Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yli 25v nainen ja elämäni parhaassa iässä!

Vierailija
08.06.2015 |

Suoraan sanottuna vituttaa lukea näitä aloituksia, jossa toitotetaan, että vain alle 25v naiset olisivat vain jotenkin kauniita ja haluttavia. Jos saisin mahdollisuuden olla nyt 18v, en suostuisi siihen. Olin silloin finninaamainen, epävarma ja vaatteetkin olivat mitä sattuu.
Nykyään olen löytänyt oman tyylini, osaan huolehtia itsestäni ja aknekin on kadonnut. Koen, että nuorena aikuisena olen parhaimmillani, enkä ikinä enää haluaisi palata takaisin johonkin teiniaikoihin.
Muilla samoja kokemuksia?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/32 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäsi. Suurin osa miehistä kuitenkin eri mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon yli 25? Kaikkihan olemme siitä varmasti yhtä mieltä, että kolmenkympin jälkeen rypistyminen alkaa väistämättä.

Vierailija
4/32 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 15:09"]Omasta mielestäsi. Suurin osa miehistä kuitenkin eri mieltä.
[/quote]

Häitäkin tanssittiin juuri äsken :)
Ap

Vierailija
5/32 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 15:09"]Omasta mielestäsi. Suurin osa miehistä kuitenkin eri mieltä.
[/quote] Juuri näin. "Itsensä, tyylinsä ja naiseutensa löytäminen" on myytti. Ei se oikeasti tee kenestäkään haluttavaa.

Vierailija
6/32 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa. Kyllä minun silmääni sellainen 25 vuotias näyttää parhaalta. Nykyään on muuten saan paljon paremmin sen ikäisiä naisia kuin ollessani itse 25 :)

-Mies 34

Vierailija
7/32 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! Juuri täytin 25 ja tuntuu että elän elämäni parasta aikaa ja paljon itsevarmempi verrattuna aikaisempiin vuosiin ja kehuja satelee ulkonäöstä enemmän kuin koskaan aiemmin. Niin miehiltä kuin naisilta :) Tärkeintä että on itse tyytyväinen niin se näkyy myös ulospäin :)

Vierailija
8/32 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yli 50 v nainen ja elämäni parhaassa iässä, olen aina ollut. :)

Vierailija
9/32 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten arvottaminen iän perusteella on jälleen vain yksi esimerkki siitä vallankäytöstä, mitä naisiin kohdistuu. Olkaa onnellisia juuri sen ikäisinä mitä nyt olette, parhain vaihtoehto.

Vierailija
10/32 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 15:13"]Nojaa. Kyllä minun silmääni sellainen 25 vuotias näyttää parhaalta. Nykyään on muuten saan paljon paremmin sen ikäisiä naisia kuin ollessani itse 25 :)

-Mies 34
[/quote]
Yhh. Itse olen 24, enkä edes vilkaisisi noin vanhaa päinkään.

Vierailija
11/32 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 15:18"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 15:13"]Nojaa. Kyllä minun silmääni sellainen 25 vuotias näyttää parhaalta. Nykyään on muuten saan paljon paremmin sen ikäisiä naisia kuin ollessani itse 25 :) -Mies 34 [/quote] Yhh. Itse olen 24, enkä edes vilkaisisi noin vanhaa päinkään.

[/quote]

Kyllä vilkaisisit koska et arvaisi että olen 34.

Vierailija
12/32 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 57-vuotias nainen ja vasta nyt tunnen olevani aikuinen nainen. Saan paljon katseita ja ehdotuksia nuorilta miehiltä. Kaupassa, lenkillä, joka paikassa.

Vierailija
13/32 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 v voittaa mennen tulen jo pelkän tiukkuutensa ansiosta.

Vierailija
14/32 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten arvottaminen iän perusteella on jälleen vain yksi esimerkki siitä vallankäytöstä, mitä naisiin kohdistuu. Olkaa onnellisia juuri sen ikäisinä mitä nyt olette, parhain vaihtoehto.

[/quote]

Hullu feministi! Mitäs vallankäyttöä se sitten kun naiset arvottavat miehiä varakkuuden ja pituuden perusteella? Mitä se muuten sinulle tai kenellekään kuuluu, miten mies arvottaa näkemiään naisia? Haluaisit varmaan olla ajatuspoliisi joka pakottaisi "oikeat" ajatukset joita miehet saisivat ajatella. Taidat olla hiukkasen tyhmä!

Vierailija
15/32 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja teidän elämäntehtävännekö on miellyttää miehiä?!? siitäkö te saatte täyttymyksen?

no sitten joo.

Vierailija
16/32 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 15:23"]

[/quote]

Hullu feministi! Mitäs vallankäyttöä se sitten kun naiset arvottavat miehiä varakkuuden ja pituuden perusteella? Mitä se muuten sinulle tai kenellekään kuuluu, miten mies arvottaa näkemiään naisia? Haluaisit varmaan olla ajatuspoliisi joka pakottaisi "oikeat" ajatukset joita miehet saisivat ajatella. Taidat olla hiukkasen tyhmä!

[/quote]

Päivälääkkeiden aika.

Vierailija
17/32 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Ja tässä prototyyppinen esimerkki sanonnasta "Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa"!

Vierailija
18/32 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 15:25"]

[/quote]

[/quote]

Päivälääkkeiden aika.

[/quote]

Että olet sitten ihan sitä mieltä, että naisilla on oikeus määrätä, mistä mies kiihottuu, mitä mies pitää kiinnostavana?

Kokeillaan toisinpäin niin ehkä kova pääsi ymmärtää asian. Minun mielestäni naisilla ei ole mitään oikeutta arvottaa miehiä ulkonäön, ammatin, koulutuksen tai iän perusteella. Että silleen. Mietipä nyt kuinka moni tuntemasi nainen toimii näin. Jos et vieläkään ymmärrä, kehoitan sinua pidäyttäytymään lasten teosta ettet tuhoa ihmiskunnan tulevaisuutta.

Vierailija
19/32 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 15:28"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 15:25"]

[/quote]

[/quote]

Päivälääkkeiden aika.

[/quote]

Että olet sitten ihan sitä mieltä, että naisilla on oikeus määrätä, mistä mies kiihottuu, mitä mies pitää kiinnostavana?

Kokeillaan toisinpäin niin ehkä kova pääsi ymmärtää asian. Minun mielestäni naisilla ei ole mitään oikeutta arvottaa miehiä ulkonäön, ammatin, koulutuksen tai iän perusteella. Että silleen. Mietipä nyt kuinka moni tuntemasi nainen toimii näin. Jos et vieläkään ymmärrä, kehoitan sinua pidäyttäytymään lasten teosta ettet tuhoa ihmiskunnan tulevaisuutta.

[/quote]

Toistan samaa: ne päivälääkkeet nyt :) 

ps. Katsos kun normaalit ihmiset eivät vauhkoonnu asiallisista kommenteista kuten sinä ja mm. esitä toiveita toisen lisääntymissuunnitelmista. 

Vierailija
20/32 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse juuri sen 25v ja itsetuntoni on 2 lapsen saamisesta huolimatta kohonnut 18-vuotiaasta kuin pilvenpiirtäjän hissi! :) Olen toistaiseksi eletyn elämäni parhaassa iässä naisena ja koen, että suunta on yhä vain ylöspäin - eikä vain numeroissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi