Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis aivan karsea tilanne. Olen raskaana miehelle ja myös miehen ex vaimo on raskaana miehelleni.

Vierailija
01.02.2022 |

Meidän suhde sai kolhuja jo alkumetreillä.
Mies ei saa sanottua ei kenellekkään.
Lopulta loukkaannuin ja meille tuli lyhyt aikainen ero. Tuona aikana mies oli laittanut ex vaimon paksuksi vahingossa.
Pian sen jälkeen pian sen jälkeen yritimme lasta ja ainakin mies oli olevinaan samaa mieltä.
Tärppäsi ja nyt olen toisella kuulla ja exä kävi ilmoittamassa, että on myös raskaana pian kolmannella kuulla.
Exä pompottaa miestä mennen tullen. Olen aivan pyörryksissä, että mitä minun pitäisi tuntea.
Tänää mies ehdotti, että asuisimme kolmistaan ainakin raskaus ja vauva ajan autellen toinen toisiamme.
Siis ihan oikeasti.
Nyt olen niin sanotan, että olen maanut koko illan puhumatta enää. Exäkin lähti juuri kotiin joka päiväiseltä vierailulta.
Ei yritä saada miestä takaisin, mutta jotain perhekuviota hakee miehestä. Minulle taas on ilkeä.
Tulen oikeasti hulluksi. Eihän tällaista tapahdu oikeasti. Tämän on pakko olla joku pitkä painajainen.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen miehen, joka on heilutellut peittoja eri pohjoismaissa. Hänellä on ainakin neljälle eri naiselle pojat. Jokaiselle uudelle naiselle kertoo, että aikaisemmat naisystävät eivät anna hänen olla mukana lastensa elämissä. Tällä miehellä on iso. Voin sen omasta kokemuksestani kertoa. Näyttää taas olevan muuten sinkku, mutta ei asu Suomessa tällä hetkellä. 

Vierailija
82/88 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen weetee porukka taas 😄.

Uusperhe saa ihan uuden merkityksen tämän myötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vedä perässäsi tuollaista miestä, joka ei osaa sanoa mihinkään ei. Pilaat ihan turhaan oman elämäsi. Kumppanin pitäisi pitää tiukassa paikassa sinun puoliasi, eikä ehdotella mitään kolmen kimppa-asumista tai kutsua sinulle ilkeilevää exäänsä päivittäin vierailulle. Eli tunnusta virheesi, niitä valitettavasti elämässä sattuu. Ja sitten vaan uutta asuntoa etsimään.

Jos jostain syystä haluat jatkaa parisuhteessa tuon miehen kanssa (ja siis tarkoitan, että haluat itsesi takia olla hänen kanssaan, etkä lapsen tai helpomman arjen yms. takia), niin koita kerran lyödä kova kovaa vastaan. Sano, että miehesi tekee nyt päätöksen, joko hän jatkaa kanssasi ja katkoo kaikki lapseen liittymättömät välit exäänsä, tai sitten eroatte ja saa puuhata exänsä kanssa mitä tahtoo. Kerro, että mielestäsi nuo yhteisasumiset ja muut kuulostaa ihan mielisairaalta, ja että sinua on nöyryytetty tässä asiassa ovista ja ikkunoista. Selitä asia juurta jaksaen, ja vaadi, että katkoo välit exäänsä. Ei esim. ole yhteydessä ennen synnytystä. Jos ei onnistu (tuollaiselta tiskirätiltä tuskin onnistuu), niin eroa.

Vaikeaa nähdä, että voisit tuosta painajaisesta kävellä ulos onnellisen parisuhteen kanssa. Olet tehnyt ison virheen, mutta sen ei tarvitse olla kovin kallis virhe. Lasta tuskin myöhemmin kadut, vaan luultavasti ajattelet sen olevan ainoa positiivinen asia tuossa sekoilussa. Erottuasi voit myös koittaa rakentaa mieheen ja exäänsä sellaiset välit, kuin itse haluat. Tai sitten exä jatkaa ivaamistasi, ja ette ole missään väleissä, tuskin sekään sulle mikään menetys on. Joka tapauksessa, tsemppiä sinulle. Ole myös armollinen itsellesi, virheitä sattuu kaikille ja vaikka tilanteesi on kurja ja absurdi, voisi se olla paljon huonompikin. Ehkä joskus vielä naurat koko jutulle.

PS. En tiedä tilanteestasi mitään, joten ei ehkä pitäisi antaa konkreettisia neuvojakaan. Iso halaus sulle kuitenkin, kyllä se siitä. Onnittelut kuitenkin lapsesta. Lapset on kuitenkin jälkikäteen katsottuna se elämän tärkein juttu.

Vierailija
84/88 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy miestä ku elareihin menee massit

Vierailija
85/88 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän on sankari!

Vierailija
86/88 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se uusi äiti on joku tyttären kavereista ja kun se on pyörinyt siellä teillä ennenkin niin sitten pyörii siellä yhtäkkiä äitipuolena. Ihania uusioperheitä syntyy näistä, miten alas rima on oikein pudonnut?

Vierailija
87/88 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up ea mies!

Vierailija
88/88 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Non Ducor, Duco!!!!