Mies ei suostu pitämään kädestäni
Kommentit (21)
Kamalaa jos ukko roikkuisi kädessäni.
Haarat kiinni kunnes mies pyytää anteeksi ja muuttaa asennettaan!
Voi että. Monet ikäihmisetkin kulkevat käsikädessä, näkee että avio-onni on kestänyt.
Seuraavan kerran kun mies vilkas vastaa, ettei enää olla mitään teinejä.
Pidätkö sinä peenistä kädessäsi kun katselette uutisia alkaen klo 20.30?
Annoin eräille tyttöoppilailleni tehtäväksi kerätä Iines Ankka -sarjakuvien Iineksen stereotyyppisiä naisellisia piirteitä, jotka toistuvat sarjoissa. Tytöt kirjoittivat kymmenkohtaisen listan hetkessä. Yhden he tiivistivät:
Iines vaatii Akulta romanttisia tekoja.
Minua huvitti. Totta kyllä, niin Iines tekee, ja ap:kin taitaa tehdä. :)
Mutta voiko romantiikkaa saada vaatimalla? Eikö se ole ristiriidassa romanttisen teon aitouden kanssa? t. äidinkielen ope
Jaa no on se ikävää kun ei se halua ja sinä haluat. Mun mies pitää kyllä kädestäni aika ajoin niin ulkona kuin sisälläkin. Joskus ottaa jopa kainaloonsa. Suloista ja lämmittää sydäntäkin.
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö sinä peenistä kädessäsi kun katselette uutisia alkaen klo 20.30?
Kyllä usein räplään, kun telkkaria katotaan.
N60v
Mun mies antaa myös iltapusun ennen nukkumaan menoa. -14.30 kommentoija
Vierailija kirjoitti:
Oletko näkörajoitteinen?
Vaiko muuten ohjausta vailla? Paljonko on ikää?
Mun mies on sellainen kädestä pitelijä. Oltiin sitten kahdestaan tai julkisella paikalla, aina ottaa kädestä kiinni. Silittää ja halailee ja pussailee ja sanoo kuinka rakastaa.
Seksiä häneltä ei saa mutta kaikkea muuta kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Voi että. Monet ikäihmisetkin kulkevat käsikädessä, näkee että avio-onni on kestänyt.
Tai ollaan jo ties monennellako kierroksella.
Vierailija kirjoitti:
Haarat kiinni kunnes mies pyytää anteeksi ja muuttaa asennettaan!
Haarat kiinni? On teillä jutut. tuotako se on sinun elämän asenne. jos ei mee niin kuin sinä haluat, niin haarat kiinni...??? Kantsiskohan miettiä?
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on sellainen kädestä pitelijä. Oltiin sitten kahdestaan tai julkisella paikalla, aina ottaa kädestä kiinni. Silittää ja halailee ja pussailee ja sanoo kuinka rakastaa.
Seksiä häneltä ei saa mutta kaikkea muuta kyllä.
Sama täällä.
Fiksu mies.