Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis aivan karsea tilanne. Olen raskaana miehelle ja myös miehen ex vaimo on raskaana miehelleni.

Vierailija
01.02.2022 |

Meidän suhde sai kolhuja jo alkumetreillä.
Mies ei saa sanottua ei kenellekkään.
Lopulta loukkaannuin ja meille tuli lyhyt aikainen ero. Tuona aikana mies oli laittanut ex vaimon paksuksi vahingossa.
Pian sen jälkeen pian sen jälkeen yritimme lasta ja ainakin mies oli olevinaan samaa mieltä.
Tärppäsi ja nyt olen toisella kuulla ja exä kävi ilmoittamassa, että on myös raskaana pian kolmannella kuulla.
Exä pompottaa miestä mennen tullen. Olen aivan pyörryksissä, että mitä minun pitäisi tuntea.
Tänää mies ehdotti, että asuisimme kolmistaan ainakin raskaus ja vauva ajan autellen toinen toisiamme.
Siis ihan oikeasti.
Nyt olen niin sanotan, että olen maanut koko illan puhumatta enää. Exäkin lähti juuri kotiin joka päiväiseltä vierailulta.
Ei yritä saada miestä takaisin, mutta jotain perhekuviota hakee miehestä. Minulle taas on ilkeä.
Tulen oikeasti hulluksi. Eihän tällaista tapahdu oikeasti. Tämän on pakko olla joku pitkä painajainen.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh? Pakko olla provo.

Vierailija
2/88 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveätä mutta tekisin joko abortin tai muuttaisin muualle, ainakin lopettaisin yhteydenotot. On aivan turhaa toivoa saada tuollaisesta pippelipellestä mitään toiveidesi mukaista isää lapselle. Jos haluaa olla isä, hoitaa sen kyllä. Kuulostaa siltä että ei hyvä seuraa. Johan tuo on tautien kannalta sairasta menoa, panee ristiin raskaanaolevia. Luottaa et ikinä enää voi. Eikö teillä tehdä seksitautitestejä kun on oltu erossa ja pantu muita? Ihme touhua. Rauhoitu nyt ja ota pesäero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota vain kohta mies sanoo, että oikeasti ei olisi halunnut lapsia ollenkaan...

Vierailija
4/88 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karseaa on kyllä tuommoinen.

Vierailija
5/88 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kummatkin synnyttävät kaksoset.

T. 4

Vierailija
6/88 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko katsonut liikaa näitä amerikan polyamoriasuhteita? Että Ukko voi vaan heilua heppeineen ja naiset pitää kodin pystyssä ja auttelevat hyvässä hengessä toisiaan? Nyt voin kyllä rehellisesti sanoa, että jätä se sika. Aborttia kehiin, tuosta ei tule kuin helvetillinen show loppuelämäksesi, jos tuohon ryhdyt.

Vierailija
7/88 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odota vain kohta mies sanoo, että oikeasti ei olisi halunnut lapsia ollenkaan...

Tämänkin miehen olisi kannattanut konsultoida AV-lääkäriä. Olisi oppinut mikä on kondomi ja mahdollisesti vasektomiasta. Kortsu=halpa ja helppo

Vasektomia=hintava ja pysyvä

Vierailija
8/88 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
9/88 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eihän tällaista tapahdu oikeasti. Tämän on pakko olla joku pitkä painajainen."

Juuti näin. Tällsista ei tapahdu oikeasti. Tämä on huono provo

Kirjoitustaitosi on myös huono.

Vierailija
10/88 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen weetee porukka taas 😄.

Vierailija
11/88 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tutustuisin miehen ex-ään ja kasvattaisin puolisisarukset läheiseksi.

Vierailija
12/88 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taas huono -5/5.

Vierailija
13/88 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo? Älä ota miehen exää kotiisi tai vierailuja. Älä suostu kolmen yhteisasumiseen tai muihin älyttömiin järjestelyihin. Hanki varaksi oma asunto. Sukulaisesi auttavat tarvittaessa.

Vierailija
14/88 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden keskeytys

Vierailija
15/88 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisöasuminen on loistava ratkaisu. Toinen naisista voi hoitaa vauvoja samalla kun toiset panee.

Vierailija
16/88 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva WT-viba tai sitten huono provo

Vierailija
17/88 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden miehen, joka sai kaksi lasta samalla viikolla(!), toisen ex-tyttöystävältään, toisen yhden yön säädöltä.

Vierailija
18/88 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka idiootti nainen on, jos suhteen alkumetreistä asti on mennyt huonosti ja siihen pykätään se surullisen kuuluisa vauva sitten parisuhdetta pelastamaan. Sitä saa mitä tilaa todellakin tässä tapauksessa.

Vierailija
19/88 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hätää, menkää kaikki naimisiin toistenne kanssa. Isompi suku, isompi ilo.

Vierailija
20/88 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko katsonut liikaa näitä amerikan polyamoriasuhteita? Että Ukko voi vaan heilua heppeineen ja naiset pitää kodin pystyssä ja auttelevat hyvässä hengessä toisiaan? Nyt voin kyllä rehellisesti sanoa, että jätä se sika. Aborttia kehiin, tuosta ei tule kuin helvetillinen show loppuelämäksesi, jos tuohon ryhdyt.

Ukko heiluu heppeineen...,ok. Kai se ex vaimokin on heilunut plluineen. Ja myös sinä olet heilutellut karvalammikkoasi vähintåänkin epävakaassa suhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi