Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis aivan karsea tilanne. Olen raskaana miehelle ja myös miehen ex vaimo on raskaana miehelleni.

Vierailija
01.02.2022 |

Meidän suhde sai kolhuja jo alkumetreillä.
Mies ei saa sanottua ei kenellekkään.
Lopulta loukkaannuin ja meille tuli lyhyt aikainen ero. Tuona aikana mies oli laittanut ex vaimon paksuksi vahingossa.
Pian sen jälkeen pian sen jälkeen yritimme lasta ja ainakin mies oli olevinaan samaa mieltä.
Tärppäsi ja nyt olen toisella kuulla ja exä kävi ilmoittamassa, että on myös raskaana pian kolmannella kuulla.
Exä pompottaa miestä mennen tullen. Olen aivan pyörryksissä, että mitä minun pitäisi tuntea.
Tänää mies ehdotti, että asuisimme kolmistaan ainakin raskaus ja vauva ajan autellen toinen toisiamme.
Siis ihan oikeasti.
Nyt olen niin sanotan, että olen maanut koko illan puhumatta enää. Exäkin lähti juuri kotiin joka päiväiseltä vierailulta.
Ei yritä saada miestä takaisin, mutta jotain perhekuviota hakee miehestä. Minulle taas on ilkeä.
Tulen oikeasti hulluksi. Eihän tällaista tapahdu oikeasti. Tämän on pakko olla joku pitkä painajainen.

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on alfa mies. Passaapa sen numero ni käyn nusasees onko hyvä muna.

Vierailija
42/88 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos ei ole provo niin jätä mies. Jos haluat pitää vauvan, varaudu siihen että olet sidoksissa sen kautta tuohon ääliöön eksineen ja näiden lapseen. Jos abortti on vaihtoehto, harkitse sitä. Eroa nyt ihan joka tapauksessa ihan aluksi. Kukaan ei ansaitse tuollaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt aborttia tuossa tilanteessa?

Vierailija
44/88 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen yhden miehen, joka sai kaksi lasta samalla viikolla(!), toisen ex-tyttöystävältään, toisen yhden yön säädöltä.

Tiedän kans samanlaisen tapauksen. Tunnetaankohan sama mies J?

Vierailija
45/88 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti x 2.

Ongelma ratkaistu.

Vierailija
46/88 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä provo? Jos ei niin itse pitäisin lapsen, mutta pistäisin isän ja ex-muijan ulos elämästäni samantien.

Vierailija
47/88 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka idiootti nainen on, jos suhteen alkumetreistä asti on mennyt huonosti ja siihen pykätään se surullisen kuuluisa vauva sitten parisuhdetta pelastamaan. Sitä saa mitä tilaa todellakin tässä tapauksessa.

Mies panee samaan aikaan kaksi naista paksuksi mutta taas se on nainen joka on syyllinen kaikkeen?

Vierailija
48/88 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hah hah hah hah haa. ihan tositv laatuista meininkiä

Vierailija
49/88 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda mitä muut ajattelevat. Olet saanut upean lahjan. Olet raskaana. Nauti siitä. Kaikki menee varmasti hienosti kun keskityt siihen tärkeimpään, eli lapseen.

Paljon onnea raskautesi johdosta:)

Vierailija
50/88 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekkyys huipussaan, kun lapsia pitää tehdä heti suhteen alussa, vaikka mieskin on heitetty pihalle. tarkoitus on kai maksattaa oma eläminen kelan ja sossun tuilla

Vierailija
51/88 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilon ja onnen päivä! Saamme lisää uusia iloisia veronmaksajia tänne Suomeen!

Vierailija
52/88 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea kirjoitti:

Unohda mitä muut ajattelevat. Olet saanut upean lahjan. Olet raskaana. Nauti siitä. Kaikki menee varmasti hienosti kun keskityt siihen tärkeimpään, eli lapseen.

Paljon onnea raskautesi johdosta:)

Muista myös laittaa tukihakemukset kelaan. Me työssäkäyvät maksamme ilolla sinun ja 700000 muun yh:n elämisen veroillamme.

Vierailija
53/88 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kolmistaan asuminenhan olisi oiva ratkaisu ongelmaan

Vierailija
54/88 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen yhden miehen, joka sai kaksi lasta samalla viikolla(!), toisen ex-tyttöystävältään, toisen yhden yön säädöltä.

Tunnetaankohan me sama mies?

Parasta oli, että se tuli mun luo yöksi pohtimaan, mitä pitäisi tehdä...

Vierailija
55/88 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäkää mies pihalle kuviosta, muuttakaa sinä ja ex yhteen. Pärjäätte keskenänne paremmin kuin jos siinä olisi se mies häiritsemässä.

Vierailija
56/88 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan vahingossa pukkas toisen raskaaksi.

Vierailija
57/88 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä tosijuttu ole, mutta ihmeen kevyesti aborttiehdotuksia heitellään. Ihmiselämä roskiin noin vaan.

Vierailija
58/88 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän samanlaisen tapauksen, nyt jo mies eronnut kaikista suhteista ja lapsia hänellä yhteensä 3 kahdelle naiselle.

Vierailija
59/88 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toni Nieminen??

Vierailija
60/88 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plot twist: Pian paljastuu, että miehellä on myös rakastajatar ja hänkin on kappas vaan raskaana. Sitten te kaikki kolme naista muutatte yhteen tämän hedelmällisen herran haaremiin.