erikoisin yhdyntäpaikka
Mikä on erikoisin tai jännittävin paikka, jossa olet ollut yhdynnässä?
Kommentit (67)
Yyterin sannoilla, siihen aikaan meillä oli vielä vaimon kanssa kumit käytössä ja hiukan tuulinen keli. Opin kerralla mitä tarkoittaa, kun nainen sanoo että on hiekkaa pillussa. Jäi nimittäin paneminen siihen paikkaan kun hiekanjyvät alkoi hiertää pillussaan.
Jänniä paikkoja on ollut useita, vaikea valita. Mutta jos paljastumisen riskin tuomaa jännitystä pidetään mittarina, niin Liedon Nautelankoskella luontopolun varrella. Luontopolun ja meidän välinen etäisyys oli vain pari metriä, välissä toki tiheä puska. Polulla kulki jatkuvasti ihmisiä yksittäisistä kulkijoista perheisiin. Heidän askeleet ja puheet kuuluivat sananmukaisesti korvan juuressa. Emme tyytyneet mihinkään vaatteet päällä hutaistuun pikapanoon, vaan rakastelimme täysin alasti esileikkeineen, molemminpuolisine suusekseineen ja yhdyntöineen puolisen tuntia.
1977 Salme rouvan kanssa Leningradissa kirkon vieressä pensaiden kätköissä. Oli sellainen tyypillinen venäläinen kirkko.
Kuitenkin matkan autokuski kulki polkua pitkin erään seurueen rouvan kanssa. Huomasivat meidät. Huomasivat homman nimen ja jatkoivat matkaa.
Salme rouva oli silloin n. 45 v ja minä 24 v
Tuntui mahtavalta saada vanhempaa varattua rouvaa.
Mukana olleelta tyttäreltä en saanut, vaikka vähän aikaa tapailtiin.
Kirkon urkuparvella. Jääköön paikka ja vuosi sanomatta vaikka onhan siitä jo aikaa... No joka tapauksessa olin kirkon kesäoppaana lukiolaisena. Oli kylmä sateinen päivä eikä niitäkään vähiä matkailijoita joita muutoin ehkä olisi ollut liikkeellä. Poikakaveri tuli moikkaamaan. Käytettiin tilaisuus hyväksemme mutta ei sentään alttarilla!
Vierailija kirjoitti:
No hevoskopissa, kun raveissa ihmiset vilisti ympärillä.
En voi olla kysymättä: kenen tai minkä kanssa?
Kaupan vaatteittensovituskoppi. Sillone tyttökaveri oli ostamassa vaatteita, otti pinkan kokeiltavaa sinne koppii, mun piti olla makutuomari. Kyllästyin nii kahtelin alusvaatteita ja kysyi jos välii sovittas näitä. No siitä se sitte lähti, eikä ollu tämäkään aivan pikanen
Tampereen Unisexin sviitti jonka voi vuokrata 2 hlö 2 h. Keinonahkasella alustalla mahtuu 2 aikuista peuhaamaan.
Ulkoluoto merellä aurinkoisena kesäpäivänä. Matakat katajat ympäröi tasaista ruohikkoa jossa filtti. Minä selälläni ja vaimo ratsasti päällä orgasmiin isot tissit heiluen lokkien kirkuessa taivaalla. Esikoinen oli 1kk ikäinen ja vanhusten hoidossa mökillä saaressa. Ikuisesti mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Ulkoluoto merellä aurinkoisena kesäpäivänä. Matakat katajat ympäröi tasaista ruohikkoa jossa filtti. Minä selälläni ja vaimo ratsasti päällä orgasmiin isot tissit heiluen lokkien kirkuessa taivaalla
Hieno kuvaus! Jokainen joka on harrastanut seksiä taivasalla kesän lämmössä on saanut oman annoksensa tuosta tunnelmasta jonka niin osuvasti vangitsit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hevoskopissa, kun raveissa ihmiset vilisti ympärillä.
En voi olla kysymättä: kenen tai minkä kanssa?
No ihan oman miehen kanssa; ei siis hevosen. Ei ollut heppa tuolloin kopissa, Oli menossa lähtöön.
Mies ihana kuten aina.
Vierailija kirjoitti:
Tampereen Unisexin sviitti jonka voi vuokrata 2 hlö 2 h. Keinonahkasella alustalla mahtuu 2 aikuista peuhaamaan.
Eikö tämä sama kun sanosin bordelli Saksassa, ei kaikki ole käynyt mutta huone joka on tarkotettu panemiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä sama kun sanosin bordelli Saksassa, ei kaikki ole käynyt mutta huone joka on tarkotettu panemiseen?
Bordellista en tiedä, mutta paikassa voi ihan luvan kanssa katsella toisia, olla itse katseltavana tai sitten vetää verhot eteen ja nauttia yksityisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ole lähempänä tuntihotellia kuin bordellia. Bordellissahan seksiseurakin tarvitsee kait ostaa järjestävältä taholta, tuonne mennään vaikka oman tai naapurin puolison kanssa.
Aavasaksan näköalatornissa ikkunasta muita turisteja samalla katsellen. Onneksi torniin vievät portaat olivat pitkät, joten kuuli hyvissä ajoin ennenkuin joku muu tuli torniin ja ehti vetää housut takaisin jalkaan. Muiden poistuttua jatkoimme hommia.
n37, silloin n33
Ranskassa Nizzan lähellä historiallisessa vartiotornissa Italian rajalla. Minä ja yksi toinen kielikurssilainen kiivettiin helteessä raput ylös eväinemme. Muut jäivät alas tornin varjoon syömään eväitä. Neitokainen vaikersi lopuksi orkun kourissa niin, ettei muille jäänyt epäselvyyttä, mitä ylhäällä puuhattiin. Seisten takaapäin, kun neito nojasi kaiteeseen. Oli muuten hyvännäköinen sydämenmuotoinen peppu, ja kiva katsella kun paksu ja pitkä penis veti ja työnsi (laajoja) pieniä häppäreitä sisään-ulos tiukan vaginan reunalla. Se ihana näky jäi iäksi aivosopukoihin.
Hautausmaa