48"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 15:46"]
[/quote]
[/quote]
Tuskinpa. Eiköhän oman ikäinen ole paras terveelle ihmiselle
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 16:07"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 15:48"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 15:46"] Olen yli kolmekymmentä ja tunnen olevani elämäni parhaassa iässä! Vaikka en mikään kaunotar olekaan, olen koko ajan kaunistunut löytäessäni itsevarmuutta ja omaa tyyliäni. Mieheni mielestä olen kaunis ja ihana. Muiden miesten mielipiteillä ei ihan oikeasti ole väliä. Lähinnä se on minusta vaivaannuttavaa ja säälittävää, jos joku katsoo naimisissa olevaa aikuista naista liian pitkään tai yrittää iskeä. Odotan sitä, että täytän neljäkymmentä ja olen oikeasti aikuinen nainen! :) [/quote] Se on hyvä ettei muiden miesten mielipiteillä ole väliä niin voin sitten todeta että 90% miehistä pitää kiinnostavampana alle 30v naista kuin yli 30v. [/quote] Juuri näin. Ensin tulee ulkonäkö ja hyvä luonne sen päälle on vain plussaa. Todennäköisesti naisesta ei saa parasta kaveria ja panoa samassa paketissa, niin kannattaa suosiolla keskittyä siihen ulkonäköön.
[/quote]
Itse asiassa olen kyllä sekä mieheni paras kaveri että hyvä pano. Ja ihan hyvännäköinen muidenkin miesten mielestä kuin omani. Mutta tuskin kukaan fiksu aikuinen nainen oikeasti välittää miehistä, joiden mielestä vain kaksikymppiset tytöt, jotka ovat muka hyviä panoja, ovat kiinnostavia. Minun tuttavapiiriini ainakin lukeutuu paljon aikuisia miehiä, jotka pitävät ikäisistään naisista. Ja he haluavat panna niitä omia vaimojaan eivätkä ketä tahansa vierasta.
Mutta tällä palstalla he eivät kyllä käy, joten ymmärrän nämä kommentit täällä.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 16:23"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 16:07"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 15:48"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 15:46"] Olen yli kolmekymmentä ja tunnen olevani elämäni parhaassa iässä! Vaikka en mikään kaunotar olekaan, olen koko ajan kaunistunut löytäessäni itsevarmuutta ja omaa tyyliäni. Mieheni mielestä olen kaunis ja ihana. Muiden miesten mielipiteillä ei ihan oikeasti ole väliä. Lähinnä se on minusta vaivaannuttavaa ja säälittävää, jos joku katsoo naimisissa olevaa aikuista naista liian pitkään tai yrittää iskeä. Odotan sitä, että täytän neljäkymmentä ja olen oikeasti aikuinen nainen! :) [/quote] Se on hyvä ettei muiden miesten mielipiteillä ole väliä niin voin sitten todeta että 90% miehistä pitää kiinnostavampana alle 30v naista kuin yli 30v. [/quote] Juuri näin. Ensin tulee ulkonäkö ja hyvä luonne sen päälle on vain plussaa. Todennäköisesti naisesta ei saa parasta kaveria ja panoa samassa paketissa, niin kannattaa suosiolla keskittyä siihen ulkonäköön.
[/quote]
Itse asiassa olen kyllä sekä mieheni paras kaveri että hyvä pano. Ja ihan hyvännäköinen muidenkin miesten mielestä kuin omani. Mutta tuskin kukaan fiksu aikuinen nainen oikeasti välittää miehistä, joiden mielestä vain kaksikymppiset tytöt, jotka ovat muka hyviä panoja, ovat kiinnostavia. Minun tuttavapiiriini ainakin lukeutuu paljon aikuisia miehiä, jotka pitävät ikäisistään naisista. Ja he haluavat panna niitä omia vaimojaan eivätkä ketä tahansa vierasta.
Mutta tällä palstalla he eivät kyllä käy, joten ymmärrän nämä kommentit täällä.
[/quote]
Ehkei sille vaimolle kannata kertoa että naapurin hyväpeppuinen 22v tytönhempukka on niin kiihottava että miettii sitä vaimon kanssa naidessa ;)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 16:16"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 15:48"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 15:46"] Olen yli kolmekymmentä ja tunnen olevani elämäni parhaassa iässä! Vaikka en mikään kaunotar olekaan, olen koko ajan kaunistunut löytäessäni itsevarmuutta ja omaa tyyliäni. Mieheni mielestä olen kaunis ja ihana. Muiden miesten mielipiteillä ei ihan oikeasti ole väliä. Lähinnä se on minusta vaivaannuttavaa ja säälittävää, jos joku katsoo naimisissa olevaa aikuista naista liian pitkään tai yrittää iskeä. Odotan sitä, että täytän neljäkymmentä ja olen oikeasti aikuinen nainen! :) [/quote] Se on hyvä ettei muiden miesten mielipiteillä ole väliä niin voin sitten todeta että 90% miehistä pitää kiinnostavampana alle 30v naista kuin yli 30v. [/quote] Tuskinpa. Eiköhän oman ikäinen ole paras terveelle ihmiselle
[/quote]
No jos katsotaan halutuimpia miehiä kuten presidentti Niinistöä esimerkiksi niin nuoret, viehättävät naiset niillä on kainalossa. Minullakin tulee olemaan 60 vuotiaana mikäli olen tarpeeksi menestynyt.
mua ei kyllä yhtäään kiinnosta nuoret miehet, ei yhtään. viihdyn hyvin ikäisessäni seurassa.
Riippuu siitä, kenen ja mistä näkökulmasta asiaa tarkastelee. Jos naista arvottaa pelkän "pantavuuden" perusteella, varmaan suurin osa miehistä ilmoittaisi ihanteekseen alle 20-vuotiaan naisen. Ei kai tämä kuitenkaan ole naisen arvon mittari sen paremmin naisten kuin miestenkään silmissä? Kuka rakentaa käsityksen omasta arvostaan seksuaalisen vetovoiman varaan? Olen itse vähän yli 30-vuotiaana naisena huomannut, että miesten huomiota tosiaan tulee vähemmän kuin nuorempana, mutta voin ihan rehellisesti sanoa olevani tyytyväinen tähän. Kyllähän siitä aikansa nautti, mutta oikeasti on ihanaa, kun monen vuoden seksiobjektina kohtelun jälkeen tulee kohdatuksi ihmisenä, ja esimerkiksi työkuvioissa suhtautuminen on aiempaa ammatillisempaa. En myöskään voi sanoa yhtään kaipaavani nuoruusvuosien erinäisiä vartalokomplekseja ja yleistä epävarmuutta.