Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työhakemus.

Vierailija
01.02.2022 |

Olen 57vuotias nainen. Käytössä älypuhelin, en omista tietokonetta. Työpaikkahakemuksiin vaaditaan nykyisin videoita, cv: tä , teams haastatteluja. En osaa käyttää mitään, osaan soittaa, lähettää viestejä ja käyttää sähköpostia. Miten minä pystyn lähettämään työhakemuksen, kun nykyään ei enää pääse työhaastatteluun kasvotusten? Uskon, että meitä iäkkäämpiä työnhakijoita on paljon, jotka eivät osaa käyttää teknologiaa. Itse sain kutsun haastatteluun, teamsin kautta, mutta en osannut käyttää sitä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä alan työpaikkoja mahdat olla hakemassa? Omalla paikkakunnallani on avoinna enimmäkseen teollisuuden paikkoja, ja usein riittää soitto firman henkilöstöpäällikölle tai muulle vastaavalle. Puhelimessa sitten voi heti kertoa, etti käytä puhelinta kummempaa tietotekniikkaa ja haluaa tulla haastatteluun paikan päälle. Eikösulla ole ketään, joka voisi auttaa sähköisen hakemuksen kanssa? Hakemuksessakin kannattaa mainita, että toivot yhteydenottoa puhelimitse, et sähköpostilla.

Vierailija
2/2 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis työtön työnhakija ? Eiköhän se ole työvoimatoimiston homma auttaa sinua. Ei monikaan iäkkäämpi työnhakija osaa näitä Teamseja yms. Voisit tehdä siis TE-tstossa hakemuksen.  Myös kirjastoissa on tietokoneita ja joskus sielläkin on digitalkkari auttamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla