Siis aivan karsea tilanne. Olen raskaana miehelle ja myös miehen ex vaimo on raskaana miehelleni.
Meidän suhde sai kolhuja jo alkumetreillä.
Mies ei saa sanottua ei kenellekkään.
Lopulta loukkaannuin ja meille tuli lyhyt aikainen ero. Tuona aikana mies oli laittanut ex vaimon paksuksi vahingossa.
Pian sen jälkeen pian sen jälkeen yritimme lasta ja ainakin mies oli olevinaan samaa mieltä.
Tärppäsi ja nyt olen toisella kuulla ja exä kävi ilmoittamassa, että on myös raskaana pian kolmannella kuulla.
Exä pompottaa miestä mennen tullen. Olen aivan pyörryksissä, että mitä minun pitäisi tuntea.
Tänää mies ehdotti, että asuisimme kolmistaan ainakin raskaus ja vauva ajan autellen toinen toisiamme.
Siis ihan oikeasti.
Nyt olen niin sanotan, että olen maanut koko illan puhumatta enää. Exäkin lähti juuri kotiin joka päiväiseltä vierailulta.
Ei yritä saada miestä takaisin, mutta jotain perhekuviota hakee miehestä. Minulle taas on ilkeä.
Tulen oikeasti hulluksi. Eihän tällaista tapahdu oikeasti. Tämän on pakko olla joku pitkä painajainen.
Kommentit (88)
"Kävi panemassa vahingossa"...? Toi on paha, miten se niinku kävi? Kohtasivat tiellä ja kompastuivat? Mä ole aina miettinyt näitä vahinkoraskauksia, mut tää selittää jonkunverran.
Pitäiskö jonkun tehdä isyystesti, kun on noin hämäriä raskautumisua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odota vain kohta mies sanoo, että oikeasti ei olisi halunnut lapsia ollenkaan...
Tämänkin miehen olisi kannattanut konsultoida AV-lääkäriä. Olisi oppinut mikä on kondomi ja mahdollisesti vasektomiasta. Kortsu=halpa ja helppo
Vasektomia=hintava ja pysyvä
AV:n lääkärikeskus päivystää 24/7, jos lääkäri ei ole heti tavoitettavissa, niin ainakin joku hoitsu ehtii vastaamaan, tai sen serkku.
Siis JOS ei ole trollin tarina kyseessä, niin eipä tuossa muuta vaihtoehtoa ole kuin saada kolmen kimpassa kaverina ne vauvat.
Mitään söpöä romanttista parisuhdekuplaa en edes yrittäisi tuossa vaiheessa, vaan keskittyisin olemaan kaveri niin miehen kuin exänsäkin kanssa, ja saamaan vauvan kaverisuhteessa.
Se romanttinen söpö kupla on jo liattu etkä varmaankaan enää edes kiihotu koko miehestä, joten kaverina vaan kaikki kolme vauvojen hyvinvointiin keskittyen.
Löydät sitten myöhemmin uuden parisuhteen tai kenties lähennyt vielä joskus tuon miehen kanssa, mutta mitään parisuhdekuviota et tuon miehen kanssa kyllä nyt yritä jos yhtään itseäsi kunnioitat.
Vierailija kirjoitti:
Muutatte kaikki yhteen nyt ainakin vauva-ajaksi.
Kyllä se varmaan miehelle sopii kun esitätte asian niin, että toinen naisista voi tehdä ruokaa jos toinen hoitaa vauvoja jne. Ja jos jompi kumpi ei halua seksiä jos vaikka on väsynyt niin toinen varmaan kuitenkin haluaa.
Siis miehenhän tuossa pitää ne ruoat ja muut tehdä, hänhän se tässä on sössinyt eli hänen homma nyt mielistellä näitä naisia - ei missään nimessä toisin päin.
Aivan kummallinen ajatuskin sinulta.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen yhden miehen, joka sai kaksi lasta samalla viikolla(!), toisen ex-tyttöystävältään, toisen yhden yön säädöltä.
Minä tiedän kans vähän vastaavanlaisen tapauksen, tai no siis lukioaikainen luokkakaverini sai lapsen tämmöiselle herrasmiehelle, ja pari vuotta myöhemmin vielä toisenkin. Miehellä on lapsia ilmeisesti useampiakin ja kehuskelee/kehuskeli (itse sittemmin muutin muualle niin en tiedä nykytilannetta) pitkin kyliä miten ei yhdenkään elämään ole osallistunut.
Vierailija kirjoitti:
Yhteisöasuminen on loistava ratkaisu. Toinen naisista voi hoitaa vauvoja samalla kun toiset panee.
Buahhaaaa.......
Sinun pitää nyt päättää pidätkö lapsen? Jos pidät, päätät millaisessa roolissa isä lapselle jatkossa on. Siitä sitten rakentamaan. Exää sun ei tarvitse edes miettiä, hän tekee omat valintansa eikä hänellä ole mitään asiaa sun kotiin, jos et häntä sinne kutsu.
Mun ystävälläni on samanlainen kuvio (tosin hän kuuli pari kk vanhemmasta miehensä lapsesta vasta toista yhteistä lasta odottaessaan) ja ei siinä miuta voi kuin pitää oma pää kasassa ja tehdä päätöksiä. He tekivät vielä kolmannenkin lapsen yhdessä, miehen lapsi kävi heillä kaksi kertaa kuussa, joten sisarussuhde syntyi. Ero tuli sit muista syistä myöhemmin.
Ei tuo maailmanloppu ole, mies tosin vaikuttaa sen verran yksinkertaiselle, että kannattaisi asua lapsen kanssa yhna ja isä olisi etäisä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä provo? Jos ei niin itse pitäisin lapsen, mutta pistäisin isän ja ex-muijan ulos elämästäni samantien.
Itsekin pitäisin lapsen, koska lapsiani en ole itse katunut, vaikka monenlaista muuta olisi pitänyt tehdä toisin tässä elämässä.
Yksi on varma; sitä vierasta eukkoa en nurkissani sietäisi, jos vielä ilkeilee ihan kuin tämä tilanne olisi sinun syysi. Paha tilanne. Mieskin on varmaan mt -ongelmainen.
Olitte juuri eronneet ja palanneet takaisin yhteen ja aloitte heti tekemään lasta? Ihan olet oman soppasi keittänyt, lasta käy sääliksi.
Vierailija kirjoitti:
Meidän naapurissa asuu kyllä oikeasti nainen lapsineen ja lapsi on sivusuhteen vanhinkovauva. Samanlainen häiriintynyt psykopaatti kuin isänsä. Kiero kuvio kun lehtolapsi on 50/50 isänsä luona ydinperheessä toisessa kaupungissa ja 50/50 äidillään. En tiedä mikä hel vet ti siinä miehessä voi naista kiinnostaa kun ei ole erityisen rikaskaan. Kai ajatus oli, että olisi jättänyt vaimonsa tai vaimo miehensä...
Ei ymmärrä moni muukaan. Tiedän tapauksen, jossa miehellä on lapsia ainakin kahdesta aiemmasta suhteesta. Muitakin suhteita on ollut. Eniten ihmetyttää silti se alle 30-vuotias nainen, jonka kanssa miehellä on nyt suhde. Mies on 15 vuotta vanhempi, tavallinen duunari pienipalkkaisessa työssä, ei edes perittyä varallisuutta, ei mitään erityistä koulutusta peruskoulun lisäksi. Tiettävästi mies ei ole erityinen miellyttävä persoonakaan. Mitä nuori nainen voi nähdä tuollaisessa miehessä?
Vierailija kirjoitti:
Abortti x 2.
Ongelma ratkaistu.
Aikuiset sekoilee ja vauvat tapetaan??? Meniköhän ihan oikein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka idiootti nainen on, jos suhteen alkumetreistä asti on mennyt huonosti ja siihen pykätään se surullisen kuuluisa vauva sitten parisuhdetta pelastamaan. Sitä saa mitä tilaa todellakin tässä tapauksessa.
Mies panee samaan aikaan kaksi naista paksuksi mutta taas se on nainen joka on syyllinen kaikkeen?
Molemmat ovat syyllisiä. Ongelmia ei olisi, jos edes toinen (mies tai nainen) olisi toiminut vastuullisesti ja järkevästi. Koska tilanne on, mikä on, molemmat ovat toimineen typerästi ja vastuuttomasti. Miehen vastuuton toiminta ei vapauta naista omasta vastuustaan, vaikka olisi tietysti kiva syyttää miestä kaikesta ja olla itse yhtä vastuuton.
Anteeksi nyt vaan mutta kyllä tekisi abortin. Yksin en haluaisi lasta kasvattaa, miestä en haluaisi kun sillä on lapsia muillekin naisille. Lisänä entinen muija häärää taustalla. Lisäksi uuden miehen löytäminen huononee 90% koska vain luuserit ottaa kumppanin jolla aiempia lapsia. Yksin jäät ja lasta vaan hoidat. Toki onhan sillä puolisisko/-veli.
Vierailija kirjoitti:
"Eihän tällaista tapahdu oikeasti. Tämän on pakko olla joku pitkä painajainen."
Juuti näin. Tällsista ei tapahdu oikeasti. Tämä on huono provo
Kirjoitustaitosi on myös huono.
Kyllä vain tapahtui meidän "laajennetussa" perhepiirissä jo 50-luvulla.
Siihen aikaan siitä tuli hirveitä traumoja kaikille asianosaisille, mutta aika on jo hoitanut aika kivaan jamaan.
Tähän vois heittää legendaarisen. Tiedättekö miksi kutsutaan miestä, joka sukeltaa ilman sukelluspukua? Isäksi 😆 ei se makkara lihota vaan se kastike. Ei ollu mies oppinu että pippelin päässä on reikä.
Ihana provo tämä. Ei kukaan nainen vastaavassa tilanteessa tänne asiasta kirjottaisi 😉 Enkä jaksa uskoa, että kaksi naista antais ilman ehkäistä. Että hyvää yötä vaan aloittajalle. Et ole raskaana, sulla on vaan tylsää.
Miksei nää akat oo älynnyt pitää pimppejään kiinni