Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aktiivisuusranneke

Vierailija
07.06.2015 |

Käyttökokemuksia ja suosituksia? Haluaisin hankkia sellaisen, mutta ovat aika hintavia. Minä toivoisin näitä ominaisuuksia: Laite hälyttää kun olen ollut liian kauan liikkumatta, eli saisin sen avulla säännöllistä liikuntaa. Haluaisin laitteen ilmoittavan myös kun olen lenkkeillyt tarpeeksi pitkän ajan/matkan. Itse en osaa säätää tavoitetta, koska en tiedä paljonko minun pituisen ja painoisen (163cm/54kg) tulisi päivässä/viikossa liikkua, jotta voin ylläpitää tai parantaa kuntoani. Laihduttamiselle ei ole kai tarvetta. Tällä hetkellä en siis urheile lainkaan, hyötyliikuntaa lukuunottamatta. Tuollainen laite ja "käsky" lähteä liikkeelle voisi auttaa minua liikkumaan, jotta saisin liikuntarutiinin syntymään. Te, joilla on aktiivisuusranneke, mitä merkkiä suosittelette? :) Mahtava juttu muuten, että aktiivisuuspantoja saa pian myös koirille!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-villestä saa parillakympillä. Kalliimmat yli satasen.

Vierailija
2/5 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Polar M400 ja olen todella tyytyväinen siihen. Nyt se sanoo, että olen saavuttanut 10% päivän tavoitteesta ja 100% saavuttaakseni pitäisi kävellä 1:58, hölkätä 52 minuuttia tai olla 6:36 jalkeilla.

Sykevyön kanssa näen kuinka rasittava joku harjoitus oli ja kuinka kunto on kehittynyt. GPS tallentaa reitin pituuden, ajan, keskinopeuden, nousut ja laskut ja ne ovat katsottavissa pilvipalvelun kautta.

Yleensä aktiivisuusrannekkeet ovat vain askelmittareita, eivätkä ymmärrä muuta liikuntaa, esim. pyöräily ei lisää aktviisuutta.

Polariin saa sovellukset Androidiin ja iPhoneen, joten toimii kännykälläkin ilman tietokonetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi enää yhtään masiinaa lisää kun normaaliin älypuhelimeen saa samanlaisia ohjelmia ilmaiseksi. Tuollaiset rannekkeet ovat hankalia käyttää onnettomien käyttöliittymien takia, puhelimen ohjelmat ovat taas hyvin selkeitä. Mulla on nyt tässä joku terveys ja fitness -ohjelma ja se toimii ihan niin kuin pitääkin.

Vierailija
4/5 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung Gear S, paljon muutakin kuin pelkkä ranneke.

Vierailija
5/5 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:31"]En ostaisi enää yhtään masiinaa lisää kun normaaliin älypuhelimeen saa samanlaisia ohjelmia ilmaiseksi. Tuollaiset rannekkeet ovat hankalia käyttää onnettomien käyttöliittymien takia, puhelimen ohjelmat ovat taas hyvin selkeitä. Mulla on nyt tässä joku terveys ja fitness -ohjelma ja se toimii ihan niin kuin pitääkin.
[/quote]

Monilla on kuntoiluun liittyviä sovelluksia kännykässä, mutta isokokoista älypuhelinta ei kaikki halua kantaa mukanaan juoksulenkillä tai extreme-urheilulajien parissa, jolloin puhelin voi olla tiellä tai rikkoutumisvaarassa. Siksi tuollainen kevyt ranneke on kätevämpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme