Paljon teillä menee kk rahaa spotifyhin?
Kommentit (31)
Enomies kuuntelee levyjä, joten ei zlotyakaan
Eikös se ole jotain 10€ yhdelle? Suunnilleen sen verran maksan.
0 euroa.
Joe Rogania voi kuunnella ilmaiseksi, eikä niissä podcasteissa tule mainoksiakaan.
Youtubesta löytyy suurin osa siitä mitä haluaa kuunnella, ja loput sitten Pirate Bay:sta.
Vierailija kirjoitti:
Onko siinä muka montakin vaihtoehtoa?
Meillä on perhe-Spotify, kustantaa muistaakseni jotain 18 euron paikkeilla (kuudelle käyttäjälle).
Meillä myös, mutta en muista mitä se maksaa, sillä se vain lähtee tililtä.
Vierailija kirjoitti:
Youtubesta löytyy suurin osa siitä mitä haluaa kuunnella, ja loput sitten Pirate Bay:sta.
Minulla ainakaan ei ole aikaa kikkailla jonkun youtuben kanssa. Kuuntelin musiikkia myös automatkoilla ja siinä on paras, kun laittaa vain jonkun oman listan soimaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei mene yhtään. Youtube riittää.
Oletko työtön? Kaikki eivät ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mene yhtään. Youtube riittää.
Oletko työtön? Kaikki eivät ole.
Miten työttömyys liittyy asiaan? Meillä ei minä eikä mies käytetä sitä ja ihan työssäkäyviä ollaan.
Miulta männöö 0 eurova! Kahtelen Johann Strauss Orkestraa Yöutubesta ihan ilimatteks!
0€
Paska palvelu, en ymmärrä miten kukaan on Spotifyn asiakas, kun on olemassa Deezer.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ainakaan ei ole aikaa kikkailla jonkun youtuben kanssa. Kuuntelin musiikkia myös automatkoilla ja siinä on paras, kun laittaa vain jonkun oman listan soimaan.
Niinhän minäkin teen omilla Youtube soittolistoillani automatkoilla tai vaikka lenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän minäkin teen omilla Youtube soittolistoillani automatkoilla tai vaikka lenkillä.
Miten youtubesta saa mainokset pois puhelimessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten youtubesta saa mainokset pois puhelimessa?
Käyttää vaikka Brave selainta eikä sitä Youtube appiä.
Premium euroina vähän päälle neljä. Tajusin vasta pari kuukautta sitten, että asuinmaassani on Premium noin halpa. Vaihdoin siis maksukortin paikalliseen,.niin sain paikallisen hinnan. Tätä ennen veloitus meni vuosia brittikortilta, eli 10 puntaa kuussa.
En pidä tästä viimeisimmistä kohukäänteestä Spotifyssa. Olen silti erittäin tyytyväinen käyttäjä, perhe-Spotifyn haltija. En aio kohun takia luopua liittymästäni.
Onko siinä muka montakin vaihtoehtoa?
Meillä on perhe-Spotify, kustantaa muistaakseni jotain 18 euron paikkeilla (kuudelle käyttäjälle).